Sigma Bis będzie obsługiwać mediowo PKP Intercity

Agencja mediowa Sigma Bis, należąca do PKN Orlen i Grupy PZU wygrała przetarg na obsługę mediową PKP Intercity. Pokonała w nim Mastermind Media i Octopus Media (MediaHub).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Oferty w nim złożyły trzy agencje: Octopus Media (czyli MediaHub Poland), Mastermind Media i Sigma Bis (należy do PKN Orlen i Grupy PZU).

PKP Intercity do współpracy wybrało Sigmę Bis. Umowa z agencją zostanie zawarta na 8 miesięcy, a maksymalne wynagrodzenie z tytułu jej realizacji nie może przekroczyć kwoty ok. 2,34 mln zł.

Sigma Bis będzie odpowiadać m.in. za doradztwo i planowanie kampanii reklamowych spółki, planowanie i zakup mediów tradycyjnych i internetowych. Będzie zajmować się opracowaniem strategii mediowej, media planów, rezerwacją i zakupem czasu, przestrzeni i powierzchni reklamowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce