„Men’s Health” liderem miesięczników dla mężczyzn w październiku. „CKM” z największym spadkiem

Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w październiku ub.r. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej straciło „CKM”, a liderem zestawienia tradycyjnie był „Men’s Health”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Men’s Health” liderem miesięczników dla mężczyzn w październiku. „CKM” z największym spadkiem

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w październiku 2016 roku wyniosła 39 786 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 6,69 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę wynoszącą 27,75 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 26 166 egz.

Oczko niżej uplasowało się jeszcze „Logo” (Agora), które przed rokiem było czwarte. Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak zmniejszyła się o 7,61 proc. do 20 142 egz.

Na kolejną lokatę spadło „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 31,68 proc. do 17 120 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu miesięczników męskich.

Sprzedaż ogółem wrześniowo-październikowego numeru dwumiesięcznika „Esquire” (Marquard Media Polska) wyniosła 6 901 egz., po spadku względem trzeciego numeru o 16,52 proc. Magazyn ten wydawany jest od 27 lutego 2015 roku.

Dodajmy, że wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w październiku 2016 r. poszedł w dół o 4,67 proc. do poziomu 20 362 egz.

W porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie miesięczniki męskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „CKM” - było to 22,26 proc. Z kolei wynik miesięcznika „Forbes” zwiększył się tutaj o 6,38 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"