Oracle przejmuje Grapeshot, by pomóc reklamodawcom w rozwiązywaniu problemów związanych z bezpieczeństwem marki w sieci

Firma Oracle nabyła brytyjską firmę Grapeshot zajmującą się technologiami marketingowymi, która pomaga markom w określaniu kontekstu miejsc, w których pojawią się ich reklamy, dzięki czemu nie będą one wyświetlane przy niebezpiecznych treściach.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Oracle przejmuje Grapeshot, by pomóc reklamodawcom w rozwiązywaniu problemów związanych z bezpieczeństwem marki w sieci

Oracle, która poinformowała o akwizycji we wtorek (nie podając kwoty transakcji) twierdzi, że ​​Grapeshot współpracuje już z ponad 5000 marketerów, przetwarzając miesięcznie 38 mld reklam.

"Przejęcie Grapeshot znacznie zwiększy możliwości Oracle Data Cloud w zakresie poprawy wyników marketingowych dla naszych partnerów na całym świecie poprzez dodanie istotnego wymiaru kontekstu do wiedzy w zakresie odbiorców i pomiarów" – napisano w komunikacie.

W przyszłym miesiącu Unia Europejska rozpocznie egzekwowanie przepisów o ochronie danych osobowych (RODO), które mają na celu ochronę użytkowników przed sprzedawcami i platformami, którzy chcą gromadzić i wykorzystywać osobiste dane online. Według Oracle, Grapeshot pozwoli również firmie rozszerzyć zasięg globalny, umieszczając reklamy w odpowiednich kontekstach.

Firmy technologiczne, takie jak YouTube i Facebook, nadal zmagają się z problemem umieszczaniem reklam przy brutalnych i nieprzyzwoitych treściach. Kilka dni temu CNN ujawnił, że reklamy setek firm na kanałach YouTube były wyświetlane w kanałach promujących nacjonalizm, teorie spiskowe i pedofilię.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background
Komentarze (0)
lelum
13 lat temu

Wolę korzystać z usług mniejszych firm - jestem abonentem NOM, o którym tu nawet nie wspomniano - rachunki mam niskie i jestem zadowolony.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"