SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rosną “Men's Health” i “Playboy”, duży spadek “CKM”

Dwa miesięczniki lifestylowe dla mężczyzn - “Men's Health” i “Playboy” - zanotowały w październiku ub.r. wzrosty sprzedaży ogółem. Straciły natomiast “Logo” oraz “CKM”, którego sprzedaż spadła aż o prawie 40 proc.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika “Men's Health” (Motor Presse Polska) wyniosła w październiku ub.r. 62 697 egz. Tytuł ten względem października 2010 roku zyskał najwięcej w rankingu - 2,5 proc., awansując z miejsca drugiego na pierwsze.
 
Na pozycji wicelidera znalazł się magazyn “CKM” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem spadła aż o 38,18 proc., czyli zdecydowanie najbardziej w zestawieniu, i wyniosła 50 325 egz. W efekcie miesięcznik stracił pierwsze miejsce na podium. Stało się tak, mimo że w październiku 2010 roku tytuł miał cenę 11,99 zł, a rok później - 8,99 zł.
 
Trzeci w rankingu był miesięcznik “Playboy” (Marquard Media Polska). Zanotował on wzrost o 0,92 proc., co dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 45 817 egz.

Wirtualnemedia.plpaździernik
ZKDP20112010
TytułSprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska62 69761 167
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny50 32581 403
Playboy45 81745 398
Logo43 29752 534
Stuff12 828-
 
Forbes. Profit27 66733 448


 
Porównując dane z października ub.r do danych z września ub.r., widać, że spadki sprzedaży ogółem zanotowały wszystkie tytuły. Najwięcej stracił miesięcznik “CKM” (12,58 proc.).

Wirtualnemedia.pl2011
ZKDPpaździernikwrzesień
TytułSprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska62 69763 779
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny50 32557 565
Playboy45 81746 735
Logo43 29746 608
Stuff12 82818 854
 
Forbes. Profit27 66738 353


 

Dołącz do dyskusji: Rosną “Men's Health” i “Playboy”, duży spadek “CKM”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
h
"Stało się tak, mimo że w październiku 2010 roku tytuł miał cenę 11,99 zł, a rok później - 8,99 zł.". A nie odgadliscie, geniusze detektywistyki, skad taka roznica w cenie? moze np. numer z 2010 roku mial jakis extra dodadek, np. film, he?
odpowiedź
User
anioł
Erotyka jest w internecie bezpłatna. Po co więc marnować kasę na nieaktualne magazyny?
odpowiedź
User
gość
h się uniósł - pewnie pracuje w redakcji i zastanawia się kiedy zamkną tytuł ;-)
Z płytą czy bez - CKM od dłuższego czasu leci na pysk i niestety nie wszystko da się zwalić na trendy. Prawda jest taka, że o ile kiedyś CKM miał swój chłopięcy urok, o tyle teraz nie da się go już wziąć do ręki.
odpowiedź