Z badania Megapanel PBI/Gemius wynika, że w marcu br. serwisy muzyczne Onetu miały 3,6 mln użytkowników, przy czym każdy z nich spędził na nich tylko 17 minut. Tymczasem strony o muzyce należące do Interii odwiedziło prawie 2,1 mln real users, z których każdy na korzystanie z tych witryn poświęcił ponad 5 godzin.
Po ponad 1,7 mln użytkowników przyciągnęły w marcu witryny muzyczne Wirtualnej Polski i Orange oraz Muratora. Przy czym na tych pierwszych przeciętny użytkownik spędził zaledwie niecałe 8 minut, natomiast na tych drugich - wśród których znajdują się przede wszystkim serwisy rozgłośni radiowych Eska - 3,8 godziny.
Wśród najpopularniejszych stron muzycznych znalazły się dwa serwisy, w których dostępne są teksty piosenek. Tekstowo.pl miało 2,9 mln użytkowników, a teksty.org - 1,6 mln.

W pierwszej dziesiątce uplasowały się również dwa globalne serwisy społecznościowe pozwalające umieszczać i odsłuchiwać piosenki. MySpace odwiedziło ponad 1 mln polskich użytkowników, a Last FM - ponad 700 tys.
Natomiast w drugiej połowie zestawienia znalazły się serwisy MTV Networks, należąca do Grupy Spolecznosci.pl emuzyka.pl oraz strony muzyczne Gazeta.pl. Przy czym na tych ostatnich przeciętny użytkownik spędzał najwięcej czasu - prawie 8 godzin.











