SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Żabka wchodzi na rynek ekspresowych dostaw. Kurierzy dowiozą je w 15 minut

Grupa Żabka wchodzi na rynek ekspresowych zakupów online. Od 21 października wystartuje pilotaż usługi dostawy produktów do domu o nazwie Żabka Jush.

Zgodnie w wcześniejszymi zapowiedziami, w ramach powołanego start-upu Lite e-Commerce 21 października wystartuje pilotaż usługi szybkiej dostawy produktów do domu - Żabka Jush.

Zakupy będzie można zamówić przez aplikację Jush, która zadebiutuje pilotażowo w Warszawie. Na początek klienci będą mogli zamawiać zakupy w części Śródmieścia, Starej Ochoty, Woli i Ursynowa. Zamówienia będą one dostarczane ze specjalnie stworzonych dark store’ów, czyli małych magazynów. Początkowo aplikacja będzie dostępna tylko dla użytkowników urządzeń z systemem iOS, W listopadzie zadebiutuje także na urządzeniach z Androidem.

Cały proces, od złożenia zamówienia do przybycia kuriera, ma trwać do 15 minut. Co będzie można zamówić? Konsumenci będą mogli wybierać spośród 1300 produktów.

- Prognozy wskazują, że w ciągu najbliższych lat rynek e-commerce będzie rósł dwucyfrowo. Decydują o tym klienci, którzy oczekują szybkich, ultranowoczesnych i wygodnych rozwiązań online, dopasowanych do ich codziennych potrzeb. Z myślą o tych oczekiwaniach skutecznie poszerzamy portfolio Grupy Żabka o kolejne, unikatowe biznesy jak np. Maczfit, Dietly.pl i obecnie start-up Lite e-Commerce - mówi Tomasz Suchański, prezes zarządu i CEO Grupy Żabka.

W listopadzie Żabka Jush zadebiutuje na urządzeniach z Androidem.

Obecnie Lite e-Commerce prowadzi procesy rekrutacyjne. Poszukiwani są między innymi kierownik magazynu artykułów spożywczych, pracownicy infolinii oraz kurierzy.

- W Lite trzymamy się zasady, że każde z zaproponowanych przez nas rozwiązań jest przygotowywane z myślą o kliencie. To właśnie jego oczekiwania i wygoda są dla nas najważniejsze. Stąd pomysł na Jush, która pomoże konsumentom w sytuacji, kiedy wyjście po zakupy jest niemożliwe. Chcemy rozwijać aplikację w oparciu o feedback konsumentów. Ruszamy w Warszawie, gdzie uruchomimy pilotaż, w którym weźmie udział duża grupa osób, a ich opinia będzie miała dla nas największe znaczenie. Wraz z Grupą Żabka chcemy zaoferować im nową jakość na rynku - dodaje Wojciech Krok, CEO Lite e-Commerce.

Żabka Future tworzy nowoczesne rozwiązania

Lite e-Commerce został powołany w ostatnim czasie w ramach Żabka Future wraz z zespołem zewnętrznych menedżerów. Żabka Future odpowiada za wyszukiwanie i tworzenie oraz rozwój biznesów, które umożliwią Grupie Żabka budowanie ekosystemu rozwiązań o charakterze modern convenience. Jednym z nich jest właśnie aplikacja Jush. Dzięki Lite e-Commerce Żabka zaproponuje najszerszą ofertę produktów na polskim rynku q-commerce, a podstawę będzie stanowił asortyment znany między innymi ze sklepów sieci.

- Jeszcze kilka lat temu nikt nie spodziewał się, że zamówienie i dostawa produktu będą możliwe w ciągu jednego dnia. Obecnie, dzięki q-commerce klienci mogą mieć zakupy w swoim domu nawet w kwadrans. W ramach start-upu Lite e-Commerce skupiamy się na rozwoju nowej usługi Żabka Jush, aby zagwarantować jak najwyższe standardy obsługi i maksymalną wygodę użytkowania. Zależy nam na dotarciu do klienta w szybkim czasie, aby otrzymał swoje zakupy właściwie „na już” – komentuje Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu, dyrektor zarządzający Żabka Future.

W ostatnich miesiącach Grupa Żabka została poszerzona o firmy z branży cateringu dietetycznego: Maczfit i Dietly.pl. Inwestycja w nowe usługi ma na celu przyspieszenie rozwoju handlu online największej sieci modern convenience w Polsce.

Kolejne firmy inwestują w dostawy z dark store'ów

Żabka to kolejna sieć, która zaczyna dostarczać zakupy z dark store’ów. W minionym tygodniu ruszyła usługa BIEK, stworzona przez Biedronkę i Glovo. Poza tym na rynku szybkich dostaw zakupów spożywczych działają już takie firmy jak Jokr, Lisek czy Swyft. Do wejścia na polski rynek szykuje się też niemiecki startup Grovy.

Dołącz do dyskusji: Żabka wchodzi na rynek ekspresowych dostaw. Kurierzy dowiozą je w 15 minut

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nestle
Żabki są drogie.
odpowiedź
User
wic
Żabki są drogie.
A Nestle tanie?
odpowiedź
User
kumam
W Żabce nie mają szczęścia do nazw: a to "żappka", a to "jush". Spróbujcie to przeczytać prawidłowo po polsku ;-)
odpowiedź