Sugarfree i Havas Media odpowiedzialne za launch nowej marki e-commerce

Agencja Sugarfree we współpracy z domem mediowym Havas Media wprowadzają na polski rynek nową markę e-commerce – UCANDO. Agencje, które są częścią Havas w Polsce przygotowały całościową kampanię reklamową nowej marki, z przeznaczeniem do telewizji, prasy oraz internetu.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

UCANDO to platforma internetowa oferująca szeroki wybór części samochodowych. Markę na tle konkurencji wyróżniają usługi wspierające użytkownika, takie jak: możliwość uzyskania porad ekspertów – online i przez telefon, wskazówki dotyczące naprawy samochodów oraz 30-dniowa możliwość darmowego zwrotu zakupionych części.

Kampania reklamowa ma zasięg ogólnopolski. Spoty reklamowe UCANDO można oglądać od 10 sierpnia na głównych krajowych stacjach telewizyjnych: TVP 1, TVP 2, TVP Tematyczne, TVN, Premium TV, Polsat oraz Polsat Tematyczne. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Wsparcie w obszarze digital zapewniła agencja Marketing House.

Więcej informacji na temat UCANDO:

Spoty:

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady