WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Ks. Adam Boniecki upomniany po słowach o samospaleniu. „To źródło kolejnych rozdarć i moralnych niepewności wśród wiernych”

„Do Betlejem” numerem specjalnym „Tygodnika Powszechnego” przed Bożym Narodzeniem

2017-11-15 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W środę w sprzedaży ukaże się specjalne wydanie „Tygodnika Powszechnego” - „Do Betlejem”. Na ponad 170 stronach zbiera teksty związane z Bożym Narodzeniem, które ukazywały się na łamach pisma w ciągu ostatnich 70 lat.

„Do Betlejem” numerem specjalnym „Tygodnika Powszechnego” przed Bożym Narodzeniem

Wśród autorów tekstów są m.in. ks. Adam Boniecki, ks. Józef Tischner, Ewa Szumańska, Magdalena Tulli, Andrzej Stasiuk, Paweł Bravo, Wojciech Nowicki, ks. Michał Heller, Szymon Hołownia czy Stefan Chwin. Całość redagował Michał Okoński.

- Życie można celebrować, przyjmując je lekko i z radością, a przepisy na dobre świętowanie mogą podawać nie tylko specjaliści od jedzenia. Równie ważne jak uczta dla ciała są przecież doświadczenia artystyczne i duchowe, zwłaszcza literatura, której autorki i autorzy potrafią odnaleźć w dawnej formule „opowieści wigilijnej” bardzo współczesne nadzieje i niepokoje- pisze redakcja, zapowiadając świąteczny magazyn.

Okładkę magazynu „Do Betlejem” projektował Mieczysław Wasilewski. Pismo ukazuje się po raz pierwszy. Liczy 172 strony, cena - 19,90 zł. W sprzedaży będzie do 8 stycznia 2018 roku. Partnerami wydania są Manta i wydawnictwo Znak.

Z danych ZKDP wynika, że w sierpniu br. średnia sprzedaż ogółem „Tygodnika Powszechnego” wynosiła 23 791 egz.

Autor: jk

Wiecej informacji: Tygodnik Powszechny

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia