Do zadań wybranej agencji będzie należeć m.in. przygotowanie strategii komunikacji kampanii "Godzina dla Ziemi". która powinna obejmować: big idea, insight, claim kampanii oraz key message, propozycję consumer take-out i nazwę wydarzenia - dostosowanie do nazwy głównej akcji.
Agencja ta będzie też odpowiadać za przygotowanie taktyki działań, przedstawienie propozycji aktywacji grupy docelowej.Agencja ma również przygotować dwie linie kreatywne, w tym jedną z grą jako aktywacja konsumencka.
Celem kampanii WWF Polska będzie zwrócenie uwagi ludzi na to, że działaniem niezbędnym jest ochrona klimatu i neutralność klimatyczna;, skutki kryzysu klimatycznego odczujemy wszyscy, niezależnie od granic państw i kontynentów, kończy się tania natura, tania żywność, tania energia i tania woda i tylko to od nas tylko zależy, jak bardzo dotkną nas i innych konsekwencje ocieplenia.

Budżet kampanii, która odbędzie się w marcu 2022 roku wynosi 180 tys. zł.
Przetarg trwa do 3 stycznia 2022 roku.











