SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Żabka wchodzi na rynek ekspresowych dostaw. Kurierzy dowiozą je w 15 minut

Grupa Żabka wchodzi na rynek ekspresowych zakupów online. Od 21 października wystartuje pilotaż usługi dostawy produktów do domu o nazwie Żabka Jush.

Article

Zgodnie w wcześniejszymi zapowiedziami, w ramach powołanego start-upu Lite e-Commerce 21 października wystartuje pilotaż usługi szybkiej dostawy produktów do domu - Żabka Jush.

Zakupy będzie można zamówić przez aplikację Jush, która zadebiutuje pilotażowo w Warszawie. Na początek klienci będą mogli zamawiać zakupy w części Śródmieścia, Starej Ochoty, Woli i Ursynowa. Zamówienia będą one dostarczane ze specjalnie stworzonych dark store’ów, czyli małych magazynów. Początkowo aplikacja będzie dostępna tylko dla użytkowników urządzeń z systemem iOS, W listopadzie zadebiutuje także na urządzeniach z Androidem.

Cały proces, od złożenia zamówienia do przybycia kuriera, ma trwać do 15 minut. Co będzie można zamówić? Konsumenci będą mogli wybierać spośród 1300 produktów.

- Prognozy wskazują, że w ciągu najbliższych lat rynek e-commerce będzie rósł dwucyfrowo. Decydują o tym klienci, którzy oczekują szybkich, ultranowoczesnych i wygodnych rozwiązań online, dopasowanych do ich codziennych potrzeb. Z myślą o tych oczekiwaniach skutecznie poszerzamy portfolio Grupy Żabka o kolejne, unikatowe biznesy jak np. Maczfit, Dietly.pl i obecnie start-up Lite e-Commerce - mówi Tomasz Suchański, prezes zarządu i CEO Grupy Żabka.

W listopadzie Żabka Jush zadebiutuje na urządzeniach z Androidem.

Obecnie Lite e-Commerce prowadzi procesy rekrutacyjne. Poszukiwani są między innymi kierownik magazynu artykułów spożywczych, pracownicy infolinii oraz kurierzy.

- W Lite trzymamy się zasady, że każde z zaproponowanych przez nas rozwiązań jest przygotowywane z myślą o kliencie. To właśnie jego oczekiwania i wygoda są dla nas najważniejsze. Stąd pomysł na Jush, która pomoże konsumentom w sytuacji, kiedy wyjście po zakupy jest niemożliwe. Chcemy rozwijać aplikację w oparciu o feedback konsumentów. Ruszamy w Warszawie, gdzie uruchomimy pilotaż, w którym weźmie udział duża grupa osób, a ich opinia będzie miała dla nas największe znaczenie. Wraz z Grupą Żabka chcemy zaoferować im nową jakość na rynku - dodaje Wojciech Krok, CEO Lite e-Commerce.

Żabka Future tworzy nowoczesne rozwiązania

Lite e-Commerce został powołany w ostatnim czasie w ramach Żabka Future wraz z zespołem zewnętrznych menedżerów. Żabka Future odpowiada za wyszukiwanie i tworzenie oraz rozwój biznesów, które umożliwią Grupie Żabka budowanie ekosystemu rozwiązań o charakterze modern convenience. Jednym z nich jest właśnie aplikacja Jush. Dzięki Lite e-Commerce Żabka zaproponuje najszerszą ofertę produktów na polskim rynku q-commerce, a podstawę będzie stanowił asortyment znany między innymi ze sklepów sieci.

- Jeszcze kilka lat temu nikt nie spodziewał się, że zamówienie i dostawa produktu będą możliwe w ciągu jednego dnia. Obecnie, dzięki q-commerce klienci mogą mieć zakupy w swoim domu nawet w kwadrans. W ramach start-upu Lite e-Commerce skupiamy się na rozwoju nowej usługi Żabka Jush, aby zagwarantować jak najwyższe standardy obsługi i maksymalną wygodę użytkowania. Zależy nam na dotarciu do klienta w szybkim czasie, aby otrzymał swoje zakupy właściwie „na już” – komentuje Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu, dyrektor zarządzający Żabka Future.

W ostatnich miesiącach Grupa Żabka została poszerzona o firmy z branży cateringu dietetycznego: Maczfit i Dietly.pl. Inwestycja w nowe usługi ma na celu przyspieszenie rozwoju handlu online największej sieci modern convenience w Polsce.

Kolejne firmy inwestują w dostawy z dark store'ów

Żabka to kolejna sieć, która zaczyna dostarczać zakupy z dark store’ów. W minionym tygodniu ruszyła usługa BIEK, stworzona przez Biedronkę i Glovo. Poza tym na rynku szybkich dostaw zakupów spożywczych działają już takie firmy jak Jokr, Lisek czy Swyft. Do wejścia na polski rynek szykuje się też niemiecki startup Grovy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Żabka wchodzi na rynek ekspresowych dostaw. Kurierzy dowiozą je w 15 minut

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nestle
Żabki są drogie.
odpowiedź
User
wic
Żabki są drogie.
A Nestle tanie?
odpowiedź
User
kumam
W Żabce nie mają szczęścia do nazw: a to "żappka", a to "jush". Spróbujcie to przeczytać prawidłowo po polsku ;-)
odpowiedź