Produkcja nadawana była w okresie od 10 grudnia 2017 roku do 18 marca 2018 roku, w niedziele o godz. 20.15. Średnia oglądalność szóstej serii „Blondynki” wyniosła 2,89 mln widzów. Przełożyło się to na 16,87 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,15 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 4,59 mln widzów w 4+.

Największą popularnością cieszył się odcinek produkcji z 11 lutego br. Przyciągnął on uwagę 3,10 mln osób.
Dla porównania, piątą edycję serialu, emitowaną na przełomie 2016 i 2017 roku, oglądało średnio 3,10 mln widzów, co przełożyło się na 18,07 proc. udziału w 4+, 9,70 proc. w 16-49 i 12,74 proc. w 16-59. Oznacza to że produkcja straciła 210 tys. widzów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rolnik-szuka-zony-4-wyniki-ogladalnosci ##
TVP1 w paśmie emisji serialu nadal była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął Polsat, który w tym czasie pokazywał programy kabaretowe i „W rytmie serca”, a jego udział ukształtował się na poziomie 13,92 proc. Tzw. „wielką czwórkę” uzupełniły: TVN (filmy fabularne, „MasterChef” i „MasterChef Junior” ; 8,74 proc.) i TVP2 (gł. pasmo filmowe i „Big Music Quiz”; 5,19 proc).
Wśród widzów w grupie 16-49 TVP1 zajęła miejsce trzecie, a w grupie 16-59 - drugie.

Wpływy reklamowe z szóstej edycji serialu wyniosły 4,91 mln zł, podczas gdy piąta przyniosła z reklam 4,85 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lesniczowka-tvp1-the-story-of-my-life-polsat-premiery-ilu-widzow ##











