Marta Pawłowska: z Gazeta.pl na dyrektor operacyjną newsroomu Onetu

Marta Pawłowska zaczęła pracę jako dyrektor operacyjna newsroomu Onetu. Poprzednio była związana z Gazeta.pl, a wcześniej m.in. z Wirtualną Polską i naTemat.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Marta Pawłowska: z Gazeta.pl na dyrektor operacyjną newsroomu Onetu
Marta Pawłowska

W Grupie Onet-RAS Polska Pawłowska objęła nowo utworzone stanowisko. Przejmuje część obowiązków wykonywanych dotąd przez dyrektora segmentu Onet Pawła Jurka i dyrektora programowego Onetu Bartosza Węglarczyka.

Marta Pawłowska ma blisko współpracować z szefami redakcji tematycznych i koordynować współpracę między zespołami. Nie zmienią zakresy obowiązków redaktorów naczelnych i zespołu redagującego stronę główną Onetu

- Marta będzie przede wszystkim dbać o konsekwentną realizację naszej strategii wydawniczej, dobry przepływ informacji w newsroomie i właściwe funkcjonowanie procesów międzyredakcyjnych. Cieszę się bardzo, że to właśnie ona wesprze nas swoim doświadczeniem i nietuzinkową energią - opisuje Paweł Jurek.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/filip-chajzer-talk-show-18-45-czas-na-zasady-w-onet-sponsorem-okocim-wideo ##

Poprzednio przez niecały rok Marta Pawłowska była szefową strony głównej portalu Gazeta.pl, a przedtem przez pół roku pracowała jako sekretarz pionu wydawniczego w Wirtualnej Polsce.

Wcześniej była już związana z Gazeta.pl (jako sekretarz redakcji i redaktorka, a potem wicenaczelną weekendowego magazynu) oraz, w latach 2012-2014, w naTemat.pl (jako wydawczyni i reporterka). Pisała artykuły m.in. do „Dziennika” i „Gazety Wyborczej” oraz realizowała projekty dziennikarskie dla ONZ-u i PARP-u.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji