Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 6 Grudnia 2017
 
 
 
TVN Media podaje wytyczne cenników, rabaty i zasady sprzedaży reklam na 2018 rok
 
Biuro reklamy TVN Media, obsługujące stacje TVN i szereg zewnętrznych kanałów tematycznych, ogłosiło zasady sprzedaży oferty reklamowej obowiązujące w 2018 roku. Kluczowe reguły pozostały niezmienione, nowościami są natomiast m.in. zmiana progu inwestycji w Premium TV oraz nowe pakiety demograficzne. więcej
 
 
Cyfrowy Polsat przejmując Netię stawia się na nadchodzący trend związany z 5G - kolejnym etapem rozwoju sieci mobilnej
 
Cyfrowy Polsat kupił za 639 milionów złotych 32 proc. akcji spółki Netia, zapowiada objęcie 66 procent udziałów w Netii. W efekcie może dojść do znaczących zmian w czołówce polskich dostawców usług telekomunikacyjnych, jednak rynek przyjął transakcję bez emocji. - Scenariusz przejęcia Netii był spodziewany od dawna, to przykład tendencji obowiązujących dzisiaj w branży, a transakcja powinna być korzystna dla obu stron - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl analitycy i eksperci rynku telekomunikacyjnego. więcej
 
 
Tylko ,,Puls Biznesu" na plusie wśród dzienników w październiku; sprzedaż ,,Gazety Wyborczej" spadła o 33 tys. egz.
 
W październiku br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Puls Biznesu” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Randkowe show ,,Take Me Out" w Polsacie. To jedna z 2-3 nowości szykowanych przez stację na wiosnę 2018 roku (wideo)
 
 Telewizja Polsat pokaże randkowe show „Take Me Out”. To jeden z 2-3 nowych formatów, które wiosną pokaże nadawca na swojej głównej antenie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
TVN24 i TTV liderami stacji tematycznych. TVP Info zyskało najwięcej w czołówce
 
Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych wśród wszystkich widzów w listopadzie 2017 roku zajęło TVN24. Z kolei w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajęło TTV - raport Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Polsat kupując stacje ZPR Media, szykuje się na starcie z Discovery i mocniej wchodzi do naziemnej tv cyfrowej (opinie) więcej
 
,,Wiadomości" w TVP1 straciły 1,11 mln widzów, a ,,Teleexpress" - 1,02 mln. ,,Fakty" liderem w listopadzie więcej
 
Ranking domów mediowych w Polsce: na czele MediaCom Warszawa i Starcom, liderem wzrostu Mets (TOP 27) więcej
 
Małgorzata i Radosław Majdanowie z własnym reality w TVN. ,,Iron Majdan" w wiosennej ramówce więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Senior Business Manager Burda International Poland
Account Manager / Specjalista ds. Sprzedaży Burda International Poland
Traffic Specialist PMPG Polskie Media
Strateg Kontentu PMPG Polskie Media
SPECJALISTA DS. OFERTY OTT/VOD nc+
Redaktor Wideo Onet.pl
Płatny staż w redakcji Onet Wiadomości Onet.pl
Senior Account Manager Dentsu Aegis Network
Redaktor/ Redaktorka Onet.pl
INŻYNIER STUDIA TELEWIZYJNEGO Telewizja Polsat
Redaktor wideo Onet.pl
Specjalista ds. Sprzedaży Online TVN
Młodszy Specjalista ds. Produktów Reklamowych TVN
Specjalista ds. Sprzedaży Kanałów Tematycznych TVN
Specjalista ds. sprzedaży reklamy Grupa ZPR Media
Account Manager PMPG Polskie Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVN Media podaje wytyczne cenników, rabaty i zasady sprzedaży reklam na 2018 rok

Biuro reklamy TVN Media, obsługujące stacje TVN i szereg zewnętrznych kanałów tematycznych, ogłosiło zasady sprzedaży oferty reklamowej obowiązujące w 2018 roku. Kluczowe reguły pozostały niezmienione, nowościami są natomiast m.in. zmiana progu inwestycji w Premium TV oraz nowe pakiety demograficzne. więcej

Cyfrowy Polsat przejmując Netię stawia się na nadchodzący trend związany z 5G - kolejnym etapem rozwoju sieci mobilnej

Cyfrowy Polsat kupił za 639 milionów złotych 32 proc. akcji spółki Netia, zapowiada objęcie 66 procent udziałów w Netii. W efekcie może dojść do znaczących zmian w czołówce polskich dostawców usług telekomunikacyjnych, jednak rynek przyjął transakcję bez emocji. - Scenariusz przejęcia Netii był spodziewany od dawna, to przykład tendencji obowiązujących dzisiaj w branży, a transakcja powinna być korzystna dla obu stron - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl analitycy i eksperci rynku telekomunikacyjnego. więcej

Randkowe show ,,Take Me Out" w Polsacie. To jedna z 2-3 nowości szykowanych przez stację na wiosnę 2018 roku (wideo)

 Telewizja Polsat pokaże randkowe show „Take Me Out”. To jeden z 2-3 nowych formatów, które wiosną pokaże nadawca na swojej głównej antenie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN24 i TTV liderami stacji tematycznych. TVP Info zyskało najwięcej w czołówce

Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych wśród wszystkich widzów w listopadzie 2017 roku zajęło TVN24. Z kolei w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajęło TTV - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP1 bez ,,Szopki noworocznej". Marcin Wolski: jestem piekielnie zajęty

W najbliższą noc sylwestrową TVP1 nie pokaże „Szopki noworocznej”. Rok temu widowisko przygotował dyrektor TVP2 Marcin Wolski, który tłumaczy, że obecnie jest bardzo zajęty. więcej

Kanał Epic Drama od Viasat World debiutuje w Polsce. Na początku w Cyfrowym Polsacie i nc+

Viasat World wprowadza do Polski Epic Drama - nowy kanał z serialami kostiumowymi w jakości HD. 14 grudnia br. stacja trafi do oferty Cyfrowego Polsatu, a od początku 2018 roku będzie dostępna dla abonentów platformy nc+. W ramówce znajdą się produkcje takie jak m.in. hiszpański miniserial „Tarancón. El quinto mandamiento” o generale Francisco Franco, „Elżbieta I” z Helen Mirren czy „Prawdziwa historia rodu Borgiów”. więcej

,,Druga szansa" ze stabilną widownią. 20,70 mln zł z reklam

„Drugą szansę 4” oglądało średnio 1,73 mln osób, niemal tyle samo ile drugą serię pokazywaną rok temu. TVN w czasie emisji serialu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 20,70 mln zł. więcej

Gwiazdy Polsatu wspominają początki kariery w stacji. W spotach Mariusz Szczygieł, Dorota Gawryluk i Zygmunt Chajzer

Z okazji jubileuszu 25-lecia istnienia na antenach stacji Telewizji Polsat emitowane są spoty promocyjne z udziałem prowadzących, dziennikarzy i aktorów związanych z nadawcą. W spotach pojawiają się m.in. Krzysztof Ibisz, Mariusz Szczygieł, Ewa Wachowicz, Dorota Gawryluk, Zygmunt Chajzer i Andrzej Grabowski. więcej

Niemal 3 mln spotów reklamowych w polskich stacjach w listopadzie (raport)

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w listopadzie 2017 roku były o 14 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Pharmacia. więcej

Grupa Inea ma nowego właściciela - fundusz MIRA kupił ją od Warburg Pincus. Zostaje prezes Janusz Kosiński

Fundusz inwestycyjny Macquarie Infrastructure and Real Assets (MIRA) kupił od Warburg Pincus większościowy pakiet udziałów wielkopolskiej operatora telekomunikacyjnego Grupa Inea. Założyciel i prezes firmy Janusz Kosiński będzie w niej dalej pracował. więcej

"One Strange Rock" - nowy serial National Geographic. Gospodarzem Will Smith

Will Smith wybrany został na narratora serialu "One Strange Rock", który dla kanału National Geographic kręci Darren Aronofsky. więcej

Kinga Rusin pochwaliła się ,,pierwszym" wywiadem z Łukaszem Kubotem, z którym rozmowa była w ,,Dzień dobry TVN" 4 miesiące temu

Prowadząca „Dzień dobry TVN” Kinga Rusin zapowiadając na Facebooku wywiad z tenisistą Łukaszem Kubotem, stwierdziła, że sportowiec wcześniej w zasadzie nie rozmawiał z mediami, a w internecie jest bardzo mało informacji o jego życiu prywatnym. Internauci szybko to wykpili, zwracając uwagę, że Kubot m.in. kilka razy gościł w „Dzień dobry TVN”. więcej

,,#25latPolsat" - Telewizja Polsat świętuje 25-lecie istnienia. Maryla Rodowicz gwiazdą gali

5 grudnia Telewizja Polsat świętuje 25. Urodziny. Z tej okazji od tygodnia trwa kampania antenowa z udziałem gwiazd stacji, a w poniedziałek 11 grudnia br. nadawca zorganizuje uroczystą galę w Teatrze Wielkim w Warszawie, który widzowie zobaczą na żywo od godziny 20.00. więcej

National Geographic z własną platformą VoD - na początek w RPA, Danii i Grecji

W przyszłym roku FOX Networks Group Europe & Africa uruchomi platformę internetową National Geographic+ z wideo na żądanie. W pierwszej kolejności zostanie ona udostępniona w RPA, Danii i Grecji. więcej

"Barry" - nowa produkcja HBO. Bill Hader zabójcą i aktorem-amatorem

Wiosną 2018 roku na antenie HBO zagości komediowa produkcja "Barry" z Billem Haderem w roli głównej. więcej

"Here, Now" - nowy serial HBO. Grają Holly Hunter i Tim Robbins

W sieci pojawiła się zapowiedź produkcji "Here, Now", której twórcą jest Alan Ball ("Czysta krew", "Sześć stóp pod ziemią"). więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Magdalena Ogórek poprowadzi ,,Rozmowy pod Krawatem" w Radiu Szczecin

Magdalena Ogórek dołączyła do grona prowadzących audycję „Rozmowy pod Krawatem” w Radiu Szczecin. Na antenie zadebiutuje w czwartek, 7 grudnia. więcej

 
Z Tokfm.pl znikają blogi. Agora: nie cieszą się już popularnością

Agora zdecydowała się zamknąć platformę blogową Blox Lite działającą m.in. w serwisie Tokfm.pl. - W dobie mediów społecznościowych, z których korzysta większość internautów, platformy blogowe w serwisach tematycznych nie cieszą się już popularnością - uzasadnia wydawca. więcej

 
RMF FM liderem w Rzeszowie. Złote Przeboje Res na podium

Liderem rynku radiowego w Rzeszowie w okresie od maja do października 2017 roku było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Złote Przeboje Res - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
TVN Media podaje wytyczne cenników, rabaty i zasady sprzedaży reklam na 2018 rok

Biuro reklamy TVN Media, obsługujące stacje TVN i szereg zewnętrznych kanałów tematycznych, ogłosiło zasady sprzedaży oferty reklamowej obowiązujące w 2018 roku. Kluczowe reguły pozostały niezmienione, nowościami są natomiast m.in. zmiana progu inwestycji w Premium TV oraz nowe pakiety demograficzne. więcej

Initiative i Zenith na shortliście przetargu Orange

Orange Polska zbliża się do sfinalizowania przetargu na planowanie i zakup mediów. O budżet telekomu walczą Zenith (Publicis Media) i Initiative (IPG Mediabrands) - wynika z naszych informacji. więcej

Niemcy liderem rankingu marek narodowych, Polska spada na miejsce 27.

Niemcy awansowały z miejsca drugiego na pozycję lidera rankingu marek narodowych Anholt-GfK Nation Brands IndexSM (NBISM). Polska w porównaniu z rokiem ubiegłym spadła o jedną pozycję, zajmując miejsce 27. na 50 notowanych państw. więcej

Niemal 3 mln spotów reklamowych w polskich stacjach w listopadzie (raport)

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w listopadzie 2017 roku były o 14 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Pharmacia. więcej

Kilkuletni chłopiec zamyka chwile szczęścia z mamą w butelkach w nowej reklamie IKEA

IKEA w Kanadzie prowadzi świąteczną kampanię, której głównym elementem jest spot pt: „Bottled”. Opowiada w nim historię kilkuletniego chłopca, który próbuje zamknąć w szklanych butelkach wszystkie chwile spędzone wspólnie z mamą. więcej

ING Bank Śląski wystartował z przetargiem na obsługę digitalową, obsługi broni Gong

ING Bank Śląski rozpoczął przetarg, w którym ma zostać wyłoniona agencja do obsługi w digitalu. Zlecenia broni agencja Gong. więcej

Black Red White w połowie grudnia sfinalizuje przetarg mediowy

Firma meblarska Black Red White jest w końcowym etapie prowadzonego przetargu mediowego. Spośród pięciu zaproszonych do niego agencji zostały dwie. Budżetu klienta broni Starcom (Publicis Media). więcej

Wigilia z Napoleonem w kampanii świątecznej Carrefour (wideo)

Wystartowała nowa kampania sieci sklepów Carrefour, promująca ofertę hipermarketów na święta. Za przygotowanie akcji reklamowej odpowiada Saatchi & Saatchi IS. więcej

Aleksandra Naborczyk: z McCann Worldgroup do Plej

Aleksandra Naborczyk po zaledwie trzech miesiącach pracy odeszła z agencji McCann Worldgroup. Przeszła do agencji reklamowej Plej obejmując stanowisko senior account managera - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Unimil Skyn podsumowuje w nowym spocie aktywację ,,Places of Intimacy"

Marka Unimil Skyn w ramach podsumowania konkursowej części akcji „Places of Intimacy” przygotowała specjalny spot.  Za  jego koncept i kreację odpowiada agencja buzz. więcej

,,#TheUltimate" - Lewandowski, Hosszu, Baumann, Menghia, Savić i Nomikou w nowej kampanii Huawei (wideo)

Ruszyła globalna kampania wizerunkowa „#TheUltimate” firmy Huawei, z udziałem znanych sportowców i profesjonalistów z Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii, w tym Roberta Lewnadowskiego. więcej

Jakub Zieliński strategy&business intelligence directorem w MullenLowe MediaHub

Jakub Zieliński obejmuje stanowisko strategy&business intelligence directora w MullenLowe MediaHub. Poprzednio pełnił w firmie funkcję executive director of communiaction. więcej

Celina Prinz kieruje działem obsługi klienta w ASAP&ASAP Communication

Do zespołu agencji ASAP&ASAP Communication od początku grudnia dołączyła Celina Prinz i objęła nowo utworzone stanowisko client service directora. Poprzednio związana była m.in. z Dentsu Aegis Network, gdzie była managerem ds. CSR. więcej

GfK współpracuje z Selectivv Mobile House: nowe rozwiązania badawcze dzięki danym ze smartfonów

Instytut badawczy GfK podpisał umowę o współpracy z agencją Selectivv Mobile House. W ramach współpracy mają zostać opracowane nowe produkty łączące wybrane metodologie i doświadczenie GfK z zasobami informacyjnymi Selectivv. więcej

 
 
 
PRASA
 
Tylko ,,Puls Biznesu" na plusie wśród dzienników w październiku; sprzedaż ,,Gazety Wyborczej" spadła o 33 tys. egz.

W październiku br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Puls Biznesu” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Krzysztof Kraszewski dyrektorem produkcji w Edipresse Polska. Odchodzi Danuta Kamińska-Adamkowska

Danuta Kamińska-Adamkowska, dyrektor produkcji Edipresse Polska, odchodzi ze spółki po 22 latach pracy. Pozostanie w firmie do końca stycznia 2018 r., a z dniem 1 lutego jej stanowisko obejmie Krzysztof Kraszewski. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Z Tokfm.pl znikają blogi. Agora: nie cieszą się już popularnością

Agora zdecydowała się zamknąć platformę blogową Blox Lite działającą m.in. w serwisie Tokfm.pl. - W dobie mediów społecznościowych, z których korzysta większość internautów, platformy blogowe w serwisach tematycznych nie cieszą się już popularnością - uzasadnia wydawca. więcej

Jakdojade pozwala na kupno biletów komunikacji miejskiej w Warszawie

Należąca do Onet-RAS Polska aplikacja mobilna Jakdojade udostępniła nową funkcjonalność pozwalającą użytkownikom w Warszawie na zakup biletów komunikacji miejskiej z poziomu programu. Wcześniej podobną funkcję uzyskali użytkownicy Jakdojade w Trójmieście. więcej

Ed Sheeran, Rihanna i Coldplay najpopularniejsi na Spotify w 2017 roku

Serwis Spotify podał dane dotyczące najpopularniejszych wykonawców i utworów w serwisie w 2017 roku. Na świecie i w Polsce najczęściej słuchanym wykonawcą okazał się Ed Sheeran i jego piosenka Shape of You. Spośród polskich wykonawców w czołówce lokalnego zestawienia znaleźli się Taco Hemingway i Quebonafide.   więcej

News Corp uruchami platformę reklamową News IQ by walczyć z duopolem Facebooka i Google

Koncern medialny News Corp zamierza uruchomić własną platformę reklamową o nazwie News IQ. W założeniach ma ona dostarczać bezpośrednio reklamodawcom potrzebne dane pozwalające na precyzyjne kierowanie przekazu w internetowych wydaniach takich tytułów jak „The Wall Street Journal”, „New York Post” czy „Barron's”. więcej

Robin Wright w głównej roli w serialu "House of Cards". Mniej odcinków ostatniego sezonu

To już koniec serialu "House of Cards". Netflix oficjalnie poinformował, że prace nad szóstym sezonem serialu ruszą na początku 2018 r. Definitywnie będzie to ostatni sezon serialu. Nie zagra w nim już jednak Kevin Spacey. więcej

Reklamowa inicjatywa ads.txt

Zmiany technologiczne, oczekiwania użytkowników, a także powstała niedawno koalicja Better Ads sprawiają, że rynek reklamy w Internecie przechodzi prawdziwą rewolucję. Przejrzystość oraz proces automatyzacji zakupu i sprzedaży powierzchni zaczyna się komplikować. Rozwiązaniem ma być plik ads.txt umieszczony na stronie wydawcy. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
PTBRiO zaniepokojone powtarzającymi się naruszeniami standardów w sondażach o sprawach publicznych

Zarząd Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii wyraził zaniepokojenie „powtarzającymi się w ostatnim czasie przypadkami naruszania kanonów metodologicznych w badaniach dotyczących sfery publicznej”. Organizacja przypomniała swoim firmom członkowskim o standardach, do przestrzegania których się zobowiązały. więcej

Niemcy liderem rankingu marek narodowych, Polska spada na miejsce 27.

Niemcy awansowały z miejsca drugiego na pozycję lidera rankingu marek narodowych Anholt-GfK Nation Brands IndexSM (NBISM). Polska w porównaniu z rokiem ubiegłym spadła o jedną pozycję, zajmując miejsce 27. na 50 notowanych państw. więcej

GfK współpracuje z Selectivv Mobile House: nowe rozwiązania badawcze dzięki danym ze smartfonów

Instytut badawczy GfK podpisał umowę o współpracy z agencją Selectivv Mobile House. W ramach współpracy mają zostać opracowane nowe produkty łączące wybrane metodologie i doświadczenie GfK z zasobami informacyjnymi Selectivv. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Agata Samcik kieruje departamentem public relations w PGNiG

Od początku grudnia Agata Samcik objęła stanowisko dyrektor departamentu public relations w spółce PGNiG. Ostatnio pracowała w Towarowej Giełdzie Energii. więcej

Kostrzewa PR wypromuje Laboratorium Naturella

Kostrzewa PR rozpoczęła działania public relations dla Laboratorium Naturella - twórcy marek OnlyBio i OnlyEco. więcej

Agencja POiNTB dla ifm electronic

Z końcem tego roku POiNTB rozpocznie współpracę z ifm electronic, firmą z branży automatyki przemysłowej. Agencję wybrano w konkursie ofert. więcej

Codecool w gronie klientów On Board PR

Agencja On Board PR od listopada zajmuje się działaniami komunikacyjnymi polskiego oddziału węgierskiej szkoły programowania Coodecool. więcej

Pracownia Szumu wypromuje 13. edycję festiwalu Audioriver

Agencja Pracowania Szumu odpowiada za działania komunikacyjno-promocyjne 13. edycji festiwalu muzyki elektronicznej Audioriver. Strony nie informują o szczegółach współpracy. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Cyfrowy Polsat przejmując Netię stawia się na nadchodzący trend związany z 5G - kolejnym etapem rozwoju sieci mobilnej
Cyfrowy Polsat chce kupić na giełdzie 33-34,2 proc. akcji Netii za 640-690 mln zł, liczy na zgodę UOKiK-u przed marcem
Jakdojade pozwala na kupno biletów komunikacji miejskiej w Warszawie
Ed Sheeran, Rihanna i Coldplay najpopularniejsi na Spotify w 2017 roku
Roboty mogą zastąpić co piątego pracownika (infografika)
Honor 7X z ekranem 5,9 cala i podwójnym aparatem fotograficznym w cenie 1299 złotych
,,#TheUltimate" - Lewandowski, Hosszu, Baumann, Menghia, Savić i Nomikou w nowej kampanii Huawei (wideo)
IBM: nowe serwery Power Systems oparte na procesorze Power9
 
 
 
GOSPODARKA
 
Cyfrowy Polsat przejmując Netię stawia się na nadchodzący trend związany z 5G - kolejnym etapem rozwoju sieci mobilnej
Niemcy liderem rankingu marek narodowych, Polska spada na miejsce 27.
Z dobrowolnych odejść w Orange Polska będzie mogło skorzystać 2.680 osób. ,,Możliwość podwyżki wynagrodzeń"
Cyfrowy Polsat chce kupić na giełdzie 33-34,2 proc. akcji Netii za 640-690 mln zł, liczy na zgodę UOKiK-u przed marcem
Grupa Inea ma nowego właściciela - fundusz MIRA kupił ją od Warburg Pincus. Zostaje prezes Janusz Kosiński
Roboty mogą zastąpić co piątego pracownika (infografika)
Dochody polskich rolników znacznie niższe niż innych grup zawodowych. Brakuje młodych chętnych do przejmowania gospodarstw
Polskie górnictwo pilnie potrzebuje nowych technologii. Szansą prywatny kapitał
Reklamowa inicjatywa ads.txt
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Ed Sheeran, Rihanna i Coldplay najpopularniejsi na Spotify w 2017 roku
"One Strange Rock" - nowy serial National Geographic. Gospodarzem Will Smith
Robin Wright w głównej roli w serialu "House of Cards". Mniej odcinków ostatniego sezonu
"Barry" - nowa produkcja HBO. Bill Hader zabójcą i aktorem-amatorem
Oscary 2018: Jeszcze większe niespodzianki
"Here, Now" - nowy serial HBO. Grają Holly Hunter i Tim Robbins
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj