Polskie drużyny w europejskich pucharach, najpopularniejszy mecz Wisły

Najchętniej oglądanymi meczami eliminacji do Ligi Mistrzów był dwa spotkania Wisły Kraków z Apoelem Nikozja, które śledziło w Polsacie niemal 3 mln widzów. Mecz po którym Legia Warszawa awansowała do Ligi Europejskiej oglądało w Polsacie Sport zaś 450 tys. osób.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Pierwszy mecz Wisły i Apoela obejrzało 2,9 mln widzów, a rewanż miał 3 mln oglądających, dając stacji aż 27,22 proc. udziału w grupie komercyjnej. Wszystkie cztery mecze Wisły Kraków przyciągnęły do Polsatu średnio 2,34 mln osób, co przełożyło się na średnio 19,17 proc. udziału w 4+ i 21,58 proc. w 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Mecze eliminacyjne do LM pokazywał też Polsat Sport, śledziło je tam średnio ok. 544 tys. widzów.

Na antenie Polsatu zobaczyć można również mecze eliminacyjne do Ligi Europejskiej, w których grał Śląsk Wrocław, należący do Zygmunta Solorza-Żaka. Dwa pokazane spotkania miały 1,54 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 12,77 proc. i 14,32 proc.

Z kolei pierwszy mecz kwalifikacyjny Legii Warszawa ze Spartakiem Moskwa oglądało w TV 4 530 tys. widzów, a w Polsacie Sport - 410 tys. Spotkanie rewanżowe po którym warszawski zespół awansował do Ligi Europejskiej nadawał tylko główny kanał sportowy Polsatu. W miniony czwartek mecz ten o 17.00 przyciągnął 450 tys. osób, co dało stacji aż 8,39 proc. udziału w 16-49. 

Wpływy reklamowe Polsatu z meczów eliminacyjnych do Ligi Mistrzów wyniosły 4,3 mln zł, a z meczów do Ligi Europejskiej - 1,7 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7