SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Udział „wielkiej czwórki” poniżej 40 proc. Najsłabsza w historii oglądalność TVP2

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansował Polsat. Stacja ta niezmiennie była pierwsza w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującego Polsatu w okresie od 13 do 19 czerwca 2016 roku zwiększył się o 0,52 pkt. proc. do 12,44 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Stacja ta na pozycję lidera awansowała z miejsca drugiego.

Z trzeciej na drugą lokatę awansował TVN, którego udział w analizowanym okresie poszedł do góry o 1,15 pkt. proc. i wyniósł 10,49 proc.

Podium uzupełnia TVP1, która tydzień wcześniej była pierwsza. Wynik tej stacji to 10,28 proc. (spadek o 2,04 proc.). Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2, która zanotowała najniższy tygodniowy udział w historii prowadzenia badań telemetrycznych w Polsce (6,35 proc.; w dół o 2,22 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 42,15 proc. do 39,56 proc.

W pierwszej piątce znalazł się jeszcze kanał TVN24 (3,83 proc.; w dół o 0,11 pkt. proc.).

Wszyscy 4+

06.06.2016 - 12.06.2016

13.06.2016 - 19.06.2016

Dynamika

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

W pkt. proc.

1

Polsat

678 441

11,92%

708 106

12,44%

0,52%

2

TVN

531 286

9,34%

596 909

10,49%

1,15%

3

TVP1

701 207

12,32%

584 874

10,28%

-2,04%

4

TVP2

487 566

8,57%

361 085

6,35%

-2,22%

5

TVN24

224 248

3,94%

217 782

3,83%

-0,11%

6

TV4

177 638

3,12%

186 412

3,28%

0,16%

7

TVP INFO

173 416

3,05%

176 670

3,10%

0,05%

8

TVN7

183 533

3,23%

173 754

3,05%

-0,18%

9

TV PULS

170 883

3,00%

173 181

3,04%

0,04%

10

TTV

96 845

1,70%

103 389

1,82%

0,12%

11

Puls 2

100 503

1,77%

99 486

1,75%

-0,02%

12

TVP Seriale

94 169

1,65%

94 498

1,66%

0,01%

13

Polsat2

83 077

1,46%

93 942

1,65%

0,19%

14

TV6

74 796

1,31%

85 415

1,50%

0,19%

15

Polsat Sport

59 523

1,05%

80 522

1,42%

0,37%

16

TVP3

62 396

1,10%

67 053

1,18%

0,08%

17

Polsat News

58 032

1,02%

66 552

1,17%

0,15%

18

TVP Rozrywka

68 309

1,20%

62 039

1,09%

-0,11%

19

Stopklatka

57 703

1,01%

61 213

1,08%

0,07%

20

Polo TV

46 536

0,82%

52 567

0,92%

0,10%

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był Polsat. Stacja ta zwiększyła udział o 0,08 pkt. proc. do 14,45 proc. Drugą lokatę zajął TVN, którego wynik uplasował się na poziomie 12,42 proc., po wzroście o 0,99 pkt. proc.

Na ostatniej pozycji podium znalazła się Jedynka - udział tej stacji wyniósł 7,66 proc. (w dół o 1,79 pkt. proc.) Tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia Dwójka, która również w tym ujęciu miała najniższy udział w historii (w dół o 1,87 pkt. proc. do 5,47 proc.).

Wszyscy 16-49

06.06.2016 - 12.06.2016

13.06.2016 - 19.06.2016

Dynamika

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

W pkt. proc.

1

Polsat

322 444

14,37%

324 690

14,45%

0,08%

2

TVN

256 421

11,43%

278 980

12,42%

0,99%

3

TVP1

211 912

9,45%

172 184

7,66%

-1,79%

4

TVP2

164 547

7,34%

122 923

5,47%

-1,87%

5

TV4

76 994

3,43%

76 962

3,43%

0,00%

6

TV PULS

76 440

3,41%

73 461

3,27%

-0,14%

7

TVN7

70 233

3,13%

69 962

3,11%

-0,02%

8

TVN24

51 507

2,30%

54 555

2,43%

0,13%

9

TTV

45 853

2,04%

49 676

2,21%

0,17%

10

Puls 2

47 977

2,14%

45 520

2,03%

-0,11%

11

TV6

33 386

1,49%

40 272

1,79%

0,30%

12

TVP Seriale

41 228

1,84%

37 472

1,67%

-0,17%

13

Polsat2

29 868

1,33%

35 375

1,57%

0,24%

14

Polo TV

29 469

1,31%

33 115

1,47%

0,16%

15

TVP INFO

27 378

1,22%

28 844

1,28%

0,06%

16

Polsat Sport

25 679

1,14%

27 701

1,23%

0,09%

17

Stopklatka

24 000

1,07%

24 549

1,09%

0,02%

18

TVN Style

24 381

1,09%

22 723

1,01%

-0,08%

19

TVP Rozrywka

22 330

1,00%

21 050

0,94%

-0,06%

20

Polsat News

17 231

0,77%

20 818

0,93%

0,16%

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: Udział „wielkiej czwórki” poniżej 40 proc. Najsłabsza w historii oglądalność TVP2

42 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
NA JAKIEJ PODSTAWIE ...2 TYS gospodarstw ????
Gorajewska to mierzy ?????? Wstyd !!!!!!
Metodologia TAJNA !!!!! I TYM NIEJASNYM SPOSOBEM KOMUNISTKA GORAJEWSKA
DAJE TORT REKLAMOWY POSTKOMUNISTYCZNEMU TVN >..
odpowiedź
User
VIV
Jacek Kurski - Człowiekiem Roku TVN.
odpowiedź
User
Lucjan
W tygodniu meczy polskiej reprezentacji na Polsacie i TVP1 wyniki są niezbyt miarodajne. Poczekajmy na zakończenie EURO 2016.
odpowiedź