SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Kropka nad i” hitem TVN24. Monika Olejnik zyskała 140 tys. widzów

W sezonie 2016/2017 „Kropkę nad i” oglądało średnio 743 tys. widzów, o 138 tys. osób więcej niż w poprzednim. TVN24 w paśmie emisji magazynu Moniki Olejnik był liderem oglądalności wśród stacji newsowych. Wpływy z reklam wyniosły 5,26 mln zł. Nowe odcinki audycji będzie można oglądać po wakacjach.

Monika Olejnik, fot.: TVN / Krzysztof Dubiel Article

Magazyn „Kropka nad i” w sezonie 2016/2017 emitowany był od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00 w TVN24. Średnia widownia audycji w okresie od 1 września 2016 roku do 13 lipca 2017 roku wyniosła 743 tys. osób. Przełożyło się to na 4,95 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,40 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Zdecydowanie najpopularniejszym wydaniem programu Moniki Olejnik w analizowanym okresie był odcinek pokazany 9 marca br., w którym gośćmi byli Kazimierz Marcinkiewicz, Ryszard Czarnecki i Janusz Lewandowski. Rozmawiali oni o reelekcji Donalda Tuska na stanowisku szefa Rady Europejskiej. W trakcie tego wydania transmitowane było również wystąpienie Beaty Szydło związane z reelekcją Tuska, a także wypowiedź przewodniczącego Rady Europejskiej. Niemal godzinne wydanie audycji śledziło aż 1,41 mln osób.

Względem analogicznego okresu rok wcześniej „Kropka nad i” zyskała 138 tys. widzów. Wówczas (tj. w sezonie 2015/2016) program śledziło 605 tys. osób, co przełożyło się na 4 proc. udziału w 4+ oraz 2,43 proc. w 16-49.

TVN24 w paśmie nadawania audycji Moniki Olejnik był liderem oglądalności w rynku kanałów newsowych. Drugie miejsce w tym czasie należało do stacji TVP Info, której udział wyniósł 3,47 proc. (kanał ten nadawał wówczas gł. magazyny „Gość Wiadomości” i „Minęła 20-ta”), a trzeci był Polsat News (0,57 proc.; pasmo należące do programu „To był dzień”).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Wpływy z reklam przy emisji programu w zakończonym właśnie sezonie wyniosły 5,26 mln zł. Dla porównania, w sezonie 2015/2016 „Kropka nad i” zarobiła z reklam 8,90 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Biuro prasowe TVN potwierdziło portalowi Wirtualnemedia.pl, że „Kropka nad i” wróci na antenę TVN24 pod koniec sierpnia br.

Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 4,29 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kropka nad i” hitem TVN24. Monika Olejnik zyskała 140 tys. widzów

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
..BRAWO 👏 Pani MONIKO..oglądam co wieczór kropkę nad i..Gratuluję wyniku oglądalności.
63 32
odpowiedź
User
majka
Wyjątkowo zasłużenie!
37 23
odpowiedź
User
Józef Breitbart
Kultowe już interview z Bolkiem >mogłem z 1000 robotników podnieść hotel< >chciałem samolot, dali mi lotnisko
12 11
odpowiedź
User
gość
Nie oglądam Olejnik od dawna i to się nie zmieni

więc dla Ciebie polecam Rozmowy niedokończone u Rydzyka.
21 12
odpowiedź
User
justynaP
To nie zasluga Olejnik jak widac po Zetce, ludzie bardziej interesuja sie polityka,takie czasy.Gdyby Kropke prowadzila synowa,albo wnuczek, tez bylaby ogladalnosc. moze nawet wieksza. taka prawda.
2 15
odpowiedź
User
dick
A jest taki śmierdziel w Ku.wizji. Rachoń się nazywa, co twierdzi, że to on robi najlepszy program publicystyczny w polskich telewizorniach.
14 11
odpowiedź
User
teletombola
Serdeczne gratulacje dla prowadzącej. Załączam bukiet stokrotek...
12 4
odpowiedź
User
Widz
Przydałoby się:
- urozmaicenie gości w Kropce
- dociekanie problemów, a nie odpytywanie o komentarze w sprawach bieżących skacząc z tematu na temat
11 2
odpowiedź
User
kanał intelektualny
A jest taki śmierdziel w Ku.wizji. Rachoń się nazywa, co twierdzi, że to on robi najlepszy program publicystyczny w polskich telewizorniach.

Prawdę twierdzi. Jego program od strony merytorycznej jest bardzo dobry. Na pewno lepszy od "Kropki nad i".
A słupkami oglądalności się nie sugeruj - nie wszystko co jest masowe, jest od razu lepsze. Rzeczy wartościowe z reguły są mniej popularne.
7 13
odpowiedź
User
markus
Do "Kropki nad i" nie przychodzi nikt ważny, kto aktualnie rządzi, nie ma prezydenta, nie ma pani premier. W zasadzie jest to program z byłymi politykami albo z politykami opozycji i tylko zwolennicy opozycji mogą go oglądać. "Kropka nad i" była dobra w l. 90-tych, ale nie w czasach, kiedy rozmawia się gośćmi zza granicy po angielsku, jak robi to np. Michał Rachoń w TVP Info. Teraz nikt, kto chce odrobiny pluralizmu w mediach "Kropki" już nie ogląda. Nie ma tam szerszego spojrzenia na świat spoza okularów PO. Za to wszystko to, czego brakuje w "Kropce" można znaleźć w tym samym czasie w programie "Minęła dwudziesta", słusznie nazywanym przez prowadzącego prawdopodobnie najlepszym programem informacyjnym w Polsce.
6 13
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing