Press-Service Monitoring Mediów zmienia się w PSMM Monitoring & More

Press-Service Monitoring Mediów, zajmujący się m.in. analityką mediów, zmienił nazwę na PSMM Monitoring & More. Rebranding to kolejny etap wdrażanych od początku tego roku w firmie zmian strukturalnych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Rebranding Press-Service Monitoring Mediów na PSMM Monitoring & More został ogłoszony przez prezesa firmy Sebastiana Bykowskiego podczas ubiegłotygodniowego Kongresu Profesjonalistów PR w Rzeszowie. Zamiana oprócz nazwy obejmuje także logotyp i całą identyfikację wizualną. Nowa nazwa firmy to konsekwencja wprowadzanych przez nią zmian w zakresie m.in. oferty.

- To obietnica, że pod dachem naszej marki, znajdziecie nie tylko monitoring, ale doradztwo, Insighty, wsparcie w strategii, usługi dla PR, marketerów i decydentów. Już dziś blisko połowa naszych rozwiązań służy badaniu efektywności ale także analizie trendów, sygnałów zmian w komunikacji i biznesie - wyjaśnia Sebastian Bykowski, prezes PSMM Monitoring & More.

Od początku tego roku firma zmienia profil działalności - z monitoringu mediów na profesjonalny consulting oparty na danych mediowych.

PSMM Monitoring & More rozwija zakres usług

W lutym tego roku PSMM Monitoring & More zreorganizowała strukturę - prezesem zarządu został  Sebastian Bykowski, a Marcin Szczupak nową rolę new business and research directora. Poprzedni prezes Zbigniew Długi przeszedł na emeryturę.

W najbliższych miesiącach firma planuje też ekspansję na rynkach regionu CEE i na Bliskim Wschodzie. W dalszej kolejności PSMM chce wejść z ofertą do Turcji, Brazylii, Kanady, Izraela i Europy Zachodniej.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"