Serial „Komisja morderstw” śledziło 840 tys. widzów. TVP1 przegrała z konkurencją

Nowy serial TVP1 „Komisja morderstw” oglądało średnio 840 tys. widzów. Stacja w czasie emisji formatu przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 2,07 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Serial „Komisja morderstw” śledziło 840 tys. widzów. TVP1 przegrała z konkurencją
Kadr z serialu „Komisja morderstw”

„Komisja morderstw” na antenie TVP1 pokazywana była we wtorki o godz. 21.25, w okresie od 30 sierpnia do 20 grudnia br. Średnia widownia wszystkich dwunastu pokazanych odcinków kryminalnego serialu wyniosła 840 tys. osób, co przełożyło się na 5,89 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 4,68 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,48 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Zdecydowanie największą widownię przyciągnął pierwszy odcinek formatu, który śledziło średnio 1,33 mln widzów.

TVP1 w paśmie nadawania „Komisji morderstw” przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP2 z udziałem na poziomie 18,46 proc., nadająca w tym czasie końcówkę „M jak miłość”, kulisy tego serialu oraz „Magazyn Expressu Reporterów”. Drugi był Polsat (11,75 proc.; końcówka „Hell’s Kitchen” i filmy fabularne), a trzeci - TVN (10,01 proc.; gł. „Top model” i filmy).

Wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był Polsat, a dalej uplasowały się TVN, Dwójka i Jedynka. Z kolei w grupie 16-59 pierwsza była TVP2, a dalsze miejsca zajęły: Polsat, TVN i Jedynka.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/serial-artysci-sledzilo-340-tys-widzow-2-mln-zl-z-reklam ##

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków audycji wyniosły 2,07 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Komisja morderstw” to 12-odcinkowy serial kryminalny opowiadający historię grupy policjantów z Wydziału Spraw Niewyjaśnionych, którzy zajmują się rozwiązywaniem zagadek sprzed lat. W rolach głównych występują Krzysztof Pieczyński, Paweł Małaszyński, Małgorzata Buczkowska i Marcel Sabat.

Produkcja początkowo miała być pokazywana na antenie Dwójki, jednak finalnie emisję serialu przeniesiono do TVP1.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa