SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MediaCom uruchamia globalny oddział, w którym łączy kreację i media

Agencja MediaCom (GroupM/WPP) uruchamia MediaCom Creative Systems, globalny oddział, którego celem będzie ponowne połączenie mediów i kreatywności przy użyciu danych i technologii. Na jego czele stanął Stef Calcraft, który w WPP pracuje od 2019 roku.

MediaCom uruchomił już Creative Systems w Australii i Stanach Zjednoczonych, teraz pracownicy pełniący role globalne dołączą do globalnego zespołu kierowniczego Creative Systems.

Kierownictwo obejmie Jane Ratcliffe (globalny dyrektor zarządzający), Nick Palmer (globalny szef produktu), Misha Sher (globalny szef sportu, rozrywki i kultury), Anush Prabhu (globalny dyrektor ds. Strategii) i Benjamin Vendramin (globalny dyrektor kreatywny) ). Prabhu i Vendramin będą pełnić swoje role w uzupełnieniu do swoich obowiązków MediaCom US.

Uruchomienie Creative Systems ma wpisywać się w szerszą strategię WPP polegającą na repozycjonowaniu się jako kreatywnej firmy transformacyjnej. Latem ubiegłego roku Xaxis, dział programowy Grupy M, uruchomił Xaxis Creative Studios, globalne centrum kreatywne zaprojektowane, aby pomóc markom zintegrować zasoby kreatywne z kampaniami online opartymi na danych.

MediaCom Creative Systems  będzie oferować nowe produkty, takie jak „kreacja adresowalna”, która ma na celu poprawę wydajności mediów poprzez integrację kreacji adresowalnych z mediami adresowalnymi oraz „analityka kreacji”, nowe narzędzie wykorzystujące sztuczną inteligencję do „zrozumienia, które reklamy działają, a które nie.

Agencja uruchamia również MediaCom Play, kompleksową ofertę gier, która będzie miała regionalne centra w Nowym Jorku, Londynie i Szanghaju.

- Wkroczyliśmy w nową erę kreatywności, w której istotność leży u podstaw ambicji rozwoju każdego CEO i CMO. Jednak zwiększanie trafności wymaga różnych sposobów pracy i zmienionej kombinacji kreatywnych rozwiązań. Twórczy potencjał danych i spostrzeżeń dostępnych agencjom medialnym jest przełomowy, ale jest w dużej mierze niewykorzystany ze względu na przepaść, która wciąż zbyt często istnieje między mediami a kreacją. Creative Systems wypełnia tę lukę, aby przyspieszyć kreatywną transformację marek i firm naszych klientów - mówi Calcraft.

Doświadczenie Stefa Calcrafta w zarządzaniu obejmuje roczny staż w Dentsu w 2018 roku oraz stanowisko w zarządzie w Naked Communications, niezależnej agencji, która łączyła strategię kreatywną i medialną w latach 2000-2008.

Dołącz do dyskusji: MediaCom uruchamia globalny oddział, w którym łączy kreację i media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl