Tydzień w reklamie tv: dużo więcej na żywność, Polsat i TVN mocno w górę

W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano ponad 335 mln zł. Mocno wzrosły wydatki na reklamy żywności oraz wpływy reklamowe Polsatu i TVN.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w zeszłym tygodniu na reklamy w telewizji cennikowo przeznaczono aż o 72 mln zł więcej niż we wcześniejszym tygodniu (zobacz dokładne dane z tego okresu). Tak duży wzrost wiąże się ze startem wiosennych ramówek w poszczególnych kanałach.

Na reklamy żywności wydano o 18 mln zł więcej niż tydzień wcześniej. Za to wydatki na marketing telewizyjny produktów zdrowotnych i leków spadły w skali tygodnia o 8 mln zł, co wynika oczywiście z końca sezonu zimowego.

W skali tygodnia mocno wzrosły wpływy reklamowe Polsatu i TVN - odpowiednio o prawie 20 mln zł (czyli ponad 40 proc.) i prawie 22 mln zł (czyli ok. 55 proc.). TVP 1 zarobiła z reklam 7,5 mln zł więcej niż tydzień wcześniej, a TVP 2 - o 2,5 mln zł więcej. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów