Serwisy BBC, Mail Online i „The Sun” najpopularniejszymi stronami informacyjnymi w Wielkiej Brytanii

Według danych Comscore w styczniu 2017 roku najchętniej odwiedzanym internetowym serwisem newsowym w Wielkiej Brytanii była platforma BBC notująca prawie 40 milionów unikalnych użytkowników. Na drugim miejscu znalazł się serwis Mail Online, a na trzecie wskoczył The Sun pokonując Mirror Online.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Pozostający na pozycji niekwestionowanego lidera serwis BBC w styczniu br. zwiększył bazę swoich użytkowników o 7 proc., platforma jest odwiedzana częściej na urządzeniach mobilnych niż na desktopach. W sumie brytyjski państwowy nadawca zanotował ponad 39,8 mln unikalnych użytkowników.

Na drugim miejscu jest serwis Mail Online z liczbą odbiorców przekraczającą 29,3 mln oraz wzrostem na poziomie 9 proc. Na trzecią pozycję awansował „The Sun”, który odwiedziło z górą 25,4 mln użytkowników. Serwis popularnego tabloidu zepchnął tym samym na 4. pozycję internetowe wydane „The Mirror”, który osiągnął wynik na poziomie ponad 23,8 mln użytkowników.

Satysfakcji z dobrej pozycji Sun Online nie krył w komunikacie Tony Gallagher, wydawca „The Sun”. - Ostatnie 12 miesięcy były dla The Sun Online wyjątkowe - zaznaczył. - Konsekwentnie poprawialiśmy oglądalność serwisu i jego pozycję na liście najpopularniejszych mediów internetowych w Wielkiej Brytanii. Szczególnie cieszy nas szybko rosnąca liczba odbiorców mobilnych, bowiem to ten segment jest najbardziej obiecujący dla wydawców i reklamodawców – podkreślił Gallagher.

grafika

 

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]