WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

TVN24 liderem stacji tematycznych. TTV zyskało najwięcej w czołówce (top 25)

TVN24 na czele oglądalności w styczniu. Wszystkie stacje newsowe ze spadkami

2018-02-07 A A A KOMENTARZE: 3 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W styczniu br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24. Wszystkie stacje zanotowały spadki, a najwięcej straciła Telewizja Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

fot. youtube fot. youtube

Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w styczniu br. należało do TVN24, którego udział wyniósł 3,71 proc. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej wynik ten zmalał o 8,62 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Drugą lokatę zajęła nadająca naziemnie stacja TVP Info. Średni miesięczny wynik tej stacji zmniejszył się o 0,82 proc. do 3,64 proc.

Podium uzupełnia Polsat News. W ubiegłym miesiącu kanał miał 1,08 proc. udziału, po spadku względem stycznia 2017 roku o 8,47 proc.

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 0,83 proc. Jego wynik względem stycznia zeszłego roku zmalał o 14,43 proc.

Z kolei najwięcej straciła Telewizja Republika, której wynik zmniejszył się o 54,55 proc. do 0,05 proc. udziału.

Największy udział (4,47 proc.) wśród grup kanałów newsowych w styczniu br. miała TVP, mająca w portfolio stacje TVP Info i TVP3 i notująca spadek o 3,66 proc. Drugie miejsce zajęły stacje newsowe TVN, których udział zmniejszył się o 9,84 proc. do 4,03 proc. (łączne dane dla TVN24 oraz TVN24 BiS).

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w styczniu 2017 roku znalazł się TVN24 z wynikiem 2,22 proc., po spadku o 5,93 proc.

Drugie miejsce zajęło TVP Info (1,38 proc. udziału, w dół o 0,72 proc), a trzeci był Polsat News (0,74 proc.; - 7,50 proc.).

Największy spadek, wynoszący 55,56 proc. do 0,04 proc., miał tutaj Polsat News 2.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 2,65 proc. udziału, po spadku o 7,17 proc.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: TVN24, TVP Info, Polsat News, kanał dokumentalny

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia