Scripps Networks Interactive będzie produkował treści do internetu także w Polsce

Koncern Scripps Networks Interactive, właściciel m.in. Grupy TVN, rozwija poza USA działalność swojego pionu Lifestyle Studios, zajmującej się głównie produkcją treści wideo do internetu. Struktura będzie obecna m.in. w Warszawie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Uruchomione w grudniu 2015 roku Scripps Lifestyle Studios zajmuje się tworzeniem treści internetowych (przede wszystkim wideo) i rozwiązań z zakresu reklamy internetowej. Koncern podkreśla, że w ub.r. materiały wideo wyprodukowane w ramach tej struktury zanotowały 5 mld odsłon, a tylko w drugim kwartale br. miały 5,6 mld odsłon, o 435 proc. więcej niż rok wcześniej.

Scripps Lifestyle Studios jest oparte na zasobach należących do Scripps Networks Interactive stacji telewizyjnych HGTV, Food Network, Travel Channel, Cooking Channel, DIY Network i Great American Country oraz serwisu Food.com. Do tej pory funkcjonowało w Food Network Kitchen w Nowym Jorku i HGTV Studio in Knoxville.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/scripps-networks-interactive-chca-kupic-discovery-i-viacom-eksperci-nadawcy-tv-zbroja-sie-by-walczyc-o-internautow ##

Teraz Scripps Networks Interactive informuje, że materiały w ramach Scripps Lifestyle Studios będą produkowane także w biurach firmy w Londynie, Warszawie, Singapurze, Sao Paolo i Miami.

- Globalna ekspansja Scripps Lifestyle Studios pozwoli szybko uzyskać dużo większy zasięg dla naszych marek, wykorzystując lokalne zasoby eksperckie do przyspieszenia tworzenia, dystrybucji i monetyzacji treści oraz do pozyskiwania nowych talentów - przekonuje Derek Chang, szef międzynarodowych kanałów lifestylowych w Scripps Networks Interactive. - Ta ekspansja umożliwi nam zdywersyfikowanie naszych treści lifestylowych dzięki świeżym wpływom zagranicznych pracowników i twórców, dzięki czemu zyskamy nowe możliwości biznesowe - zapewnia Vikki Neil, szef Scripps Lifestyle Studios.

Koncern w czerwcu br. uruchomił też Scripps Lifestyle Experts, ofertę pozwalającą influencerom i twórcom internetowym z obszaru lifestylowego korzystać ze wsparcia firmy w zakresie produkcji treści i pozyskiwania reklamodawców.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji