Ponad 1,6 mln zł na kampanię propagującą korzystanie z internetu

Ministerstwo Cyfryzacji i Administracji planuje kampanię społeczną propagującą korzystanie z internetu w życiu codziennym. Przeznaczy na nią ponad 1,6 mln zł netto.

kb
kb
Udostępnij artykuł:

Kampania ma na celu wzrost świadomości na temat korzyści płynących z wykorzystania w życiu codziennym dostępu do szerokopasmowego internetu. Ma przedstawiać internet jako narzędzie, z którego łatwo i warto jest korzystać; narzędzie ułatwiające załatwianie codziennych spraw. Odbiorcy powinni postrzegać internet jako naturalny/niezbędny element codziennego życia, z którego każdy może korzystać. Kampania będzie mieć zasięg ogólnopolski.

W celu realizacji tych działań rozpoczął przetarg na wybór agencji reklamowej, która opracuje strategię kampanii, a potem ją zrealizuje.

Kampania jest elementem projektu systemowego - działania na rzecz rozwoju szerokopasmowego dostępu do Internetu realizowanego przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji. Działania z tego zakresu realizowane są przez MAC oraz partnera projektu - Stowarzyszenie Miasta w Internecie, który realizuje projekt Latarników Polski Cyfrowej, mającego na celu upowszechnienie korzystania z internetu wśród osób 50+.

Dotychczas w ramach prowadzonych działań promujących korzyści z wykorzystania internetu pokazano m.in. spoty promujące inicjatywę Polska Cyfrowa Równych Szans, film promocyjny „Do internetu jeden krok", cykl 10 programów „Latarnicy.pl” emitowanych na antenie TVP1, uruchomiono też fanpage na Facebooku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

HBO Max poszerza zasięg

HBO Max poszerza zasięg

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Prezes Burda Media Polska w wywiadzie dla prestiżowego "The Drum". Co powiedział o mediach?

Prezes Burda Media Polska w wywiadzie dla prestiżowego "The Drum". Co powiedział o mediach?

Hollywood przeciw fuzji Netfliksa z Warner Bros.? Właściciele kin i reżyserzy alarmują

Hollywood przeciw fuzji Netfliksa z Warner Bros.? Właściciele kin i reżyserzy alarmują