SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mastermind Media i Havas Media zajmą się obsługą mediową PKP Intercity

Konsorcjum agencji Mastermind Media i Havas Media wygrało przetarg PKP Intercity na obsługę mediową kampanii wizerunkowych i produktowych tej firmy. Budżet to 18,6 mln zł.

Przetarg dotyczył planowania oraz zakupu mediów offline dla działań wizerunkowo-produktowych marki PKP Intercity. Obsługa mediowa obejmuje - zgodnie z zamówieniem - telewizję, radio, prasę i nośniki reklamy zewnętrznej.

Wpłynęły w nim 4 oferty: od Sigma Bis (wspólnej agencji mediowej PZU i PKN Orlen), Media Group, Mediahub (Octopus Media) oraz od konsorcjum agencji Mastermind Media z Havas Media.

Uczestnicy postępowania musieli w złożonych ofertach podać m.in. łączną stawkę prowizji za prowadzoną obsługę mediową. Media Group zaproponowała 2,65 proc. prowizji, Mediahub - 1,50 proc., Sigma Bis - 0,99 proc., a Mastermind Media z Havas Media - 0,56 proc.

PKP Intercity do współpracy wybrała konsorcjum Mastermind Media z Havas Media.

Kampanie w tytułach wskazanych przez Intercity

Wybrane agencje zajmą się obsługą mediową kampanii PKP Intercity w telewizji, radiu, prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. W przypadku tv PKP Intercity wskazało stacje z grupy TVP i Polsatu. W przypadku radia - RMF FM, Polskie Radio, Grupę Radiową Time i Audytorium17. Obsługa w prasie będzie dotyczyć kilku kobiecych tygodników, "Gościa Niedzielnego", "Sieci", "Super Expressu" oraz tytułów Polska Press Grupy. Z kolei w przypadku outdooru mają być uwzględniane nośniki reklamowe należące i obsługiwane przez takie firmy, jak Stroer Polska, Cityboard Media, Clear Channel Polska i Jet Line.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Umowa zostanie zawarta na okres 16 miesięcy. Budżet, jaki na obsługę mediową przeznaczy w tym okresie PKP Intercity wynosi ok. 18,6 mln zł.

Ostatnio za planowanie i zakup mediów do kampanii PKP Intercity odpowiadała Sigma Bis, wspólna agencja mediowa PZU i PKN Orlen. Została wybrana do współpracy w przetargu, w którym pokonała Mastermind Media i Octopus Media.

Dołącz do dyskusji: Mastermind Media i Havas Media zajmą się obsługą mediową PKP Intercity

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
miss
albo nisko albo wcale - HAvas brawo trzebe sciągac gacie bo wszystko ucieka
odpowiedź
User
Sami Swoi
Specyfikacja przetargu precyzyjnie eliminuje wszystkie media Aagoory i Tefauenu.
odpowiedź
User
Grz3s
I za 100 000 marży (nie mylić z zyskiem) będą to robić przez cały rok. Czy ktoś sprawdzał wynagrodzenia w branży?
odpowiedź