SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tyskie "ponad podziałami" chce łączyć Polaków w świątecznym pociągu

Marka piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) rozpoczyna świąteczną kampanię z konkursem „Przejdźmy na Ty ponad przedziałami”. Finałem akcji będzie podróż Tyskim Pociągiem Świątecznym, który 16 grudnia wyruszy w specjalną trasę ze stacjami w Tychach i Gdyni, skąd zabierze zwycięzców konkursu.

W ramach konkursu marki Tyskie do wygrania są dwa przejazdy - na południu Polski ze stacją w Tychach oraz na północy - ze stacją w Gdyni, a cała trasa w symboliczny sposób łączy dwie strony kraju. Aby wygrać bilet,  wystarczy kupić Tyskie Gronie lub Tyskie Zero, zarejestrować paragon na stronie internetowej producenta i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.

Zwycięzcy konkursu w świątecznym pociągu Tyskiego będą mogli "przechodzić na Ty" i poczuć czar bliskich spotkań ponad przedziałami.

- Tyski Pociąg Świąteczny to wehikuł przenoszący do świata, w którym spotykamy się ponad podziałami i przedziałami. Żeby podkreślić tę misję, zdecydowaliśmy się w tym roku na podróż przez Polskę – z południa na północ. Nasz przekaz i oczywiście najlepsze piwo, pojedzie z Tychów do Gdyni. Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w naszym konkursie oraz do śledzenia pociągu na trasie. Będzie świątecznie, magicznie i zdecydowanie ponad przedziałami - mówi o kampanii świątecznej Łukasz Kling, brand manager Tyskie.

Tegoroczna kampania obejmuje komunikację 360 stopni z materiałami promocyjnymi w sklepach oraz limitowanymi opakowaniami.

Spot wyreżyserował duet Konqubinat, czyli Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcją obrazu – studio Televisor, udźwiękowieniem Juice. Kampanię online i działania PR realizuje agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, która odpowiada też za kreację spotu reklamowego. Konkursem zarządza Afekt Agencja Reklamowa. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media.

Tyski pociąg świąteczny trzeci rok rusza w podróż

To już trzecia edycja świątecznej aktywacji Tyskiego z pociągiem w roli głównej. Marka po raz pierwszy wprowadziła pomysł w 2020 roku i wróciła do niego rok później. W 2021 roku pociąg Tyskiego odwiedził: Warszawę, Tychy, Poznań i niespodziewanie Żywiec. Dodatkowo jeden z żywieckich pubów otrzymał w prezencie beczkę świeżo uwarzonego piwa.

Dołącz do dyskusji: Tyskie "ponad podziałami" chce łączyć Polaków w świątecznym pociągu

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Observer
to tylko inspiracja inna marką z branży napojów czy już plagiat?
odpowiedź
User
mike
Tyskie to nie piwo!
odpowiedź
User
Lucek
Jakoś to dziwnie przypomina taką czerwoną ciężarówkę ze światełkami, która pojawia się przed gwiazdką...
odpowiedź