Marta Maksymowicz i Karolina Michalak awansowały w FFW Communication

Marta Maksymowicz i Karolina Michalak awansowały w strukturach agencji digitalowej FFW Communication (Grupa Euvic).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
1 komentarz
Marta Maksymowicz i Karolina Michalak awansowały w FFW Communication
Od lewej: Karolina Michalak i Marta Maksymowicz

W dziale content & performance stanowisko group account director, objęła Marta Maksymowicz. W dziale social media na analogiczne stanowisko awansowała Karolina Michalak.

Marta Maksymowicz jako group account director będzie odpowiadała m.in. za zarządzanie zespołem, nadzór i koordynację realizowanych projektów, opracowanie ofert i propozycji strategicznych dla obecnych i przyszłych klientów.

Marta Maksymowicz ma 15 lat doświadczenia w branży marketingowo-reklamowej na stanowiskach managerskich. Zdobywała je w agencji Infinity, San Markos i Communications Unlimited.

Do zadań Karoliny Michalak na stanowisku group account director, należy zarządzanie zespołem social media, koordynacja projektów i współpraca pomiędzy zespołami wewnątrz firmy oraz bieżącymi projektami. Pierwsze kroki zawodowe związane z mediami i marketingiem, Karolina Michalak zdobywała w Media Direction i UM, pracując zarówno dla lokalnych klientów, jak i globalnych gigantów z branży FMCG.

Obie dyrektorki będą bezpośrednio współpracowały z Jakubem Mazurkiewiczem, COO w FFW Communication, który nadzoruje prace strategiczne i wykonawcze agencji, a także odpowiada za opracowanie ofert oraz procesy wdrażania innowacji i nowych narzędzi.

- Awanse wewnętrzne i dopasowanie struktury to zmiany mające na celu strategiczną konsolidację, które są efektem inwestycji w FFW i Euvic Media (dawniej ClickAd) przez Grupę Euvic. Od kilku tygodni pracujemy we wspólnym biurze, blisko współpracujemy także w zakresie pozyskiwania nowego biznesu. Wzmocnienie i reorganizacja zespołu klienckiego, pozwoli nam w lepszym stopniu zrozumieć potrzeby naszych klientów, a także efektywniej wykorzystywać synergię płynącą ze współpracy z ramach grupy reklamowej - mówi Krzysztof Małecki, założyciel i Partner zarządzający FFW Communication (Grupa Euvic).

Komentarze (1)
akcjonariusz
4 lata temu

Ucieczka przed kłopotami wizerunkowymi. Kurs BBI na giełdzie szoruje po dnie.

Budek
4 lata temu

On naprawdę tak mówi? Zęby bolą, jak się czyta. Rozumiem, że tekst opłacony, ale moglibyście chociaż zredagować.

Ważniak
4 lata temu

To bardzo ważna informacja. Dziękuję

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"