Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 29 Sierpnia 2017
 
 
 
Sprzedaż Tigera wzrosła po kryzysie wizerunkowym
 
Udziały rynkowe marki napoju energetycznego Tiger, produkowanego przez Maspex Wadowice po aferze z wpisem na Instagramie - wbrew zapowiedziom wielu - zamiast spadać, wzrosły. - Bojkoty marek z powodów ideologicznych są nieskuteczne. Przynoszą efekt odwrotny do zamierzonego - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, szef domu mediowego OMD Poland. więcej
 
 
TVP1 z koncertami na żywo raz w miesiącu. Stacja szykuje nowy format
 
Telewizja Polska pracuje nad formatem muzycznym, który może trafić na antenę Jedynki - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Emisję koncertów na żywo zapowiedział prezes Jacek Kurski podczas prezentacji jesiennej ramówki. więcej
 
 
Jesienna ofensywa stacji telewizyjnych. ,,TVN zachowawczo, ale z niezłomną konsekwencją, Polsat walecznie, TVP w teorii rewolucyjnie"
 
Ruszają jesienne ramówki największych polskich stacji telewizyjnych. Wszystkie kanały z tzw. „wielkiej czwórki” na swoje anteny wprowadzą od dwóch do pięciu nowych programów. - Wygląda na to, że TVN jest zadowolony z miejsca, w którym się znalazł, cała reszta ma apetyt na więcej, przy czym pomysł na osiągnięcie owego „więcej” jest nieco inny - komentuje Wirtualnemedia.pl Katarzyna Baczyńska, TV director w Codemedia. Nowości zobaczymy również w TV Puls i Czwórce. więcej
 
 
,,Do Rzeczy" ogłasza na okładce, że ,,Hitler był lewakiem". Pomysłodawcą Piotr Zychowicz
 
Na okładce nowego numeru tygodnika „Do Rzeczy” (Orle Pióro) zamieszczono wizerunek Adolfa Hitlera z podpisem „Hitler był lewakiem”. „Jedynka” pisma zapowiada tekst Piotra Zychowicza o lewicowych przekonaniach przywódcy III Rzeszy. - Na okładce udało się pokazać główną tezę tekstu - ideologia nazistowska we wszystkich najważniejszych punktach była zbieżna z totalitarnym komunizmem - komentuje dla Wirtualnemedia.pl redaktor naczelny "Do Rzeczy", Paweł Lisicki. więcej
 
 
Polsat News przenosi program ,,Tak czy nie?" na godz. 20.00. ,,Dwie pary gości"
 
Od poniedziałku, 4 września 2017 roku emisja programu Polsatu News „Tak czy nie?” zostanie przeniesiona z godz. 21.30 na 20.00. Każde wydanie publicystycznej audycji zostanie wydłużone z 30 do 60 minut. - Każdego dnia będę zapraszać do studia dwie pary gości, którzy skonfrontują swoje poglądy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Gozdyra, gospodyni programu. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVP Muzyka i TVP Klasyka - dwa nowe kanały tematyczne od Telewizji Polskiej więcej
 
Odszedł Grzegorz Miecugow. ,,Ogromna klasa, inteligencja, poczucie humoru. Oddał życie pracy" więcej
 
Kurski o jesiennej ramówce TVP: kolejny krok do odbudowy pozycji prestiżu na rynku telewizyjnym więcej
 
TVP rzuca wyzwanie Netflixowi i uruchamia płatny serwis SVoD. ,,Wsparcie dla wpływów z abonamentu" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Content Hunter Independent Digital
Redaktor Sekcji News TVN
Menedżer ds. Strategii Produktu Reklamowego TVN
Specjalista ds. pozyskania klienta Independent Digital
Specjalista ds. Sprzedaży TVP
Redaktor Portali Internetowych TVN24 TVN
Ad Product Manager, Data Products & Solutions Onet.pl
Dokumentalista / Researcher Mass Koncept
Szef redakcji Agora
Managera ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
Product Manager Wydawnictwo Bauer
Director of Dating BU Sympatia
Redaktor Sekcji News TVN
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Programów TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP1 z koncertami na żywo raz w miesiącu. Stacja szykuje nowy format

Telewizja Polska pracuje nad formatem muzycznym, który może trafić na antenę Jedynki - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Emisję koncertów na żywo zapowiedział prezes Jacek Kurski podczas prezentacji jesiennej ramówki. więcej

Jesienna ofensywa stacji telewizyjnych. ,,TVN zachowawczo, ale z niezłomną konsekwencją, Polsat walecznie, TVP w teorii rewolucyjnie"

Ruszają jesienne ramówki największych polskich stacji telewizyjnych. Wszystkie kanały z tzw. „wielkiej czwórki” na swoje anteny wprowadzą od dwóch do pięciu nowych programów. - Wygląda na to, że TVN jest zadowolony z miejsca, w którym się znalazł, cała reszta ma apetyt na więcej, przy czym pomysł na osiągnięcie owego „więcej” jest nieco inny - komentuje Wirtualnemedia.pl Katarzyna Baczyńska, TV director w Codemedia. Nowości zobaczymy również w TV Puls i Czwórce. więcej

Polsat News przenosi program ,,Tak czy nie?" na godz. 20.00. ,,Dwie pary gości"

Od poniedziałku, 4 września 2017 roku emisja programu Polsatu News „Tak czy nie?” zostanie przeniesiona z godz. 21.30 na 20.00. Każde wydanie publicystycznej audycji zostanie wydłużone z 30 do 60 minut. - Każdego dnia będę zapraszać do studia dwie pary gości, którzy skonfrontują swoje poglądy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Gozdyra, gospodyni programu. więcej

Nowy sezon Teatru Telewizji TVP. Dwie premiery w miesiącu w TVP1, wraca stała pora emisji

Teatr Telewizji TVP zaczyna nowy sezon. - Będzie wyjątkowy, w jego trakcie zaprezentujemy każdego miesiąca po dwie premiery w TVP1 - zapowiada w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Ewa Millies-Lacroix, szefowa Agencja Kreacji Teatru Telewizji Polskiej. Na otwarcie przygotowano spektakl „Wojna - moja miłość” z Małgorzatą Kożuchowską w roli głównej. więcej

870 tys. widzów ,,Komisariatu". TVP1 na reklamach zarobiła 1,44 mln zł

Nowy paradokument „Komisariat” we wakacyjnej ramówce TVP1 oglądało średnio 868 tys. osób. Stacja w czasie emisji produkcji zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 1,44 mln zł. więcej

Nowe odcinki ,,Było... nie minęło - Extra" w TVP2 i TVP Historia

W sobotę 9 września br. Dwójka rozpocznie emisję cyklu dokumentalnego Adama Sikorskiego „Było… nie minęło - Extra”. więcej

Udany tydzień Polsatu, udział TVP1 poniżej 5 proc. w 16-49. Mecz Polska-Serbia i ,,Fakty" hitami

W minionym tygodniu największą widownię zgromadził siatkarski mecz Polska-Serbia, a na drugim miejscu znalazł się dziennik „Fakty”. Wśród stacji na pozycji lidera umocnił się Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Złomowisko PL 5" od 30 sierpnia w Discovery Channel

W środę 30 sierpnia br. Discovery Channel rozpocznie emisję piątego sezonu „Złomowiska PL”. więcej

CBS przejmuje australijską sieć Ten Network z długami w wysokości 123 milionów dolarów

Amerykański koncern medialny CBS Corp. przejmie 100 procent udziałów w australijskiej sieci telewizyjnej Ten Network. Kwoty transakcji nie ujawniono, wiadomo jednak że w ramach umowy CBS przejmie zobowiązania finansowe Ten Network szacowane na 123 miliony dolarów. więcej

,,Kroniki Times Square" w HBO i HBO GO

W poniedziałek, 11 września 2017 roku HBO rozpocznie emisję nowego serialu „Kroniki Times Square”, który od dzisiaj jest już dostępny w HBO GO. więcej

Inea wprowadza obsługę klienta przez aplikację mobilną

Wystartowała kampania wizerunkowa sieci kablowej Inea, a w działaniach wykorzystywane są hasła „Dobrzy ludzie od internetu”, „Supermiło, że jesteś naszym klientem” oraz „Bardzo, ale to bardzo nam na to Tobie zależy”. Jednocześnie Inea  obsługę klienta przez aplikację mobilną. więcej

TVP i Caritas zebrały 2 mln zł dla osób poszkodowanych w wyniku nawałnic

Dzięki zorganizowanej przez TVP i Caritas w miniony weekend akcji pomocy poszkodowanym w niedawnych nawałnicach udało się zebrać około 800 tys. zł. Łącznie oba podmioty na ten cel zebrały już 2 mln zł. więcej

Dokument TVN Fabuła ,,Voyage, Voyage" nominowany do Cannes Corporate Media&TV Awards

Do nagród Cannes Corporate Media&TV Awards nominowany został dokumentalny film Aleksandry Potoczek „Voyage, Voyage. 70 lat PWST w Krakowie”, który został wyprodukowany przez TVN Fabuła. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
RMF FM liderem w Bydgoszczy, Radio ZET wyprzedziło Eskę i Trójkę

Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w okresie od lutego do lipca br. należała do RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają Radio ZET i Eska Bydgoszcz - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Narodowe czytanie "Wesela" Stanisława Wyspiańskiego w Polskim Radiu

Wszystkie anteny Polskiego Radia zaangażowane zostały w przygotowania i relacjonowanie tegorocznej akcji „Narodowe Czytanie 2017”. Tym razem lekturą jest „Wesele” Stanisława Wyspiańskiego a finał akcji zaplanowany na 2 września finał akcji. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Sprzedaż Tigera wzrosła po kryzysie wizerunkowym

Udziały rynkowe marki napoju energetycznego Tiger, produkowanego przez Maspex Wadowice po aferze z wpisem na Instagramie - wbrew zapowiedziom wielu - zamiast spadać, wzrosły. - Bojkoty marek z powodów ideologicznych są nieskuteczne. Przynoszą efekt odwrotny do zamierzonego - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, szef domu mediowego OMD Poland. więcej

Marta Gądek szefem działu reklamy pism luksusowych i poradnikowych Wydawnictwa Bauer. Odchodzi Agnieszka Gronowska

Biuro Reklamy Wydawnictwa Bauer od września br. zmienia strukturę - powstanie dział reklamy pism luksusowych i poradnikowych, na które czele stanie Marta Gądek. Z firmą żegna się dotychczasowa dyrektor reklamy pism kobiecych premium - Agnieszka Gronowska. więcej

Publicis Media i Dentsu Aegis Network walczą o obsługę mediową Grupy Żywiec

Grupa Żywiec, właściciel takich marek piw, jak m.in. EB, Żywiec, Królewskie rozpoczęła lokalny przetarg na obsługę mediową. Zaprosiła do niego dwie agencje mediowe: SMG/Publicis Media i Dentsu Aegis Network. więcej

Oshee zostało właścicielem wody mineralnej Kinga Pienińska

Firma Oshee, producent m.in. napojów izotonicznych pod tą samą została nowym właścicielem wody mineralnej Kinga Pienińska. Odkupiła 100 proc. udziałów od jej producenta, firmy GFT Goldfruct. więcej

Łukasz Piszczek w kampanii Krispolu ,,Gwarancja spokoju"

Piłkarz Łukasz Piszczek został twarzą kampanii telewizyjnej producenta bram, okien i rolet Krispol, pod hasłem „Gwarancja spokoju”. Za kreację i produkcję odpowiadają agencje Chapter1 i Papert Pictures. więcej

Leroy Merlin sponsorem polskiej reprezentacji piłkarskiej do 2022 roku

Sieć sklepów budowlanych Leroy Merlin przedłużyła dotychczasową umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej o cztery i pół roku. Marketer będzie oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej do 2022 roku. więcej

Żywiec kampanią ,,Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować" promuje dwa nowe smaki piwa

Ruszyła kampania promująca dwa nowe warianty piwa Żywiec - Amerykańskie Pszeniczne oraz Porter. Za przygotowanie spotów telewizyjnych odpowiadają 2012 Agency i Opus. więcej

Value Media rozpoczyna obsługę mediową Fibaro

Dom mediowy Value Media należący do Group One wygrał przetarg na obsługę Fibaro, producenta inteligentnych rozwiązań do domu. W finale pokonał Zenith. więcej

Izabela Matys stategic partner directorem w Open Gate

Do zespołu agencji reklamowej Open Gate dołączyła Izabela Matys, obejmując stanowisko strategic partner directora. więcej

ING zachęca młodych do założenia konta kampanią ,,Weekend bez przeszkód"

Pod hasłem „Weekend bez przeszkód” ruszyła kampania marketingowa ING Banku Śląskiego skierowana do młodych klientów. Za jej przygotowanie odpowiadają agencja Gong i Mullen Lowe Media Hub. więcej

Nestor Tazueco Lamata key account managerem w Communication Unlimited

Do grona agencji Communication Unlimited dołączył hiszpański manager Nestor Tazueco Lamata. W firmie objął stanowisko key account managera. więcej

Marta Ostrowska: z Bluerank do MakoLab

Do zespołu agencji  MakoLab dołączyła Marta Ostrowska, która objęła stanowisko specjalisty ds. PR. Wcześniej odpowiadała za działania public relations w Bluerank. więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Do Rzeczy" ogłasza na okładce, że ,,Hitler był lewakiem". Pomysłodawcą Piotr Zychowicz

Na okładce nowego numeru tygodnika „Do Rzeczy” (Orle Pióro) zamieszczono wizerunek Adolfa Hitlera z podpisem „Hitler był lewakiem”. „Jedynka” pisma zapowiada tekst Piotra Zychowicza o lewicowych przekonaniach przywódcy III Rzeszy. - Na okładce udało się pokazać główną tezę tekstu - ideologia nazistowska we wszystkich najważniejszych punktach była zbieżna z totalitarnym komunizmem - komentuje dla Wirtualnemedia.pl redaktor naczelny "Do Rzeczy", Paweł Lisicki. więcej

Marta Gądek szefem działu reklamy pism luksusowych i poradnikowych Wydawnictwa Bauer. Odchodzi Agnieszka Gronowska

Biuro Reklamy Wydawnictwa Bauer od września br. zmienia strukturę - powstanie dział reklamy pism luksusowych i poradnikowych, na które czele stanie Marta Gądek. Z firmą żegna się dotychczasowa dyrektor reklamy pism kobiecych premium - Agnieszka Gronowska. więcej

,,Życie na Gorąco" liderem sprzedaży w I półroczu, Tylko ,,Twoje Imperium" na plusie

W pierwszym półroczu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”. Jedyny wzrost w zestawieniu zanotował magazyn „Twoje Imperium”, a na czele spadków uplasowało się „Na Żywo”. więcej

Jacek Pochłopień redaktorem naczelnym ,,Wprost". "Pozostanie wierny credo tygodnika"

Jacek Pochłopień został redaktorem naczelnym tygodnika „Wprost” (PMGP Polskie Media). Obowiązki na tym stanowisku pełni od roku. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Facebook nie pozwoli reklamować się stronom publikującym fake newsy

Facebook poinformował o wprowadzeniu nowej metody walki z fałszywymi newsami publikowanymi na platformie. Według zapowiedzi strony zamieszczające notorycznie u fake newsy nie będą mogły reklamować się na Facebooku.   więcej

Szef Expedii Dara Khosrowshahi nowym CEO Ubera

Urodzony w Iranie Dara Khosrowshahi, który przez 12 lat zarządzał serwisem Expedia został wybrany na nowego CEO Ubera. Jego zadaniem ma być w pierwszej kolejności odbudowa nadszarpniętego wizerunku spółki oraz jej wewnętrznych struktur osłabionych odejściem kluczowych dyrektorów. więcej

Chiny zlikwidują anonimowość w internetowych komentarzach

Chińskie władze zapowiedziały, że wprowadzą przepisy zmuszające internautów komentujących treści w internecie do podawania swoich danych osobowych pozwalających na identyfikację autora komentarza. Właściciele stron i serwisów internetowych nie respektujący nowego prawa będą dotkliwie karani finansowo. więcej

Nova Group Ltd. przejmuje serwis naEkranie.pl

Fundusz Nova Group Ltd. podpisał umowę z naEkranie.pl, w ramach której przejął kontrolny pakiet udziałów w tym serwisie. Kwoty transakcji nie ujawniono, na razie nie wiadomo jakie zmiany mają nastąpić po jej zakończeniu. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Program 500+ umożliwił co trzeciej rodzinie zmniejszyć zaległe długi

Niemal co trzeciej rodzinie korzystającej z programu 500+ otrzymane pieniądze pozwoliły wyjść z zaległych długów lub przynajmniej je zmniejszyć - wynika z badania BIG InfoMonitor oraz BIK na temat programu 500+. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Sprzedaż Tigera wzrosła po kryzysie wizerunkowym

Udziały rynkowe marki napoju energetycznego Tiger, produkowanego przez Maspex Wadowice po aferze z wpisem na Instagramie - wbrew zapowiedziom wielu - zamiast spadać, wzrosły. - Bojkoty marek z powodów ideologicznych są nieskuteczne. Przynoszą efekt odwrotny do zamierzonego - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, szef domu mediowego OMD Poland. więcej

Clue PR wygrywa przetarg na obsługę Trei Real Estate Poland

Agencja Clue PR w wyniku wygranego przetargu rozpoczyna we wrześniu współpracę z firmą Trei Real Estate Poland. więcej

In Fact PR zmienia się w Dulnik.com

Agencja In Fact PR od sierpnia działa pod nową nazwą - Dulnik.com. Nawiązuje ona do nazwiska założyciela firmy Marcina Dulnika. więcej

Marta Ostrowska: z Bluerank do MakoLab

Do zespołu agencji  MakoLab dołączyła Marta Ostrowska, która objęła stanowisko specjalisty ds. PR. Wcześniej odpowiadała za działania public relations w Bluerank. więcej

BeyondPR odpowiada za komunikację Aon

Do grona klientów agencji BeyondPR dołączyła firma consultingowa Aon. Umowa została podpisana na 4 miesiące. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Po wprowadzeniu iOS 11 z App Store może zniknąć 187 tysięcy aplikacji. ,,Deweloperzy muszą się przystosować"
iPhone 8 z dwoma sensorami do rozpoznawania twarzy, premiera 12 września
Szef Expedii Dara Khosrowshahi nowym CEO Ubera
Moto Z2 Play na polskim rynku w cenie 1999 złotych
 
 
 
GOSPODARKA
 
Sprzedaż Tigera wzrosła po kryzysie wizerunkowym
Oshee zostało właścicielem wody mineralnej Kinga Pienińska
Szef Expedii Dara Khosrowshahi nowym CEO Ubera
W aglomeracji trójmiejskiej będzie dostępna usługa carsharingu
Program 500+ umożliwił co trzeciej rodzinie zmniejszyć zaległe długi
Podróże w tropiki o podwyższonym ryzyku. Takie choroby jak malaria czy denga mogą się skończyć śmiercią
Pod koniec roku masło na giełdach może zacząć tanieć. Ceny w sklepach pozostaną jednak na wysokich poziomach
Zwrot VAT w 15 dni - wymagany e-podpis
LOT zaczął latać do Goeteborga
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Nowy sezon Teatru Telewizji TVP. Dwie premiery w miesiącu w TVP1, wraca stała pora emisji
Dokument o Whitney Houston, "Narcos" i "Star Trek: Dicovery" na Netfliksie
Ed Sheeran artystą roku, Kendrick Lamar triumfatorem MTV Video Music Awards
,,Kroniki Times Square" w HBO i HBO GO
James Cameron krytykuje "Wonder Woman". ,,To krok w tył"
"Reindeer King" - nowa piosenka Tori Amos
Dokument TVN Fabuła ,,Voyage, Voyage" nominowany do Cannes Corporate Media&TV Awards
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj