Telezakupy zamiast kolejnego serwisu w Superstacji

Superstacja od października br. zmniejszyła liczbę serwisów informacyjnych. Wiadomości o 11.15 zastąpił blok z telezakupami. - Serwis nie miał dużej widowni, a telesprzedaży w tym roku na antenie jest mniej niż w poprzednich latach - wyjaśnia prezes kanału.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Dotąd Superstacja poranny blok z telezakupami emitowała od godz. 5.50 do 11.15, gdy na antenie można było zobaczyć pierwsze wydanie serwisu informacyjnego. Od 1 października br. pasmo telesprzedażowe została wydłużone, a pierwsze newsy można obejrzeć dopiero o godz. 12.15.

- Zmiana nastąpiła akurat w dniu, gdy rano miało miejsce expose premier Ewy Kopacz. Zamiast to omawiać pokazywaliśmy miksery. Ludzie w redakcji łapali się za głowy - relacjonuje nam dziennikarz stacji. Pracownikom kanału zapowiedziano, że zmiana ta na razie ma dotyczyć tylko października.

Adam Stefanik, prezes Superstacji w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przyznaje, że serwis informacyjny o godz. 11.15 nie miał zadowalających wyników oglądalności.

- Dotąd nowych oferentów telesprzedaży odprawialiśmy z kwitkiem aż w końcu pojawiła się firma, która zaproponowała takie warunki, na które nie mogliśmy się nie zgodzić. Na razie podpisaliśmy umowę tylko na jeden miesiąc i dotyczy ona tylko dni od poniedziałku do piątku - mówi Stefanik - Generalnie w 2014 roku zaplanowaliśmy mniej telesprzedaży i w mniej eksponowanym czasie niż w 2013 czy 2012 roku - dodaje.

Zdaniem Stefanika połączenie stacji newsowo-publicystycznej z pasmami telezakupowymi jest czymś co “działa”. - Można z jednej stacji dowiedzieć się o expose Ewy Kopacz, o tym czy siatkarze grali dobrze i jaka będzie jutro pogoda, a także kupić coś, co może przydać się w domu. To wszystko jest dla ludzi - argumentuje Adam Stefanik.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział Superstacji wyniósł 0,27 proc. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem