SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Twoja twarz brzmi znajomo” straciła widzów, ale Polsat nadal liderem

Nadawaną w jesiennej ramówce trzynastą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” ogląda średnio 902 tys. widzów, o 370 tys. osób mniej niż przed rokiem. Program nadal daje Polsatowi pozycję lidera w rynku telewizyjnym zarówno w 4+, jak i w 16-49.

Polsat trzynasty sezon „Twoja twarz brzmi znajomo” w jesiennej ramówce pokazuje w soboty po godz. 22.00, począwszy od 5 września br. Program według pierwotnych założeń miał być nadawany wiosną br., ale emisję przerwano po dwóch odcinkach (z powodu pandemii COVID-19).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Średnia oglądalność pięciu pierwszych odcinków programu (pokazanych do 3 października br.) wyniosła 902 tys. widzów, co przełożyło się na 10,37 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 9,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,71 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów do tej pory zgromadził piąty odcinek. Przyciągnął przed telewizory uwagę 941 tys. osób.

Dla porównania, dwunasta edycja formatu, nadawana jesienią ub.r. przyciągała przed telewizory o 370 tys. widzów więcej. Po pierwszych pięciu odcinkach oglądało ją średnio 1,27 mln osób, co przekładało się na 13,24 proc. udziału w grupie 4+, 12,44 w 16-49 i 12,22 w 16-59.

Polsat w czasie nadawania najnowszej edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo” jest liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycja wśród tzw. „wielkiej czwórki” należy do TVP1, emitującej w tym czasie gł. filmy fabularne, co daje jej 9,88 proc. udziału. Na podium plasuje się jeszcze TVP2 („The Voice of Poland” i „Muzyka, taniec, zabawa”; 8,46 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVN (filmy; 4,66 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie 16-59 TVN minimalnie wygrywa z TVP2.

Wyemitowane dotychczas powtórkowe odcinki produkcji w niedzielne popołudnia (od 13 września do 4 października; 6 września Polsat nie emitował powtórki) oglądało średnio 864 tys. widzów, co przełożyło się na 8,82 proc. udziału w grupie 4+ i 8,07 w 16-49.

Pierwsze dwa odcinki trzynastego sezonu programu „Twoja twarz brzmi znajomo” (wyemitowane 7 i 14 marca br.) śledziło 1,37 mln widzów, co dało odpowiednio 13,95 proc., 13,35 proc. oraz 12,52 proc. udziału.

„Twoja twarz brzmi znajomo” to widowisko produkowane przez Endemol Shine Group, w którym gwiazdy wcielają się w znanych wykonawców muzycznych, naśladując nie tylko ich śpiew, ale też ruch sceniczny.

W trzynastej edycji programu występują: Paweł Dudek „Czadoman”, Maurycy Popiel, Gosia Andrzejewicz, Marta Gałuszewska, Filip Gurłacz, Karol Dziuba, Natalia Avelon i Kamila Boruta.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,85 proc.

Dołącz do dyskusji: „Twoja twarz brzmi znajomo” straciła widzów, ale Polsat nadal liderem

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krzysiek35
Na tą godzinne emisji to oglądalność nie zła ale to też daje do zastanowienia że może pomału szukać czegoś nowego
odpowiedź
User
robert
BŁĄD!! TVN WYYGRYWA Z TVP1...
odpowiedź
User
Sami
Nadmiar emisji TTBZ szkodzi. Wystarczyłaby jedna edycja w roku. Widz zdążyłby zatęsknić za tymi metamorfozami.
odpowiedź