Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 26 Czerwca 2017
 
 
 
Polsat wygrał wiosnę w 4+, a TVN - w 16-49. TVP1 z największym spadkiem w czołówce (analiza)
 
Podczas wiosennej ramówki br. najchętniej oglądaną stacją w rynku telewizyjnym w grupie wiekowej 4+ był Polsat, w grupie komercyjnej 16-49 na pierwszym miejscu znalazł się TVN. Duży spadek zanotowały TVP1, TVP2 i TV Puls - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
FCB Warsaw, Bardzo i 2012 wracają z Lwami z Cannes, zwycięzcą festiwalu ,,Fearless girl"
 
Trzy polskie agencje przywiozły z zakończonego właśnie festiwalu reklamowego Cannes Lions cztery statuetki, choć miały w sumie kilkanaście nominacji. Zwycięzcą tegorocznej imprezy jest projekt „Fearless girl” agencji McCann z Nowego Jorku. więcej
 
 
Nowy mobilny Onet pod lupą ekspertów. ,,Obiecujący ruch, ale nie pozbawiony błędów" (opinie)
 
Onet wprowadził nową wersję swojej strony mobilnej wykorzystującą technologię PWA, zmodyfikował też nieco desktopową witrynę serwisu. W opinii ekspertów strona mobilna broni się dobrą szybkością działania i przejrzystością, jej twórcy nie ustrzegli się jednak błędów. – Mobilny Onet to dobry kompromis pomiędzy stroną responsywną a aplikacją, są niedociągnięcia związane z funkcjonalnością, można je jednak naprawić - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Marcin Żukowski, Dawid Wałęga, Szymon Wierciński, Andrzej Sarzała, Marcin Piwnicki i Rafał Karczewski. więcej
 
 
Michał Hejka prezesem IDMnetu i Accorp, odchodzi Anna Kaczmarska
 
Michał Hejka został prezesem firmy reklamowej IDMnet i spółki badawczej Accorp (należących do Grupy ZPR Media). Poprzednia szefowa obu Anna Kaczmarska po 18 latach rozstaje się z ZPR Media. więcej
 
 
,,Puls Biznesu" zaczął cykl cotygodniowych komentarzy do słuchania
 
W serwisie internetowym „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska) rozpoczęto cykl cotygodniowych podcastów „Puls Biznesu do słuchania”. - Dziś PB.pl to dużo więcej niż internetowa wersja gazety czy newsowy portal, to także treści wideo, od teraz również podcasty. Wierzymy, że taka szeroka oferta skłoni internautów do płacenia za treści - komentuje Marcin Dobrowolski, redaktor nowego cyklu. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Reuters: Media publiczne w Polsce to fabryka rządowych fake newsów więcej
 
Publicis Groupe rezygnuje - cios dla organizatorów konkursów. ,,Mentalność excela, uciekną kreatywni" więcej
 
TVP zwróci Opolu 400 tys. zł dofinansowania festiwalu. Zapłaci 160 tys. za organizację, dostanie 200 tys. zł za reklamy więcej
 
,,Vogue Polska" wejdzie na rynek w I kwartale 2018. Naczelnym Filip Niedenthal więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Traffic Manager Gremi Media
Specjalista ds. Realizacji Sprzedaży Specjalnej TVN
Technik emisji Grupa Wirtualna Polska
Analityk Biznesowy Allegro
Specjalista ds. Sprzedaży Specjalnej TVN
Digital Communication Planner Buyer MEC
TV Planner Buyer MEC
Redaktor Video Grupa ZPR Media
Reporter TVN
Ad Sales Analyst, CEE Viacom International Media Networks
Oświetleniowiec Onet.pl
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
UX Designer/Analyst Onet.pl
Business Development Manager Onet.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Polsat wygrał wiosnę w 4+, a TVN - w 16-49. TVP1 z największym spadkiem w czołówce (analiza)

Podczas wiosennej ramówki br. najchętniej oglądaną stacją w rynku telewizyjnym w grupie wiekowej 4+ był Polsat, w grupie komercyjnej 16-49 na pierwszym miejscu znalazł się TVN. Duży spadek zanotowały TVP1, TVP2 i TV Puls - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Międzynarodowy Konkurs Chopinowski na instrumentach historycznych w TVP w 2018 roku

We wrześniu 2018 roku Telewizja Polska zorganizuje pierwszą edycję Międzynarodowego Konkursu Chopinowskiego na instrumentach historycznych. Wydarzenie zostanie zorganizowane z okazji setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. więcej

,,Wyspa przetrwania" w Polsacie, prowadzącym Damian Michałowski

Dziennikarz Radia Zet Damian Michałowski poprowadzi nowy program Telewizji Polsat „Wyspa przetrwania”. Przygodowe reality show będzie emitowane jesienią br. więcej

Połowa wyborców Kukiz '15 zamierza dalej nie płacić abonamentu rtv, 72 proc. zwolenników Nowoczesnej za zniesieniem go

Według 59,9 proc. Polaków abonament radiowo-telewizyjny powinien zostać zniesiony. 35,5 proc. przyznaje, że nie płaciło dotychczas tej daniny i dalej nie zamierza tego robić, natomiast 8,3 proc. chciałoby zacząć teraz płacić - wynika z sondażu „Dziennika Gazety Prawnej”. więcej

3,6 mln widzów meczów Polaków na ME U-21 w Polsacie i Polsacie Sport

Mecze z udziałem polskiej reprezentacji podczas tegorocznych Mistrzostw Europy U-21 w piłce nożnej oglądało 3,6 mln widzów (3,1 mln w Polsacie i 470 tys. w Polsacie Sport). więcej

Prawie 500 tys. widzów programu ,,Nie da się ukryć". TVP Info wygrywa z TVN24 i Polsat News

Nowy program „Nie da się ukryć” gromadzi średnio 494 tys. widzów. TVP Info w czasie emisji codziennej audycji wygrywa walkę o widza z konkurencyjnymi kanałami TVN24 i Polsat News. więcej

Inea wybuduje sieć światłowodowa w Wielkopolsce. 500 mln zł inwestycji

Sieć Inea zainwestuje blisko 500 mln zł w budowę sieci światłowodowych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (POPC2). więcej

W ,,Wiadomościach" autoryzacja wypowiedzi Michała Tuska dla ,,Wprost" dowodem jego kłamstwa

W sobotnim wydaniu „Wiadomości” podkreślono, że Michał Tusk przed sejmową komisję śledczą powiedział nieprawdę, jakoby nie autoryzował wypowiedzi, których udzielił w sierpniu 2012 roku tygodnikowi „Wprost”. Nagranie rozmowy z Tuskiem ujawnili w piątek byli dziennikarze „Wprost” Sylwester Latkowski i Michał Majewski. więcej

,,Lato Polsat News" przez całe wakacje

Od 24 czerwca do 27 sierpnia 2017 roku odbywa się weekendowa akcja „Lato Polsat News”. Relacje można śledzić w porannym programie „Nowy dzień z Polsat News”. więcej

Kpiny dziennikarzy z pytania reportera TVP Info do posła PO i słów Cejrowskiego o Tusku. ,,Misja godna abonamentu" (wideo)

W czwartkowym wydaniu „Minęła 20” w TVP Info pokazano, jak reporter Filip Styczyński wielokrotnie zadaje Krzysztofowi Brejzie z PO to samo pytanie, a Wojciech Cejrowski mówi, że Donald Tusk kocha Polskę od tyłu, chcąc ją wydoić jak krowę. Według niektórych komentujących to dziennikarzy takie wypowiedzi są poniżej standardu mediów publicznych. więcej

,,Sport i emocje plus" nowym pakietem Netii

W piątek, 23 czerwca br. w ofercie Netii pojawił się nowy pakiet „Sport i emocje plus”. Jest to rozbudowana wersja pakietu „Sport i emocje”, która łącznie zawiera 25 kanałów (w tym 21 dostępnych jest w jakości HD). więcej

 
 
 
 
RADIO
 
,,Trójkowy Ossobowy" znika z ramówki Trójki, Wojciech Ossowski zwolniony z Polskiego Radia

W radiowej Trójce nie będzie już nadawana audycja muzyczna „Trójkowy Ossobowy”, którą przygotowywał i prowadził Wojciech Ossowski. Dziennikarz po 31 latach współpracy z rozgłośnią został zwolniony z Polskiego Radia. więcej

 
Wojciech Cejrowski wraca do Trójki z ,,Audycją podzwrotnikową"

Od połowy lipca radiowa Trójka po kilku latach przerwy znów będzie emitować „Audycję podzwrotnikową” przygotowywaną przez publicystę i podróżnika Wojciecha Cejrowskiego. więcej

 
List do papieża w obronie Radia Maryja i o. Rydzyka. Podpisali go Jarosław Kaczyński i posłowie PiS

Prezes PiS Jarosław Kaczyński, szefowa kancelarii premiera - Beata Kempa oraz kilku ministrów i parlamentarzystów podpisało się pod listem do papieża Franciszka, jaki w obronie Radia Maryja wystosowała posłanka Anna Sobecka (PiS). więcej

 
Serwisy radiowe: na czele Eska.pl przed RadioZET.pl, w dół strony RMF FM, Tokfm.pl i PolskieRadio.pl (TOP17)

Wśród serwisów stacji radiowych najwięcej użytkowników i odsłon mają Eska.pl i RadioZET.pl, a na najdłużej internautów przyciągają RMFon.pl, Tuba.pl i Open.fm. W skali roku duże spadki odwiedzalności zanotowały RMF24.pl, RMFon.pl, Tokfm.pl, EskaGo.pl i PolskieRadio.pl, a niewielkie wzrosty - Tuba.pl i RadioZET.pl. więcej

 
Arkadiusz Ekiert pokieruje naczelną redakcją gospodarczą Polskiego Radia

Od sierpnia br. Arkadiusz Ekiert obejmie stanowisko kierownika naczelnej redakcji gospodarczej Polskiego Radia. Zastąpi Małgorzatę Byrską, która od maja pełni obowiązki szefowej. więcej

 
Letnia ramówka Radia Poznań: felietony Piotra Semki i wydłużone pasmo poranne

Od 26 czerwca Radio Poznań wprowadza letnią ramówkę. W programie pojawi się więcej muzyki i wakacyjne programy. więcej

 
RMF FM nowym liderem słuchalności we Wrocławiu. Trójka spadła na drugie miejsce

Nowym liderem rynku radiowego we Wrocławiu zostało RMF FM, które wyprzedziło Trójkę. Na podium znalazło się jeszcze TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Wręczono nagrody gospodarcze Polskiego Radia w pięciu kategoriach

Hyper Poland, PKN Orlen, PZU i PFR, TZMO SA, PGNiG - to laureaci Nagrody Gospodarczej Polskiego Radia. Nagroda została wręczona w piątek po raz pierwszy podczas uroczystej gali w Studiu im. Agnieszki Osieckiej. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
FCB Warsaw, Bardzo i 2012 wracają z Lwami z Cannes, zwycięzcą festiwalu ,,Fearless girl"

Trzy polskie agencje przywiozły z zakończonego właśnie festiwalu reklamowego Cannes Lions cztery statuetki, choć miały w sumie kilkanaście nominacji. Zwycięzcą tegorocznej imprezy jest projekt „Fearless girl” agencji McCann z Nowego Jorku. więcej

Michał Hejka prezesem IDMnetu i Accorp, odchodzi Anna Kaczmarska

Michał Hejka został prezesem firmy reklamowej IDMnet i spółki badawczej Accorp (należących do Grupy ZPR Media). Poprzednia szefowa obu Anna Kaczmarska po 18 latach rozstaje się z ZPR Media. więcej

Cannes Lions powołuje komitet doradczy, który będzie pracował nad przyszłością festiwalu

Organizatorzy festiwalu Cannes Lions, po tym jak w trakcie jego trwania przewinęła się fala krytyki nad formułą i kosztami tej imprezy postanowili powołać komitet doradczy, który będzie pracować nad przyszłością tego corocznego wydarzenia. więcej

Bartosz Majkowski: z ,,Gazety Wyborczej" do Papaya Films

Bartosz Majkowski dołączył do zespołu Papaya Films obejmując stanowisko digital publisher w dziale Digital & Innovation. Ostatnio pracował w dziale wideo „Gazety Wyborczej”. więcej

McCann New York z pomnikiem nieustraszonej dziewczyny triumfuje w Cannes Lions 2017 (wszystkie Grand Prix)

Kampania „Fearless Girl” przygotowana przez agencję McCann z Nowego Jorku dla State Street Global Advisors zdobyła cztery Grand Prix i kilkanaście Lwów na tegorocznym festiwalu reklamowym w Cannes. Przedstawiamy wszystkie projekty nagrodzone Grand Prix. więcej

Kuba Błaszczykowski, Martyna Wojciechowska i Arkadiusz Jakubik reklamują Stan Nielimitowany w Play (wideo)

Zaczęła się kampania reklamująca ofertę Stan Nielimitowany wprowadzoną właśnie w sieci telekomunikacyjnej Play. W akcji oprócz dziennikarki Martyny Wojciechowskiej, promującej już ofertę roamingową Play, występują piłkarz Kuba Błaszczykowski i aktor Arkadiusz Jakubik. więcej

Instytut Książki wyda 3 mln zł na kampanię promującą czytelnictwo

W tym roku zostanie zrealizowana kampania reklamowa promująca czytelnictwo. Na czwarty kwartał planuje ją Instytut Książki, który zamierza na nią przeznaczyć 3 mln zł. więcej

Szklanki z piłkarzami reprezentacji Polski w promocji Lotosu

Sieć paliwowa Lotos premiuje zakupy paliwa i oferty gastronomicznej szklankami z wizerunkami piłkarzy reprezentacji Polski. Akcja promocyjna jest wspierana w mediach. więcej

FCB Warsaw z kolejnym Brązowym Lwem w Cannes Lions 2017 za ,,Smart Bell"

Agencja FCB Warsaw otrzymała na festiwalu Cannes Lions kolejną nagrodę za projekt „Smart Bell” dla AXA Polska. Odebrała statuetkę Brązowego Lwa w kategorii Radio. więcej

Razem chce bojkotu Cisowianki za antyaborcyjne działania jej wiceszefa. Internauci bronią marki, producent: jesteśmy neutralni

Partia Razem zaapelowała o bojkot Cisowianki, bo wiceprezes produkującej wodę firmy Nałęczów Zdrój działa w organizacji antyaborcyjnej. Spółka natychmiast zadeklarowała, że jest neutralna światopoglądowo i nie ingeruje w prywatne poglądy swoich pracowników. Natomiast wielu internautów, m.in. dziennikarzy, uznało bojkot za nieuzasadniony i zadeklarowało, że na przekór będą teraz pić więcej Cisowianki. więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Puls Biznesu" zaczął cykl cotygodniowych komentarzy do słuchania

W serwisie internetowym „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska) rozpoczęto cykl cotygodniowych podcastów „Puls Biznesu do słuchania”. - Dziś PB.pl to dużo więcej niż internetowa wersja gazety czy newsowy portal, to także treści wideo, od teraz również podcasty. Wierzymy, że taka szeroka oferta skłoni internautów do płacenia za treści - komentuje Marcin Dobrowolski, redaktor nowego cyklu. więcej

KCI przechodzi z rynku głównego GPW na NewConnect, zmieni nazwę na Gremi Spółka Inwestycji

Zarząd KCI, do której należy m.in. Gremi Media (wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”), złożył wniosek o wykluczenie akcji z rynku głównego warszawskiej giełdy i wprowadzenie ich do obrotu na rynku NewConnect. Firma planuje też zmianę nazwy na Gremi Spółka Inwestycji. więcej

Piotr Kędzierski redaktorem naczelnym półrocznika ,,Newonce"

W sprzedaży zadebiutował kierowany do mężczyzn magazyn „Newonce” (Skills Warsaw). Pismo ukazuje się w cyklu półrocznym, a jego redaktorem naczelnym jest Piotr Kędzierski. więcej

PMPG Polskie Media nie wypłaci dywidendy, 4,88 mln zł zysku na pokrycie wcześniejszych strat

Walne zgromadzenie PMPG Polskie Media (wydawcy m.in. „Wprost” i „Do Rzeczy”) zdecydowało, żeby cały zysk netto z ub.r. obrotowego, wynoszący 4,88 mln zł, przeznaczyć na pokrycie strat z wcześniejszych lat. Spółka od pojawienia się na giełdzie w 2007 roku nie wypłaciła jeszcze dywidendy. więcej

,,Działkowiec" liderem sprzedaży w I kwartale, ,,Magnolia" straciła najwięcej

W pierwszym kwartale br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie umocnił się „Działkowiec”, który pochwalić się mógł jedynym wzrostem w zestawieniu. Z kolei na czele pod względem spadków znalazła się „Magnolia”. więcej

Wojciech Czuchnowski: wydawca ,,Wprost" złamał zasady w kontaktach z szefem Amber Gold, teraz bezczelnie kłamie

Dziennikarz „Gazety Wyborczej” Wojciech Czuchnowski skrytykował wyjaśnienia, które w odpowiedzi na jego artykuł przedstawił Michał Lisiecki, prezes wydającej „Wprost” firmy PMPG Polskie Media. Według dziennikarza Lisiecki w relacjach z szefem Amber Gold latem 2012 roku naruszył zasady obowiązujące na linii wydawca - redakcja „Wprost”. więcej

Wydawca i byli dziennikarze ,,Wprost" odpowiadają ,,Gazecie Wyborczej": postępowaliśmy rzetelnie, tekst niegodny i krzywdzący

PMPG Polskie Media odpowiada „Gazecie Wyborczej” na jej tekst sugerujący medialne wspieranie przez „Wprost”  Marcina P. z Amber Gold. - Redaktorzy „GW” zachowują się jak agencja PR Romana Giertycha i jego klientów - ocenia wydawca. - Rozważamy wystąpienie do sądu - mówi dla Wirtualnemedia.pl Anna Pawłowska-Pojawa, rzecznik prasowy PMPG. Swoje oświadczenie wystosowali w tej sprawie także Sylwester Latkowski i Michał Majewski, autorzy tekstu o współpracy Michała Tuska z OLT Express. więcej

,,Fakt" z najwyższą sprzedażą kioskową, Tylko ,,Rzeczpospolita" na plusie

Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w kwietniu br. był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Zyskała tylko „Rzeczpospolita” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Gazeta Wyborcza" ujawnia rozmowy Michała Lisieckiego i szefa Amber Gold. ,,Włączę w to 'Wprost'"

„Gazeta Wyborcza” opublikowała w piątek zapisy rozmów i maili z lipca i sierpnia 2012 roku wydawcy „Wprost” Michała M. Lisieckiego z Marcinem P., szefem Amber Gold. Z materiałów wynika, że Lisiecki uzgadnia korzystne dla Amber Gold publikacje we „Wprost” i „Bloomberg Businessweek”, a P. przekazał redakcji tygodnika dowody, że pracuje dla niego Michał Tusk. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Nowy mobilny Onet pod lupą ekspertów. ,,Obiecujący ruch, ale nie pozbawiony błędów" (opinie)

Onet wprowadził nową wersję swojej strony mobilnej wykorzystującą technologię PWA, zmodyfikował też nieco desktopową witrynę serwisu. W opinii ekspertów strona mobilna broni się dobrą szybkością działania i przejrzystością, jej twórcy nie ustrzegli się jednak błędów. – Mobilny Onet to dobry kompromis pomiędzy stroną responsywną a aplikacją, są niedociągnięcia związane z funkcjonalnością, można je jednak naprawić - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Marcin Żukowski, Dawid Wałęga, Szymon Wierciński, Andrzej Sarzała, Marcin Piwnicki i Rafał Karczewski. więcej

Michał Hejka prezesem IDMnetu i Accorp, odchodzi Anna Kaczmarska

Michał Hejka został prezesem firmy reklamowej IDMnet i spółki badawczej Accorp (należących do Grupy ZPR Media). Poprzednia szefowa obu Anna Kaczmarska po 18 latach rozstaje się z ZPR Media. więcej

,,Puls Biznesu" zaczął cykl cotygodniowych komentarzy do słuchania

W serwisie internetowym „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska) rozpoczęto cykl cotygodniowych podcastów „Puls Biznesu do słuchania”. - Dziś PB.pl to dużo więcej niż internetowa wersja gazety czy newsowy portal, to także treści wideo, od teraz również podcasty. Wierzymy, że taka szeroka oferta skłoni internautów do płacenia za treści - komentuje Marcin Dobrowolski, redaktor nowego cyklu. więcej

Grupa Sare chce kupić za 310 tys. zł agencję informacyjną Rafała Mandesa MarketNews24

Rada nadzorcza Grupy Sare wyraziła zgodę na przejęcie przez firmę 83,35 proc. udziałów MarketNews24, uruchomionej i zarządzanej przez Rafała Mandesa spółki specjalizującej się w produkcji i dystrybucji treści wideo. Wartość transakcji wyniesie maksymalnie 310 tys. zł. więcej

Serwisy radiowe: na czele Eska.pl przed RadioZET.pl, w dół strony RMF FM, Tokfm.pl i PolskieRadio.pl (TOP17)

Wśród serwisów stacji radiowych najwięcej użytkowników i odsłon mają Eska.pl i RadioZET.pl, a na najdłużej internautów przyciągają RMFon.pl, Tuba.pl i Open.fm. W skali roku duże spadki odwiedzalności zanotowały RMF24.pl, RMFon.pl, Tokfm.pl, EskaGo.pl i PolskieRadio.pl, a niewielkie wzrosty - Tuba.pl i RadioZET.pl. więcej

Susan Wojcicki: YouTube ma 1,5 mld użytkowników miesięcznie, stawiamy na tanią VR dla wszystkich

Podczas wystąpienia na konferencji VidCon Susan Wojcicki, szefowa YouTube’a zdradziła, że liczba użytkowników korzystających miesięcznie z serwisu przekroczyła granicę 1,5 miliarda. Zapowiedziała też rozwiązania zwiększające dostępność treści w technologii VR oraz przystosowanie aplikacji do każdego formatu zamieszczanych w niej materiałów. więcej

Facebook ograniczy kopiowanie i dystrybucję zdjęć bez zgody właściciela profilu

Facebook wprowadza nowe zabezpieczenia, chroniące użytkowników przed kopiowaniem i udostępnianiem ich zdjęć profilowych bez ich wiedzy i zgody. System działa pilotażowo na terenie Indii, gdzie na niską ochronę kont uskarżają się głównie kobiety. Stopniowo mechanizm ma być wprowadzany do kolejnych krajów. więcej

Chiny blokują transmisje na żywo w serwisach społecznościowych

Chiński rząd nakazał największym serwisom społecznościowym w tym kraju zamknięcie platform pozwalających na nadawanie transmisji w technologii streamingu audio i wideo. Według lokalnego regulatora serwisy live nie były w zgodzie z przepisami i propagowały w transmisjach mowę nienawiści. więcej

Prezes IAB Polska: niewielu użytkowników adblocków zna ich prawdziwe zastosowanie, programy mylone z antywirusami

Polacy są w czołówce narodów blokujących reklamy - na swoich urządzeniach specjalne programy zainstalowało już ponad 7,6 miliona użytkowników. Zdaniem Włodzimierza Schmidta, prezesa zarządu IAB Polska, posiadanie adblocka nie jest równoznaczne z aktywnym korzystaniem. więcej

Ile kosztuje przemysł fake newsów?

Napisanie fałszywego newsa to dla wyspecjalizowanej agencji „marketingu treści” koszt 30 dolarów. Kampania oczerniająca dziennikarza kosztuje zalewie 50 tysięcy dolarów - wynika z raportu Trend Micro. więcej

Wizaz.pl z odświeżoną wersją mobilną

Kosmetyk Wszech Czasów (KWC) to największy opiniotwórczy katalog produktów kosmetycznych dodawanych i ocenianych przez użytkowniczki Wizaz.pl. W odpowiedzi na potrzeby użytkowniczek mobilna wersja serwisu została odświeżona. Dodawanie recenzji za pomocą urządzeń mobilnych jest teraz znacznie łatwiejsze, podobnie jak wyszukiwanie informacji ułatwiających decyzje zakupowe. W serwisie wprowadzono również nową sekcję – Looki Wizażanek. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Pokolenie postmillenialsów nie szuka informacji i nie szanuje osób publicznych

Dla pokolenia millenialsów autorytetami są znajomi i rodzice, dla starszych - osoby znane z życia publicznego. Najmłodsi użytkownicy nie szukają już informacji, bo są w nich naturalnie zanurzeni -  takie wnioski płyną z raportu przygotowanego przez Kantar Millward Brown na zlecenie ABi Media Holdings. więcej

Prawo i Sprawiedliwość budzi niechęć 32 proc. badanych, PO - 22 proc.

32 proc. badanych deklaruje, że odczuwa niechęć do PiS, 22 proc. - do PO, 8 proc. - do Nowoczesnej, po 2 proc. do Kukiz'15, SLD i PSL; 33 proc. nie czuje niechęci do żadnej partii lub inicjatywy politycznej - wynika z sondażu CBOS. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Izabela Mościcka: z Credit Agricole Bank Polska do Banku Gospodarstwa Krajowego

Izabela Mościcka zaczęła pracę jako dyrektor departamentu komunikacji w Banku Gospodarstwa Krajowego. Wcześniej zajmowała podobne stanowisko w Credit Agricole Bank Polska. więcej

Polskie Fabryki Porcelany ,,Ćmielów" i ,,Chodzież" z Triple PR

Polskie Fabryki Porcelany „Ćmielów” i „Chodzież” wybrały do obsługi public relations Triple PR. Agencja będzie prowadziła kompleksowe działania wizerunkowe i komunikacyjne dla marki. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Użytkownicy Play z problemami w logowaniu do innych sieci. ,,To nie jest koniec wewnętrznego roamingu"
PZPN wprowadzi powtórki spornych sytuacji w rozgrywkach ligowych
Galaxy Note 8 z ekranem 6,3 cala i podwójnym aparatem w połowie września w cenie 999 euro
Tesla rozmawia z branżą muzyczną, chce stworzyć własny serwis streamingowy
AG322QCX i AG272FCX - nowe zakrzywione monitory AOC z serii Agon za 2579 zł i 1939 zł
 
 
 
GOSPODARKA
 
Orange wyłącza roaming w trzech ofertach mobilnych. ,,To usługi zastępujące internet stacjonarny, roaming jest zbędny"
PZPN wprowadzi powtórki spornych sytuacji w rozgrywkach ligowych
PMPG Polskie Media nie wypłaci dywidendy, 4,88 mln zł zysku na pokrycie wcześniejszych strat
Cannes Lions powołuje komitet doradczy, który będzie pracował nad przyszłością festiwalu
Instytut Książki wyda 3 mln zł na kampanię promującą czytelnictwo
Szwajcarska waluta ustabilizuje się poniżej 4 zł, a ustawa spreadowa powinna powstać jeszcze w tym roku
Nad Bałtykiem 40 proc. apartamentów kupują zagraniczni turyści. Obcokrajowcy stawiają ma mieszkania w Polsce
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Międzynarodowy Konkurs Chopinowski na instrumentach historycznych w TVP w 2018 roku
"The Ballad Of Buster Scruggs" - nowy serial braci Coenów
Jennifer Lopez zagra w filmie "Second Act"
22 grudnia 2017 roku premiera filmu "Pitch Perfect 3" (wideo)
Netflix zapowiada serial "Wet Hot American Summer: Ten Years Later"
Film "Downton Abbey" rusza w przyszłym roku
"Jurassic World: Fallen Kingdom" - kolejna część "Jurassic World"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj