Mastermind Media i Havas Media zajmą się obsługą mediową PKP Intercity

Konsorcjum agencji Mastermind Media i Havas Media wygrało przetarg PKP Intercity na obsługę mediową kampanii wizerunkowych i produktowych tej firmy. Budżet to 18,6 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg dotyczył planowania oraz zakupu mediów offline dla działań wizerunkowo-produktowych marki PKP Intercity. Obsługa mediowa obejmuje - zgodnie z zamówieniem - telewizję, radio, prasę i nośniki reklamy zewnętrznej.

Wpłynęły w nim 4 oferty: od Sigma Bis (wspólnej agencji mediowej PZU i PKN Orlen), Media Group, Mediahub (Octopus Media) oraz od konsorcjum agencji Mastermind Media z Havas Media.

Uczestnicy postępowania musieli w złożonych ofertach podać m.in. łączną stawkę prowizji za prowadzoną obsługę mediową. Media Group zaproponowała 2,65 proc. prowizji, Mediahub - 1,50 proc., Sigma Bis - 0,99 proc., a Mastermind Media z Havas Media - 0,56 proc.

PKP Intercity do współpracy wybrała konsorcjum Mastermind Media z Havas Media.

Kampanie w tytułach wskazanych przez Intercity

Wybrane agencje zajmą się obsługą mediową kampanii PKP Intercity w telewizji, radiu, prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. W przypadku tv PKP Intercity wskazało stacje z grupy TVP i Polsatu. W przypadku radia - RMF FM, Polskie Radio, Grupę Radiową Time i Audytorium17. Obsługa w prasie będzie dotyczyć kilku kobiecych tygodników, "Gościa Niedzielnego", "Sieci", "Super Expressu" oraz tytułów Polska Press Grupy. Z kolei w przypadku outdooru mają być uwzględniane nośniki reklamowe należące i obsługiwane przez takie firmy, jak Stroer Polska, Cityboard Media, Clear Channel Polska i Jet Line.

Umowa zostanie zawarta na okres 16 miesięcy. Budżet, jaki na obsługę mediową przeznaczy w tym okresie PKP Intercity wynosi ok. 18,6 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana