W dziale content & performance stanowisko group account director, objęła Marta Maksymowicz. W dziale social media na analogiczne stanowisko awansowała Karolina Michalak.
Marta Maksymowicz jako group account director będzie odpowiadała m.in. za zarządzanie zespołem, nadzór i koordynację realizowanych projektów, opracowanie ofert i propozycji strategicznych dla obecnych i przyszłych klientów.
Marta Maksymowicz ma 15 lat doświadczenia w branży marketingowo-reklamowej na stanowiskach managerskich. Zdobywała je w agencji Infinity, San Markos i Communications Unlimited.
Do zadań Karoliny Michalak na stanowisku group account director, należy zarządzanie zespołem social media, koordynacja projektów i współpraca pomiędzy zespołami wewnątrz firmy oraz bieżącymi projektami. Pierwsze kroki zawodowe związane z mediami i marketingiem, Karolina Michalak zdobywała w Media Direction i UM, pracując zarówno dla lokalnych klientów, jak i globalnych gigantów z branży FMCG.

Obie dyrektorki będą bezpośrednio współpracowały z Jakubem Mazurkiewiczem, COO w FFW Communication, który nadzoruje prace strategiczne i wykonawcze agencji, a także odpowiada za opracowanie ofert oraz procesy wdrażania innowacji i nowych narzędzi.
- Awanse wewnętrzne i dopasowanie struktury to zmiany mające na celu strategiczną konsolidację, które są efektem inwestycji w FFW i Euvic Media (dawniej ClickAd) przez Grupę Euvic. Od kilku tygodni pracujemy we wspólnym biurze, blisko współpracujemy także w zakresie pozyskiwania nowego biznesu. Wzmocnienie i reorganizacja zespołu klienckiego, pozwoli nam w lepszym stopniu zrozumieć potrzeby naszych klientów, a także efektywniej wykorzystywać synergię płynącą ze współpracy z ramach grupy reklamowej - mówi Krzysztof Małecki, założyciel i Partner zarządzający FFW Communication (Grupa Euvic).
Ucieczka przed kłopotami wizerunkowymi. Kurs BBI na giełdzie szoruje po dnie.
On naprawdę tak mówi? Zęby bolą, jak się czyta. Rozumiem, że tekst opłacony, ale moglibyście chociaż zredagować.
To bardzo ważna informacja. Dziękuję