„Rozkosz w ustach” reklamuje zupy Kubek pełen smaku marki Profi

Ruszyła właściwa odsłona kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek nową markę zup instant Profi - Kubek pełen smaku. Akcja jest prowadzona na outdoorze i w internecie, a przygotowały ją firmy Vena Art, Bridge Media i KiS Production.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania nowej marki zup instant Profi zaczęła się pod koniec kwietnia od etapu teaserowego, prowadzonego pod hasłem „Jeszcze nie miałam tego w ustach (zobacz szczegóły).

We właściwych reklamach także znajdują się ponętne kobiece usta, tym razem ze sloganem „Rozkosz w ustach” i informacją o produkcie. Jest on przedstawiany jako pierwsza na polskim rynku zupa instant w płynie.

grafika

Kampania obejmuje outdoor (nośniki w Częstochowie, Chorzowie, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu i Zabrzu), internet (reklamy, działania w social media, serwis kochamzupy.pl) oraz aktywności ambientowe w całym kraju. Akcja potrwa do 30 maja.

Reklamy przygotowała agencja kreatywna Vena Art, za realizację kampanii outdoorowej odpowiada agencja mediowa Bridge Media, a działania PR prowadzi agencja KiS Production.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku