SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2,9 mln widzów „Blondynki 6”. TVP1 liderem rynku

Szósty sezon „Blondynki” oglądało średnio 2,89 mln widzów, czyli o 210 tys. osób mniej niż piątą edycję nadawaną rok temu. Serial nadal dawał TVP1 pozycję lidera całego rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej stacja była trzecia. Wpływy z reklam wyniosły 4,91 mln zł.

Produkcja nadawana była w okresie od 10 grudnia 2017 roku do 18 marca 2018 roku, w niedziele o godz. 20.15. Średnia oglądalność szóstej serii „Blondynki” wyniosła 2,89 mln widzów. Przełożyło się to na 16,87 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,15 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 4,59 mln widzów w 4+.

Największą popularnością cieszył się odcinek produkcji z 11 lutego br. Przyciągnął on uwagę 3,10 mln osób.

Dla porównania, piątą edycję serialu, emitowaną na przełomie 2016 i 2017 roku, oglądało średnio 3,10 mln widzów, co przełożyło się na 18,07 proc. udziału w 4+, 9,70 proc. w 16-49 i 12,74 proc. w 16-59. Oznacza to że produkcja straciła 210 tys. widzów.

Z kolei poprzednio pokazywany w tym samym paśmie serial „Dziewczyny ze Lwowa” śledziło 2,91 mln osób, a jego udziały w rynku wynosiły odpowiednio 17,71 proc., 10,25 proc. i 13,87 proc.

TVP1 w paśmie emisji serialu nadal była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął Polsat, który w tym czasie pokazywał programy kabaretowe i „W rytmie serca”, a jego udział ukształtował się na poziomie 13,92 proc. Tzw. „wielką czwórkę” uzupełniły: TVN (filmy fabularne, „MasterChef” i „MasterChef Junior” ; 8,74 proc.) i TVP2 (gł. pasmo filmowe i „Big Music Quiz”; 5,19 proc).

Wśród widzów w grupie 16-49 TVP1 zajęła miejsce trzecie, a w grupie 16-59 - drugie.

Wpływy reklamowe z szóstej edycji serialu wyniosły 4,91 mln zł, podczas gdy piąta przyniosła z reklam 4,85 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Telewizyjna Jedynka od 25 stycznia br. w byłym paśmie „Blondynki 6” emitować będzie drugi sezon „Wojennych dziewczyn”.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.

Dołącz do dyskusji: 2,9 mln widzów „Blondynki 6”. TVP1 liderem rynku

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
beata
lepsza z 28 letnia natalia rybicka niż ze stara joanna moro 35 lat i ona chciała nadal udawac 27 latke w blondynce
odpowiedź
User
brunetko
kochanie zgadzam się natalia sprawia że blondynka jest lepsza
odpowiedź
User
beata+brunetko
i w ogóle jesteśmy bardzo z nas zadowoleni w tym serialu
odpowiedź