„Tymczasem” - piwo EB z nowym logo reklamowane dla młodych (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa piwa EB (produkowanego przez Grupę Żywiec) oparta na haśle „Tymczasem”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe VML Poland, Papaya Films, Live, Good Looking Studio, Miło, Głośno i MediaVest, a nową identyfikację wizualną marki przygotowały agencje BNA i Wilk Studio.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Tymczasem” - piwo EB z nowym logo reklamowane dla młodych (wideo)

Bohaterami kampanii są młodzi ludzie stojący na progu dorosłości. Oczekiwania społeczne wobec nich są takie, żeby ustabilizowali się życiowo: zaczęli stałą pracę, założyli rodziny. Bohaterowie wolą jednak pozostać w fazie określonej jako „tymczasem”, oznaczającej dalsze próby życiowe, zbieranie doświadczeń i nieskrępowaną zabawę.

- Marka EB stworzyła ideę tymczasem, czasu pomiędzy młodością, a dojrzałością. Idea ta wspiera i inspiruje młodych ludzi, którzy jak nikt inny potrafią cieszyć się chwilą, szukać doświadczeń, eksperymentować. EB chce pokazać, że ten unikalny okres życia ma wyjątkowe znaczenie - opisuje Igor Zajda, brand manager EB.

W reklamach prezentowana jest nowa identyfikacja wizualna piwa EB, której głównym elementem jest nowy logotyp. Poprzedni był wykorzystywany od lat 90. Nową identyfikację przygotowała agencja BNA, a edycję limitowaną puszek zaprojektował Wilk Studio.

grafika

Piwo EB wróciło na rynek dwa lata temu. W 2015 roku promowano je znaną reklamą z lat 90., do której dodano hasło „Wraca czas na EB”. Natomiast w ramach zeszłorocznej akcji na Półwyspie Helskim uruchomiono bar Hel Spot.

grafika

grafika

Obecna kampania reklamowa będzie prowadzona m.in. w telewizji, internecie (facebookowy fanpage marki zmienił nazwę na „Tymczasem EB”, uruchomiono stronę TymczasemEB.pl), na outdoorze oraz poprzez działania niestandardowe i materiały BTL-owe.

grafika

Kreację kampanii zajęła się agencja VML Poland. Spot nakręcił Kajetan Plis, wyreżyserował Antoni Nykowski, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcją - studio Miło, a udźwiękowieniem - Głośno. Za działania BTL odpowiada agencja Live, a za akcje muralowe - Good Looking Studio.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska