SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Viva!” w górę, traci „Tele Tydzień” a „Newsweek” liderem

We wrześniu br. wśród polskich magazynów najwięcej cennikowo zarobił z reklam „Newsweek Polska”. Natomiast największy wzrost tych przychodów zanotowała „Viva!”, a największy spadek – „Tele Tydzień”.

We wrześniu br. cennikowe wpływy reklamowe (bez autopromocji) polskich czasopism wyniosły 195,58 mln zł, czyli o 0,8 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z danych firmy Kantar Media (dawniej Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Liderujący pod tym względem w segmencie magazynów „Newsweek Polska” (Axel Springer Polska) zarobił z reklam 10,4 proc. więcej niż rok wcześniej.

Największy wzrost w skali rok do roku cennikowych przychodów reklamowych zanotowała we wrześniu „Viva!” (Edipresse Polska) – 40,4 proc. Podobną dynamikę tych wpływów tytuł osiągnął w sierpniu br. (więcej na ten temat). Natomiast „Wprost” (AWR „Wprost”) „na papierze” zarobił we wrześniu z reklam 20,2 proc. więcej niż rok wcześniej.

Z drugiej strony mniejsze niż przed rokiem wpływy reklamowe zanotowały „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) i „Polityka” (Polityka Spółdzielnia Pracy). W przypadku tego pierwszego tygodnika spadek wyniósł 16,7 proc., a w przypadku drugiego – 1,5 proc.

Cennikowe wpływy reklamowe magazynów (bez autopromocji)
 IX.2010IX.2009
Newsweek Polska10 081 833 zł9 132 653 zł
Viva!8 936 845 zł6 364 451 zł
Polityka7 830 626 zł7 947 703 zł
Tele Tydzień7 199 640 zł8 647 634 zł
Wprost6 724 383 zł5 593 307 zł
monitorowane tytuły razem195 582 389 zł194 036 472 zł


 

Dołącz do dyskusji: „Viva!” w górę, traci „Tele Tydzień” a „Newsweek” liderem

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hidalgo
Acha,to dlatego wydawnictwo Bauer tak zapewnia że "tygodniki tv mają się świetnie", już wszystko jasne. Wieczna dziewczynka i specjalistka od "renegocjacji w Waszyngtonie" topią sztandarowy tytuł w tym kraju. Dość droga zabawa.
odpowiedź
User
ziutas
1,5 mln pln - a gdzie ruchy na gorze?
odpowiedź
User
qosmio
Ale jaja wszyskie te gazetki popieraja PO Polacy zwaryjowali calkowicie jak mozna kupowac tak nieobiektywne gazety!
odpowiedź