„Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia” w reklamach Nationale-Nederlanden (wideo)

Nowa kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej Nationale-Nederlanden TUnŻ będzie prowadzona pod hasłem „Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia”. Przygotowały i realizują ją firmy Scholz & Friends Warszawa, Papaya Films, Brasil, MEC i Value Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia” w reklamach Nationale-Nederlanden (wideo)

Bohaterką pierwszego z trzech spotów jest dziewczynka w wieku przedszkolnym, która ze swojego punktu widzenia zwraca uwagę tacie, uważanego przez nią za superbohatera, na najważniejsze wartości rodzinne i życiowe.

- Stawiamy na młodsze pociechy, które w szczery, otwarty i naturalny sposób zadają nam bardzo często trudne pytania dotyczące własnego bezpieczeństwa oraz przyszłości. Celem pierwszej 30-sekundowej odsłony jest więc zachęcenie mam i ojców do pomyślenia o tak ważnej w życiu sprawie, jaką jest zabezpieczenie siebie i rodziny na wypadek poważnych zachorowań - tłumaczy Joanna Pędzińska, dyrektor ds. komunikacji z klientem w Nationale-Nederlanden.

Kampania jest prowadzona w telewizji (kanały z oferty TVP, Polsatu i TVN), internecie (Onet.pl, Wirtualna Polska, YouTube, Gazeta.pl) oraz kinach (Multikino, Cinema City). Potrwa do końca kwietnia br.

Kreacją  reklam zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa, a produkcją spotów - dom produkcyjny Papaya Films. Za aktywności w social media odpowiada agencja Brasil, a za planowanie i zakup mediów - domy mediowe MEC i Value Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP