SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polskie Radio RDC z nowym logo i identyfikacją

Polskie Radio RDC wprowadza swoją odświeżoną identyfikację wizualną opartą na nowym logotypie. Identyfikację zaprojektowała agencja Kreacja Pro.

- Zdecydowaliśmy się na lifting logo, ponieważ dotychczasowy znak nie wyrażał w pełni wartości, jakie prezentuje Polskie Radio RDC w obecnym formacie - wyjaśnia Jolanta Kaczmarek (na zdjęciu z prawej), prezes rozgłośni. - Dążymy to tego, aby słuchacze mieli jasny przekaz, że jesteśmy rozgłośnią nowoczesną, profesjonalną, a przede wszystkim publiczną, przed którą stoją zupełnie inne cele niż przed rozgłośniami komercyjnymi. Stąd też nasza determinacja w dbaniu o harmonię i przyjazny klimat obecny na antenie RDC - opisuje. 

Nowy logotyp Polskiego Radia RDC przygotowała agencja Kreacji Pro. - Przy projektowaniu znaku skupiałem się na jego nowoczesnej formie, adekwatnej do dynamicznego medium o ustalonej pozycji i prestiżu rozgłośni publicznej - mówi Andrzej Pągowski (na zdjęciu z lewej), grafik i założyciel Kreacji Pro.

Logo to główny element zmienionej identyfikacji wizualnej Polskiego Radia RDC, która właśnie jest wprowadzana. Modyfikacje pojawiły się już m.in. w części materiałów ekspozycyjnych i serwisie internetowym stacji.

Taka identyfikacja ma odzwierciedlać zmiany w Polskim Radiu RDC wynikające z jego strategii na lata 2012-2015. Polegają one m.in. na wprowadzeniu nowej oferty programowej, w tym rozszczepień programowych, rozwoju serwisu internetowego oraz bardziej efektywnym zarządzaniu spółką.

Poprzednia zmiana logotypu RDC nastąpiła w 2004 roku. Obecne logo jest trzecim w historii stacji.

Dołącz do dyskusji: Polskie Radio RDC z nowym logo i identyfikacją

43 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tvs
Dlaczego nowe logo RDC jest tak bardzo podobne do starego logo TVS?. Porównajcie proszę sami, wystarczy wejść na tvs.pl. I co widzimy: identyczne blokowe rozwiązanie graficzne, podobne liternictwo, pokrywająca się w stu procentach kompozycja. Jedyne różnice to kolorystyka i zaokrąglone kwadraty. Chciaż kwadraty o zaokrąglonych rogach też są używane w TVS już od pewnego czasu. KTO TO LOGO RDC WYBRAŁ???
odpowiedź
User
RDC - 0,5 procent słuchalności.
Nowe logo nie ma znaczenia dla stacji, której nikt nie słucha. Wystarczy zobaczyć badania RadioTrack MB SMG/KRC. Fala sierpień 2012 - październik 2012 - 0,5 procent. W TOP 30 Radio Track MillwardBrown SMG/KRC w okresie kwiecień-czerwiec 2011 udział 1,1 procent, w okresie kwiecień-czerwiec 2010 wynosił 1,4 procent. Od czerwca 2011 słuchalność spadła o 0,6 p.p.. Dziś RDC słucha 0,5 procent. To jest na granicy błędu statystycznego. Na WirtulanychMediach można przeczytać zapowiedzi zarządu RDC: - " Wyznaczyliśmy sobie cele oparte o konkretny wskaźnik procentowy. Przez najbliższy rok chcemy zwiększyć słuchalność o około 10 procent. Chcemy więc odzyskać słuchaczy, których stacja utraciła przez nietrafione propozycje poprzedniego kierownictwa oraz pozyskać nowych - zapowiada Jolanta Kaczmarek." Na razie spada w tempie 50 procent rocznie. Z tego też powodu żadne nowe logo nie pomoże, nawet jak będzie wierną kopią logo TVS.
odpowiedź
User
Drogi ttt
Jak płacisz abonament to sam się zapytaj. Jak nie płacisz to nie twoja sprawa ile kosztowało nowe logo. Generalnie logo na poziomie zajęć informatyki z pierwszej gimnazjalnej.
odpowiedź