Serwis pogodowy Interii z nową szatą graficzną i danymi o smogu

Pogoda.interia.pl zyskała nową szatę graficzną. Ponadto w serwisie wprowadzono dane smogowe.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Serwis pogodowy Interii z nową szatą graficzną i danymi o smogu

Nowa szata graficzna serwisu pogodowego Interii ma być bardziej użyteczna i estetyczna. - Sezon jesienno-zimowy rozgościł się już u nas na dobre, ze wszystkimi swoimi zaletami i wadami. To najlepszy moment, by Pogoda Interii zyskała nowy, atrakcyjny wygląd i łatwiejszą, intuicyjną nawigację - opisuje Filip Lenart, dyrektor ds. marketingu i PR w Grupie Interia.

- Nowością są również dane smogowe, które wprowadziliśmy dzięki współpracy z Airly. Jest to informacja coraz bardziej istotna dla wielu Polaków, wychodzimy więc naprzeciw potrzebom użytkowników - dodaje Lenart.

Zmianom w serwisie towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem „Sprawdza się!”. Akcja obejmuje radio, prasę i internet.

grafika

Według badania Gemius/PBI w lipcu br. Pogoda.interia.pl zanotowała ponad 5 mln realnych użytkowników. Natomiast we wrześniu wszystkie serwisy i aplikacje internetowe Grupy Interia miały 17,9 mln realnych użytkowników i 1,18 mld odsłon.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Studio Miś z nową head of production. Przeszła z naTemat

Studio Miś z nową head of production. Przeszła z naTemat

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów