„Tymczasem” - piwo EB z nowym logo reklamowane dla młodych (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa piwa EB (produkowanego przez Grupę Żywiec) oparta na haśle „Tymczasem”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe VML Poland, Papaya Films, Live, Good Looking Studio, Miło, Głośno i MediaVest, a nową identyfikację wizualną marki przygotowały agencje BNA i Wilk Studio.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Tymczasem” - piwo EB z nowym logo reklamowane dla młodych (wideo)

Bohaterami kampanii są młodzi ludzie stojący na progu dorosłości. Oczekiwania społeczne wobec nich są takie, żeby ustabilizowali się życiowo: zaczęli stałą pracę, założyli rodziny. Bohaterowie wolą jednak pozostać w fazie określonej jako „tymczasem”, oznaczającej dalsze próby życiowe, zbieranie doświadczeń i nieskrępowaną zabawę.

- Marka EB stworzyła ideę tymczasem, czasu pomiędzy młodością, a dojrzałością. Idea ta wspiera i inspiruje młodych ludzi, którzy jak nikt inny potrafią cieszyć się chwilą, szukać doświadczeń, eksperymentować. EB chce pokazać, że ten unikalny okres życia ma wyjątkowe znaczenie - opisuje Igor Zajda, brand manager EB.

W reklamach prezentowana jest nowa identyfikacja wizualna piwa EB, której głównym elementem jest nowy logotyp. Poprzedni był wykorzystywany od lat 90. Nową identyfikację przygotowała agencja BNA, a edycję limitowaną puszek zaprojektował Wilk Studio.

grafika

Piwo EB wróciło na rynek dwa lata temu. W 2015 roku promowano je znaną reklamą z lat 90., do której dodano hasło „Wraca czas na EB”. Natomiast w ramach zeszłorocznej akcji na Półwyspie Helskim uruchomiono bar Hel Spot.

grafika

grafika

Obecna kampania reklamowa będzie prowadzona m.in. w telewizji, internecie (facebookowy fanpage marki zmienił nazwę na „Tymczasem EB”, uruchomiono stronę TymczasemEB.pl), na outdoorze oraz poprzez działania niestandardowe i materiały BTL-owe.

grafika

Kreację kampanii zajęła się agencja VML Poland. Spot nakręcił Kajetan Plis, wyreżyserował Antoni Nykowski, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcją - studio Miło, a udźwiękowieniem - Głośno. Za działania BTL odpowiada agencja Live, a za akcje muralowe - Good Looking Studio.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online