Nowe dynamiczne barwy kierowców Castrol EDGE

Fani sportów motorowych takich jak rajdy, wyścigi, ¼ mili czy drift mieli już okazję zobaczyć zmienione barwy samochodów kierowców sponsorowanych w Polsce przez Castrol EDGE. Nowe projekty nawiązują do motywu tytanu, a ich powstanie związane jest z wprowadzeniem w tym roku na polski rynek nowej linii olejów wzmocnionych tytanem – Castrol EDGE Titanium FST™.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Castrol EDGE od lat aktywnie wspiera wyróżniających się sportowców z Polski i ze świata, którzy startują w różnych dyscyplinach motorowych. Marka sponsoruje niezwykłe indywidualności, ludzi którzy całe swoje życie poświęcają swoim pasjom, starając się na każdym kroku podnosić poprzeczkę i dążyć do perfekcji. Wśród polskich kierowców wspieranych przez Castrol EDGE jest m.in. rekordzista Polski na dystansie ¼ mili, multimedalista mistrzostw Polski w drifcie czy… triumfator piłkarskiej Ligi Mistrzów z 2005 roku. Marka sponsoruje też całoroczny puchar Volkswagen Castrol Cup, w którym startuje 24 zawodników z całej Europy. Wszystkie auta kierowców promujących markę Castrol EDGE łączy nowy, dynamiczny motyw tytanu.

„Sponsoring sportu jest ściśle powiązany z umacnianiem wizerunku Castrol EDGE oraz budowaniem świadomości nowej technologii Titanium FST” – tłumaczy Dorota Staszewska-Kumiszcze odpowiedzialna za komunikację Castrol EDGE w Polsce. „Nasza strategia koncentruje się przede wszystkim na działaniach w internecie i zakłada tworzenie wartościowych treści i rozrywki, która będzie ciekawa dla internautów. Bardzo ważną częścią tej komunikacji są historie i pasje ludzi związanych z marką, promocja ich osiągnięć, ich wiedzy, dążenia do przesuwanie granic możliwości” – dodaje.

Dużym wyzwaniem była wizualna interpretacja nowej technologii na wyczynowych samochodach. Wybór padł na stylistykę z użyciem wielokątów. W opinii Kuby Kalicińskiego z agencji Kalicinscy.com, która stoi za pomysłem nowego motywu, najlepiej oddaje ona strukturę cząsteczek metaloorganicznego polimeru tytanu, widzianą pod mikroskopem. „Dodatkowo złoty kolor nawiązuje do marki i oleju, a jego różne odcienie sprawiają, że całość wygląda dynamicznie. W ten sposób powstały charakterystyczne złote „kolce”, które możemy teraz zobaczyć na samochodach” – podkreśla Kuba Kaliciński.

Przykładem działań zrealizowanych z udziałem sportowców jest sesja zdjęciowa, z której making of można obejrzeć na stronie: https://www.youtube.com/watch?v=BDWa2iMKFCM&feature=youtu.be. Zdjęcia, które powstały w trakcie sesji, zostaną wykorzystane głównie w kampanii Castrol EDGE w mediach społecznościowych, m.in na fanpage’u Castrol Polska na Facebooku.

„Zarówno na świecie jak i w Polsce marka Castrol odchodzi od komunikacji poprzez media tradycyjne na rzecz internetu” – mówi Anna Wilczewska, dyrektor marketingu marki Castrol w Polsce. „Konsumenci oczekują od marek wysokiej jakości produktów, ale żeby się do nich przekonać, nie wystarczy, że zobaczą reklamę w telewizji czy na billboardzie. Odbiorca ocenia dziś jakość produktu nie tylko poprzez rekomendację czy swoje doświadczenie z produktem, lecz także poprzez całokształt działań komunikacyjnych marki, z którymi się zetknął. Do akcji związanych z promocją naszego zaangażowania w motorsport z wielką radością zaprosiliśmy kierowców wspieranych przez Castrol EDGE.”

Kampanię promującą Castrol EDGE Titanium FST z udziałem polskich zawodników w internecie i PR wspierają agencje: Kalicinscy.com oraz Komunikado PR.

Informacja o kierowcach wspieranych przez Castrol EDGE w Polsce

Grzegorz Staszewski jest rekordzistą Polski w wyścigach na ¼ mili, ma na koncie także tytuły King of Germany i King of Europe. W planach na sezon 2014 jest pobicie rekordu Europy, a może i świata? Staszewski jeździ zbudowaną przez siebie Corvette VTG o mocy 1650 KM. Paweł Trela i Bartosz Ostałowski są drifterami, ale poza tym wiele ich różni. Choćby to, że Ostałowski prowadzi… stopą – ręce stracił w wypadku kilka lat temu. Także dlatego wyzwania, jakie stawia przed sobą ten zawodnik, są nieco inne niż Treli. Ostałowski jeździ w serii Drift Open Nissanem Skyline ze zmienionym silnikiem (z Corvette) i automatyczną skrzynią biegów. Trela chce wygrać zmagania w cyklu Eastern Europe Drift Championship. Jego autem jest Opel GT z silnikiem z Toyoty Supry. Jerzy Dudek, po gościnnych startach w Volkswagen Castrol Cup w 2013 roku, w tym sezonie bierze udział tym pucharze jako pełnoprawny zawodnik z nadzieją na wynik w pierwszej dziesiątce. W Volkswagen Castrol Cup rywalizują z nim m.in. młodzi zawodnicy: Małgorzata Rdest i Jan Kisiel, oboje jeżdżący w barwach Castrol EDGE. Kisiel należy do grona faworytów cyklu, Rdest mierzy nieco skromniej – chce być na koniec sezonu na podium. Maciej Oleksowicz ma już za sobą połowę sezonu w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski 2014. W tym sezonie, wraz z pilotem Michałem Kuśnierzem, jeżdżą nowym samochodem – Fordem Fiestą R5 i planują walczyć o miejsce na podium. Skład zespołu uzupełnia Hubert Raptowny, motocyklowy stunter, który przygotowuje się do odzyskania rekordu Polski w jeździe na przednim kole.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady