Jak pokazują dane Sotrendera, po raz pierwszy od kilku miesięcy nastąpiła znaczna zmiana w zestawieniu treści o największej liczbie wyświetleń na TikToku.
Podczas gdy niemal zawsze królowały w nim materiały wideo publikowane przez profile mediów (np. Goniec, Fakt czy Super Express), w listopadzie wszystkie 6 postów z największą liczbą wyświetleń opublikowały marki.
Tiktokiem z największą liczbą wyświetleń był, dość niespodziewanie, materiał wideo na profilu Reserved z influencerką Ciao Basią, który został odtworzony ponad 24 miliony razy.
Na drugim miejscu znalazło się wideo od marki Skoda, promujące nowy elektryczny model – Skoda Enyaq i jego test w ekstremalnych zimowych warunkach. W TOP6 nie zabrakło również kreacji od Kauflanda, McDonald’s i Lidla.

Pod względem łącznej liczby wyświetleń największy wzrost, o ponad 50 milionów odtworzeń, odnotowano na profilu Media Expert. O 30 milionów więcej odtworzeń widać również na profilu wspomnianego już Kauflanda oraz Reserved.
Wiele marek mediowych zanotowało z kolei spore spadki, nawet o 20-30 milionów, w łącznej liczbie wyświetleń na swoich profilach (np. Goniec, Wydarzenia 24 czy Polsat).
Drwal w restauracjach i na TikToku
Jak co roku w listopadzie trwał szał na Kanapkę Drwala w McDonald’s. W tym roku jego premiera miała miejsce w jednym z poznańskich lokali McDonald’s.

Wśród 6 tiktoków z największą liczbą wyświetleń w minionym miesiącu dwa dotyczyły właśnie zbliżającej się premiery Drwala w Poznaniu, osiągając po ponad 14 milionów odtworzeń każdy.
Treści na profilu McDonald’s zostały wyświetlone ponad 73 miliony razy i jest to o 25 milionów więcej niż w październiku.
Na profilu McDonald’s Polska pojawiło się również 18 tys. nowych obserwujących, co zwiastuje rychłe osiągnięcie 900 tys. followersów.

W listopadzie największym profilem na TikToku był profil Netflixa, z liczbą 2 mln widzów. Tuż za nim znalazł się profil laczynaspilka (1,8 mln). Podium zamyka profil domgenzie z liczbą 1,6 mln użytkowników.










