SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Style na czele stacji lifestylowych w 2013 roku. Polsat Play wyprzedził TVN Turbo

W 2013 roku kanał TVN Style umocnił się na pozycji lidera oglądalności wśród stacji lifestylowych. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Play, natomiast na przeciwnym biegunie znalazł się kanał Love.

Udział będącej liderem kobiecej stacji TVN Style w 2013 roku wyniósł 0,68 proc., po wzroście wobec 2012 roku o 17,24 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez jednego z nadawców.

Z czwartej na drugą lokatę awansował skierowany do mężczyzn Polsat Play, którego udział zwiększył się najbardziej w analizowanym okresie, bowiem o 42,42 proc. i wyniósł 0,47 proc.

Polsat Play zepchnął z drugiego miejsca na trzecie stację TVN Turbo. Udział męskiej telewizji Grupy TVN w 2013 roku wyniósł 0,46 proc., po spadku o 6,12 proc. W ubiegłym tygodni spółka poinformowała, że stacja ma nowego szefa. Pawła Jordana zastąpił w tej roli Przemysław Kwiatkowski (dowiedz się więcej).

Natomiast największy spadek w rankingu zanotowała zajmująca ostatnią lokatę (po spadku z miejsca dziewiątego) stacja Love, której średni roczny udział zmniejszył się o 66,67 proc. do poziomu 0,01 proc. Do maja ub.r. kanał ten nazywał się Wedding TV. Pod koniec listopada ub.r. stacja Love zniknęła z oferty Cyfrowego Polsatu (więcej na ten temat).

Lp.

Stacja

Wszyscy 4+

2012

2013

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

TVN Style

34 944

0,58%

42 046

0,68%

2

Polsat Play

19 867

0,33%

28 585

0,47%

3

TVN Turbo

29 590

0,49%

28 205

0,46%

4

TLC

27 956

0,46%

25 014

0,41%

5

Polsat Cafe

17 467

0,29%

19 736

0,32%

6

kuchnia+

6 962

0,12%

8 351

0,14%

7

Domo+

6 265

0,10%

5 844

0,10%

8

BBC Lifestyle

3 409

0,06%

3 701

0,06%

9

Polsat Food

-

-

3 299

0,05%

10

Viacom Blink

1 505

0,02%

1 055

0,02%

11

LOVE

2 012

0,03%

907

0,01%


Wśród widzów w grupie komercyjnej pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział zwiększył się w tym ujęciu o 15,19 proc. i wyniósł 0,91 proc. Drugie miejsce zajął kanał TVN Turbo (0,71 proc. udziału; spadek o 7,79 proc.), a trzecie -TLC (0,59 proc.; w dół o 7,81 proc.).

Również i pod tym względem największym wzrostem (o 46,15 proc.) pochwalić się mógł plasujący się na czwartej lokacie Polsat Play. Z kolei najwięcej stracił zajmujący ostatnie miejsce kanał Viacom Blink! - było to 66,67 proc.

Lp.

Stacja

Wszyscy 16-49

2012

2013

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

TVN Style

19 827

0,79%

22 617

0,91%

2

TVN Turbo

19 303

0,77%

17 553

0,71%

3

TLC

16 207

0,64%

14 774

0,59%

4

Polsat Play

9 825

0,39%

14 089

0,57%

5

Polsat Cafe

9 036

0,36%

9 770

0,39%

6

kuchnia+

3 847

0,15%

3 271

0,13%

7

Domo+

2 991

0,12%

2 577

0,10%

8

BBC Lifestyle

2 146

0,09%

2 176

0,09%

9

Polsat Food

-

-

1 991

0,08%

10

LOVE

886

0,04%

446

0,02%

11

Viacom Blink

813

0,03%

308

0,01%

Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele stacji lifestylowych w 2013 roku. Polsat Play wyprzedził TVN Turbo

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
a
Ale w grupie 16-49 Polsat Play...jest już na 4 pozycji....a TVN Turbo na 2 poz....BRAWO
odpowiedź
User
anal-i-tyk
Wzrost Polsat Play jest imponujący. Natomiast kompletnie nie dziwi mnie spadek udziałów TVN Turbo. I to w obu grupach. Odkąd ten kanał traci swój motoryzacyjny charakter i stara się być lifestylowy (cokolwiek to oznacza) a więc nijaki to jego pozycja na rynku kurczy się. Kiedyś to był porządny kanał motoryzacyjny, a teraz wuj wiec co.
odpowiedź
User
zomo
Kwiatkowski Przemek rozrusza TURBO. To mega gość. Play niech zapomni o czołówce rankingu.
odpowiedź