ALUPROF partnerem w programie Dom Bezpieczny

ALUPROF wspiera ogólnopolski program Dom Bezpieczny, którego celem jest zbudowanie świadomości społecznej w zakresie bezpiecznego użytkowania domów i mieszkań. Inicjatywa ma pokazać jak w prosty sposób zabezpieczyć się przed fundamentalnymi zagrożeniami: pożaru, zalania czy włamania. Dom Bezpieczny to ogólnopolska akcja podjęta przez Ogólnopolskie Zrzeszenie Dystrybutorów i Montażystów Stolarki, Centrum Informacji Branżowej oraz podmioty z branży budowlanej. Program wystartował 25 stycznia br. – To jednocześnie koalicja instytucji i firm, dla których kwestia bezpieczeństwa jest szczególnie istotna. Wykorzystanie bezpiecznych rozwiązań takich jak systemy aluminiowe ze zwiększoną odpornością zabudowy na włamanie, ogranicza strach przed przestępczością i podnosi komfort użytkowania mieszkania – mówi Bożena Ryszka, Marketing Manager w ALUPROF. Wszystkie firmy, które wspierają działalność Domu Bezpiecznego zapewniają ze swojej strony najlepszych doradców, ekspertów i technologów. Idea wzrostu poczucia bezpieczeństwa w społeczeństwie, usystematyzowanie wiedzy oraz przekazywanie obiektywnej i kompletnej opinii na temat wszelkich zabezpieczeń jest zagadnieniem stale aktualnym i ważnym. Celem programu Bezpieczny Dom jest edukacja Polaków właśnie w tym zakresie. Inicjatywa ma nauczyć jak identyfikować i neutralizować potencjalne zagrożenie we własnym otoczeniu. Program potrwa przez kolejne trzy sezony. Po więcej informacji zapraszamy na stronę: http://www.aluprof.eu/ Aluprof PRESS BOX

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"