Nestle z programem „Być mamą” w AOL

Koncern Nestle został wyłącznym sponsorem programu wideo „Być mamą” na portalu AOL.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nestle z programem „Być mamą” w AOL

Seria materiałów wideo skierowanych do młodych matek jest dostępna na osobnej stronie internetowej, także w wersji na urządzenia mobilne, i w aplikacji AOL ON. Na stronie internetowej programu zamieszczono też 30-sekundową reklamę mleka modyfikowanego Nestle SMA Nutrition, która wyświetla się przed każdym odcinkiem serii.

AOL już wyemitował cztery pierwsze klipy z serii. Ich gospodyniami były znane z telewizji Tess Daly i Rochelle Humes. W każdym z filmów rozmawiają one z jedną spośród młodych matek-celebrytek. Wśrod nich były już m.in. Alesha Dixon i Emma Bunton.

Nestle zawarło umowę o współpracy z AOL na sześć miesięcy, a pośredniczyła w niej agencja Newcast.

Anne-Luce Guedj, marketing manager w Nestle Nutricion wyjaśniła, że firma zdecydowała się na taką formę promocji swojej marki, ponieważ obecnie młode matki szukają porad na temat wychowania dzieci właśnie przede wszystkim w internecie, mediach społecznościowych .

Z badań przeprowadzonych przez Kantar Media i Channel Mum wynika, że obecne młode matki są szczególnie otwarte na konsumpcję treści wideo. Z danych tych wynika, że poszukują w nich zarówno rozrywki jak i porad.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?