WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Eskadra Publica w Związku Firm Public Relations

Złote Spinacze 2010 rozdane - kto zdobył najwięcej nagród?

2010-11-26 A A A KOMENTARZE: 1 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Wczoraj poznaliśmy zwycięzców konkursu Złote Spinacze 2010. Po dwie nagrody otrzymały agencje Euro RSCG, Headlines Porter Novelli i Grayling Polska, a także kampania „Gdziekolwiek będziesz, zagłosuj”.

Złote Spinacze 2010 rozdane - kto zdobył najwięcej nagród?

Złote Spinacze przyznano podczas uroczystej gali w warszawskim hotelu InterContinental, która zakończyła tegoroczne PR Forum. 44-osobowe jury, złożone z przedstawiciele branży PR i komunikacji marketingowej, mediów oraz wielu innych instytucji i organizacji, wybrało 15 najlepszych projektów spośród 45 nominowanych (więcej na ten temat).

Ostatecznie po dwie nagrody przyznano projektom zrealizowanym przez agencje Euro RSCG, Headlines Porter Novelli i Grayling Polska (ta ostatnia jedną z nagrodzonych kampanii przeprowadziła wspólnie z LG Electronics Polska). Dwa wyróżnienia otrzymała również inicjatywa „Gdziekolwiek będziesz, zagłosuj”.



“Kreatywne, a przede wszystkim skuteczne, tak bym określił najlepsze projekty tegorocznej edycji Złotych Spinaczy. Z roku na rok widzimy, że poziom konkursu podnosi się, a projekty, które wyróżniamy, co roku otrzymują również nagrody w międzynarodowych konkursach. Cieszy nas także coraz większa liczba zgłoszeń, nie tylko z agencji PR, ale również z firm i instytucji pozarządowych” – powiedział Paweł Trochimiuk, prezes zarządu Związku Firm Public Relations, organizatora konkursu.


Lista laureatów:


KATEGORIE GŁÓWNE

PR korporacyjny
 • Platforma Blogowa Grupy TP – Telekomunikacja Polska

PR produktu
 • OnLife – LG Electronics Polska, Grayling Polska

Kampania edukacyjna
 • Rak`n`Roll. Wygraj życie – Euro RSCG Sensors

Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa
 • Hoop Colędowanie – Ciszewski Public Relations na rzecz marki Hoop Cola

Public Affairs & Lobbying
 • Konsultacje społeczne przebudowy centrum Katowic – Imago Public Relations

Kampania społeczna
 • Gdziekolwiek będziesz, zagłosuj - Koalicja Masz głos masz wybór, w której skład weszły: Centrum Edukacji Obywatelskiej, Fundacja im. Stefana Batorego, Fundacja FOR, Fundacja Projekt: Polska, Polska Fundacja im. Roberta Schumana, Instytut Spraw Publicznych, Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej, Izba Wydawców Prasy, Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, Stowarzyszenie Gazet Lokalnych, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji, Stowarzyszenie Szkoła Liderów, Forum Europejskie przy Centrum Europejskim UW, Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Forum Polonia, Związek Firm Public Relations, Interactive Advertising Bureau Polska (IAB), agencja PZL

Komunikacja wewnętrzna
 • „Kto ukradł nasze logo” – Euro RSCG Sensors

Event komercyjny
 • „Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane 2010” – PTK Centertel

Event społeczny
 • Event Społeczny „Biegnę dla Kacpra” – Headlines Porter Novelli

Launch nowego produktu, usługi lub firmy
 • Żądamy Portu dla Łodzi – kampania promująca otwarcie centrum handlowego Port Łódź realizowane dla Inter IKEA Centre Group Polska – Telma Group Communications, Endorfina events

CSR
 • Milka. Razem dla Tatr – Kraft Foods Polska
 
PR miejsca, miasta lub regionu
 • Sieradz Open Hair Festival 2010 – Go Culture, Komunikacja dla kultury, Urząd Miasta Sieradz

KATEGORIE SPECJALNE

Kreatywność
 • OnLife – LG Electronics, Grayling Polska

Efektywność
 • Gdziekolwiek będziesz, zagłosuj -  Koalicja Masz głos masz wybór, w której skład weszły: Centrum Edukacji Obywatelskiej, Fundacja im. Stefana Batorego, Fundacja FOR, Fundacja Projekt: Polska, Polska Fundacja im. Roberta Schumana, Instytut Spraw Publicznych, Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej, Izba Wydawców Prasy, Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, Stowarzyszenie Gazet Lokalnych, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji, Stowarzyszenie Szkoła Liderów, Forum Europejskie przy Centrum Europejskim UW, Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Forum Polonia, Związek Firm Public Relations, Interactive Advertising Bureau Polska (IAB), agencja PZL

PR on-line
 • Event społeczny “Biegnę dla Kacpra” – Headlines Porter Novelli.

Autor: pr

Wiecej informacji: Złoty Spinacz, Związek Firm Public Relations

Komentarze (1) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia