SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

WWF szuka firmy, która wyceni wartość jej marki

Fundacja WWF Polska chce zatrudnić agencję, która opracuje analizę bieżącej wartości brandu WWF i wyceni tę wartość - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

Wybrana przez fundację agencja zajmie się przeprowadzeniem analizy wartości marki WWF dla jej potencjalnych partnerów oraz wyceną wartości tej marki.

Przedstawi m.in. opis mocnych i słabych stron brandu, cech unikatowych marki, znaczenia dla otoczenia biznesowego, odniesienia do trendów, analizę wizerunku WWF w mediach, wpływu marki WWF na preferencje konsumenckie itp.

WWF oczekuje również przygotowania rekomendacji dotyczących wyceny wartości wizerunku marki WWF na potrzeby
współpracy licencyjnej lub komunikacyjnej z potencjalnymi partnerami fundacji.

Z wybraną firmą WWF Polska będzie współpracować do 31 marca br. Oferty można składać do 11 lutego.

WWF Polska jest wciąż w trakcie przetargu, w którym wybierze agencję do kampanii "Godzina dla ziemi".

 

 

Dołącz do dyskusji: WWF szuka firmy, która wyceni wartość jej marki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl