SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kropka nad i” hitem TVN24. Monika Olejnik zyskała 140 tys. widzów

W sezonie 2016/2017 „Kropkę nad i” oglądało średnio 743 tys. widzów, o 138 tys. osób więcej niż w poprzednim. TVN24 w paśmie emisji magazynu Moniki Olejnik był liderem oglądalności wśród stacji newsowych. Wpływy z reklam wyniosły 5,26 mln zł. Nowe odcinki audycji będzie można oglądać po wakacjach.

Monika Olejnik, fot. AKPAMonika Olejnik, fot. AKPA

Magazyn „Kropka nad i” w sezonie 2016/2017 emitowany był od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00 w TVN24. Średnia widownia audycji w okresie od 1 września 2016 roku do 13 lipca 2017 roku wyniosła 743 tys. osób. Przełożyło się to na 4,95 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,40 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Zdecydowanie najpopularniejszym wydaniem programu Moniki Olejnik w analizowanym okresie był odcinek pokazany 9 marca br., w którym gośćmi byli Kazimierz Marcinkiewicz, Ryszard Czarnecki i Janusz Lewandowski. Rozmawiali oni o reelekcji Donalda Tuska na stanowisku szefa Rady Europejskiej. W trakcie tego wydania transmitowane było również wystąpienie Beaty Szydło związane z reelekcją Tuska, a także wypowiedź przewodniczącego Rady Europejskiej. Niemal godzinne wydanie audycji śledziło aż 1,41 mln osób.

Względem analogicznego okresu rok wcześniej „Kropka nad i” zyskała 138 tys. widzów. Wówczas (tj. w sezonie 2015/2016) program śledziło 605 tys. osób, co przełożyło się na 4 proc. udziału w 4+ oraz 2,43 proc. w 16-49.

TVN24 w paśmie nadawania audycji Moniki Olejnik był liderem oglądalności w rynku kanałów newsowych. Drugie miejsce w tym czasie należało do stacji TVP Info, której udział wyniósł 3,47 proc. (kanał ten nadawał wówczas gł. magazyny „Gość Wiadomości” i „Minęła 20-ta”), a trzeci był Polsat News (0,57 proc.; pasmo należące do programu „To był dzień”).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Wpływy z reklam przy emisji programu w zakończonym właśnie sezonie wyniosły 5,26 mln zł. Dla porównania, w sezonie 2015/2016 „Kropka nad i” zarobiła z reklam 8,90 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Biuro prasowe TVN potwierdziło portalowi Wirtualnemedia.pl, że „Kropka nad i” wróci na antenę TVN24 pod koniec sierpnia br.

Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 4,29 proc.

Dołącz do dyskusji: „Kropka nad i” hitem TVN24. Monika Olejnik zyskała 140 tys. widzów

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
..BRAWO 👏 Pani MONIKO..oglądam co wieczór kropkę nad i..Gratuluję wyniku oglądalności.
odpowiedź
User
IOP
ja nie wiem jak "trzeba" robić tv żeby "Publiczny" nadawca który ma jako jedyny na multipleksie naziemnym kanał informacyjny przegrywał z kanałem który jest dostępny na satelicie w kablówce i za opłatą w internecie :D
odpowiedź
User
as
ja nie wiem jak "trzeba" robić tv żeby "Publiczny" nadawca który ma jako jedyny na multipleksie naziemnym kanał informacyjny przegrywał z kanałem który jest dostępny na satelicie w kablówce i za opłatą w internecie
dokładnie! :D
odpowiedź