„Warsaw Shore - Summer Camp 2” od 28 sierpnia w MTV Polska. Aleksandra Smoleń i Piotr Polak dołączają do ekipy

W niedzielę 28 sierpnia br. stacja MTV Polska rozpocznie emisję letniej odsłony „Warsaw Shore - Summer Camp 2”, który nakręcono w Mielnie. Nowymi uczestnikami programu zostali Aleksandra Smoleń i Piotr Polak.

lb
lb
Udostępnij artykuł:
„Warsaw Shore - Summer Camp 2” od 28 sierpnia w MTV Polska. Aleksandra Smoleń i Piotr Polak dołączają do ekipy

- Zdecydowaliśmy się na realizację szóstego sezonu „Warsaw Shore” ze względu na ogromną ilość fanów programu. Stale rosnące profile społecznościowe związane z programem oraz bardzo dobre wyniki oglądalności to dla nas potwierdzenie, że widzowie czekają na kolejne przygody szalonych ekipowiczów. Bardzo nas to cieszy i daje obietnicę, ze wyniki tego sezonu również będą świetne - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Jerzy Dzięgielewski, dyrektor ds. produktu i portfolio w Viacom International Media Networks.

Tym razem uczestnicy reality-show zamieszkali w Mielnie i spędzali czas nad polskim wybrzeżem. Widzowie obejrzą relację z ich zabawy w tamtejszych klubach.

W wakacyjnym „Summer Campie” udział wezmą: Anna „Mała” Aleksandrzak, Damian Zduńczyk, Magda Pyznar, Jakub Henke i Wojciech Gola. W nowym sezonie pojawią się także dwie osoby wybrane w castingach - Aleksandra Smoleń i Piotr Polak.

- W najnowszym sezonie nie zabraknie oczywiście imprez w wakacyjnym otoczeniu Mielna, szalonych przygód i oczywiście emocji - zarówno tych pozytywnych, jak i czasem karczemnych awantur. I oczywiście dużo nieskrepowanej zabawy - opisuje nam Agnieszka Krakós-Gorący, PR manager w Viacom International Media Networks.

Zdjęcia do letniej edycji wystartowały w czerwcu i trwały do połowy lipca br. W „Warsaw Shore 6” nie wystąpią bliźniacy Piotr i Paweł Kluk oraz Anna „Duża” Ryśnik, którzy ze względów osobistych zrezygnowali z udziału w tym sezonie. MTV Polska nie kończy jednak współpracy z tymi uczestnikami.

Kolejna seria będzie liczyła 10 odcinków. Premierę „Warsaw Shore - Summer Camp 2” zaplanowano na niedzielę 28 sierpnia br. o godz. 23.00. Producentem wykonawczym programu jest Dragon Head.

MTV Polska zaplanowała kampanię reklamową, wspierającą premierę szóstej serii swojego hitowego programu, ale na razie nie podaje szczegółów.

Przypomnijmy, że po raz pierwszy edycję specjalną „Summer Camp” z udziałem uczestników „Warsaw Shore” MTV Polska zrealizowała rok temu, a pokazała jesienią 2015 roku. Program cieszył się ogromną popularnością - oglądało go średnio 116 tys. widzów, co przełożyło się na 1,43 proc. udziału w grupie 4+ oraz 2,53 proc. w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 553 tys. zł.

Przypomnijmy, że na jesień MTV szykuje polską wersję formatu „Ridiculousness”, w którym gwiazdy komentują śmieszne nagrania z internetu. W programie „Niemożliwe PL” wystąpią Tomasz Torres i Paula Tumala, a prowadzącym jest Wojtek „Łozo” Łozowski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Retinoidy dla każdego? Odkryj pełnię możliwości od BasicLab Dermocosmetics
Materiał reklamowy

Retinoidy dla każdego? Odkryj pełnię możliwości od BasicLab Dermocosmetics

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów