Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w lutym 2014 roku wyniosła 60 756 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była wyższa o 5,28 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 13,2 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 35 644 egz.Ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 13,63 proc. do 28 468 egz.Za podium uplasowało się „Logo” (Agora), którego sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 5,66 proc. do 27 819 egz.Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w lutym br. wyniosła 27 952 egz., po spadku o 4,98 proc.Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Business Communcation) wzrósł o 20,75 proc. do poziomu 19 456 egz.

W lutym 2014 roku w porównaniu do stycznia 2014 roku wszystkie pisma męskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Playboy” - było to 43,49 proc.











