Piot Gruszka i Zbigniew Bartman zachęcają do skorzystania z usług Q Service Castrol (wideo)

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Asy serwisowe" promującej usługi sieci Q Service Castrol. Do korzystania z nich zachęcają Zbigniew Bartman i Piotr Gruszka oraz po raz pierwszy Bartosz Ostałowski. Za kampanię odpowiada agencja Czomolungma Kolektyw.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Piot Gruszka i Zbigniew Bartman zachęcają do skorzystania z usług Q Service Castrol (wideo)

Letnia odsłona  kampanii „Asy Serwisowe” ma zachęcić kierowców do korzystania z usług serwisów zrzeszonych w strukturach Q Service Castrol. Ambasadorami przedsięwzięcia są Zbigniew Bartman i Piotr Gruszka, sportowcy związani z siatkówką i sukcesami kadry narodowej w tej dyscyplinie.

- Pierwsza część kampanii „Asy Serwisowe” została bardzo pozytywnie odebrana, zarówno przez właścicieli serwisów, jak i samych kierowców. Zbieramy bardzo pochlebne opinie dotyczące całego przedsięwzięcia i mocno wierzymy, że kolejna odsłona pozwoli nam utrzymać ten trend. Zależy nam na długofalowych relacjach zarówno z mechanikami, jak i klientami detalicznymi, dlatego nie zmieniamy zwycięskiego składu i kontynuujemy współpracę z naszymi ambasadorami. Dodatkowo do projektu zaprosiliśmy Bartosza Ostałowskiego – jedynego na świecie driftera, który prowadzi pojazd stopą - mówi Marta Ciesielska, kierownik działu sieci serwisowych Inter Cars SA.

Obecna odsłona Kampanii ma przypomnieć kierowcom o serwisowaniu auta przed wyjazdem wakacyjnym. Akcja komunikowana jest głównie z wykorzystaniem kanałów online.

W warsztatach zrzeszonych w sieci pojawią się również specjalnie na tę okazję przygotowane materiały POS, skierowane do kierowców.

Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Czomolungma Kolektyw. Przygotowane materiały dystrybuowane będą zarówno w formie plakatów i bannerów reklamowych, jak również za pomocą narzędzi online, ze szczególnym naciskiem na media społecznościowe.

Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów, reklamy wyświetlane będą użytkownikom znajdującym się w określonej odległości od lokalizacji najbliższego serwisu Q Service Castrol.

Pierwsza odsłona kampanii "Asy serwisowe" była realizowana jesienią 2019 roku.

Komentarze (0)
Benek
3 lata temu

@tw - „Fajna!” Zdjęcie nie oddaje wszystkiego. Warto zobaczyć w oryginale

tw
3 lata temu

Fajna!

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"