Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 19 Lutego 2020
 
 
 
Andrzej Kozłowski: Jednoczesny refarming i zmiana standardu nadawania to dobra wiadomość dla widzów
 
- Dla wszystkich niemiłym zaskoczeniem jest fakt, że ten proces wiąże się z kosztami. Z jednej strony każdy słyszał, że refarming nadejdzie, a z drugiej strony mam wrażenie, że nadawców zaskoczyła skala zmian. Każdy patrzy na swój rachunek ekonomiczny i chciałby płacić za usługi jak najmniej. Nadawcy biorą też pod uwagę ryzyko utraty widza - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Andrzej Kozłowski, prezes Emitel SA, komentując kwestię wyzwań dla rynku telewizyjnego, związane z wprowadzeniem DVB-T2, refarmingiem i 5G. więcej
 
 
Katarzyna Bosacka poprowadzi nowy program w TTV. Premiera 23 marca
 
W poniedziałek, 23 marca TTV rozpocznie emisję nowego programu „DeFacto Bosacka”, który poprowadzi Katarzyna Bosacka - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Cykl będzie emitowany trzy razy w tygodniu. więcej
 
 
Polsat chce nadal współpracować z Mateuszem Borkiem. ,,Nie można grać jednocześnie dla dwóch drużyn"
 
Zmiana zasad prowadzenia kanałów youtube’owych przez dziennikarzy Polsatu spowodowała odejście Tomasza Smokowskiego i Romana Kołtonia, przy czym Kołtoń ma nadal pojawiać się w programach piłkarskich nadawcy. Polsat zapewnia, że chciałby dalej współpracować z Mateuszem Borkiem. - W życiu zawodowym, podobnie jak w sporcie - choćby w piłce nożnej, można chcieć coś zmienić i robić coś nowego, ale trzeba po prostu powiedzieć, że teraz chce się grać w innym, choćby przez siebie założonym klubie i pożegnać z poprzednim. Albo zmienić dotychczasowe warunki współpracy - mówi nam Tomasz Matwiejczuk, szef komunikacji Polsatu. więcej
 
 
Marcin Gruszka wspiera PR-owo Booksy. ,,Projekt skupiony na USA"
 
Marcin Gruszka, były rzecznik sieci Play został zaangażowany przez Booksy do wsparcia polskiego startupu w obsłudze PR. Projekt przewiduje przede wszystkim działania w USA. - To olbrzymi rynek mediowy z naszej krajowej perspektywy. Jestem jednak przekonany o sukcesie bo produkt jest świetny i Amerykanie go kochają. Nie ma innego wyjścia, będzie polski jednorożec - zapowiada Marcin Gruszka w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Mira Suchowiejko-Opolska na czele biura współpracy z zagranicą w Polskim Radiu
 
Obowiązki dyrektora biura współpracy z zagranicą w Polskim Radiu przejęła Mira Suchowiejko-Opolska, wcześniej związana z Telewizją Polską i Polsatem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Szefem biura poprzednio był Marek Solon-Lipiński. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Tygodniki opinii ze spadkami w 2019 roku, ,,Gazeta Polska" najbardziej w dół. ,,Wydawnictwa będą miały problem z utrzymaniem się na rynku" więcej
 
Fratria w internecie zbiera na film o historii ,,Gazety Wyborczej". ,,Bardzo ciekawy obiekt do opisu" więcej
 
Szef KRRiT o spadku słuchalności Jedynki: wyniki Radio Track wątpliwe więcej
 
"Zenek" już w kinach. Tomasz Raczek: Nie będzie sukcesu frekwencyjnego (opinie) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Kierownik Produkcji TVP
Redaktor - gospodarka Polskieradio.pl
Redaktor Programujący TVP
Producent TVP ABC TVP
Grafik w Dziale Marketingu Ringier Axel Springer Polska
Specjalista ds. marketingu TVP
Public Affairs Manager United PR
Regional Reporting Analyst TIDAL
New Business Manager - CEE TIDAL
Prezes Zarządu / CEO Związek Pracodawców Ogólnopolskich Mediów Telewizyjnych ,,MOC TV"
Specjalista ds. Sprzedaży Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Andrzej Kozłowski: Jednoczesny refarming i zmiana standardu nadawania to dobra wiadomość dla widzów

- Dla wszystkich niemiłym zaskoczeniem jest fakt, że ten proces wiąże się z kosztami. Z jednej strony każdy słyszał, że refarming nadejdzie, a z drugiej strony mam wrażenie, że nadawców zaskoczyła skala zmian. Każdy patrzy na swój rachunek ekonomiczny i chciałby płacić za usługi jak najmniej. Nadawcy biorą też pod uwagę ryzyko utraty widza - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Andrzej Kozłowski, prezes Emitel SA, komentując kwestię wyzwań dla rynku telewizyjnego, związane z wprowadzeniem DVB-T2, refarmingiem i 5G. więcej

Katarzyna Bosacka poprowadzi nowy program w TTV. Premiera 23 marca

W poniedziałek, 23 marca TTV rozpocznie emisję nowego programu „DeFacto Bosacka”, który poprowadzi Katarzyna Bosacka - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Cykl będzie emitowany trzy razy w tygodniu. więcej

Polsat chce nadal współpracować z Mateuszem Borkiem. ,,Nie można grać jednocześnie dla dwóch drużyn"

Zmiana zasad prowadzenia kanałów youtube’owych przez dziennikarzy Polsatu spowodowała odejście Tomasza Smokowskiego i Romana Kołtonia, przy czym Kołtoń ma nadal pojawiać się w programach piłkarskich nadawcy. Polsat zapewnia, że chciałby dalej współpracować z Mateuszem Borkiem. - W życiu zawodowym, podobnie jak w sporcie - choćby w piłce nożnej, można chcieć coś zmienić i robić coś nowego, ale trzeba po prostu powiedzieć, że teraz chce się grać w innym, choćby przez siebie założonym klubie i pożegnać z poprzednim. Albo zmienić dotychczasowe warunki współpracy - mówi nam Tomasz Matwiejczuk, szef komunikacji Polsatu. więcej

KRRiT: dokument ,,Inwazja" w TVP1 ważnym głosem w debacie nt. środowisk LGBT, bez dyskryminacji i nienawiści

Reportaż „Inwazja” pokazany jesienią ub.r. w TVP1 nie nawoływał do nienawiści ani dyskryminacji, lecz był ważnym głosem w toczącej się debacie publicznej na temat roli, planów i metod działania środowisk LGBT - stwierdził szef Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski w odpowiedzi udzielonej Rzecznikowi Praw Obywatelskich, Adamowi Bodnarowi. więcej

Drugi sezon ,,To był rok!" od 15 marca w Jedynce, Katarzyna Zielińska i Maciej Kurzajewski nowymi kapitanami drużyn

W niedzielę, 15 marca telewizyjna Jedynka rozpocznie emisję drugiego sezon rozrywkowego programu „To był rok!” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że nowymi kapitanami drużyn w nowej serii będą Katarzyna Zielińska i Maciej Kurzajewski. więcej

Sztab Małgorzaty Kidawy-Błońskiej złożył skargę na TVP do KRRiT. Żąda monitoringu programów

Komitet Wyborczy Małgorzaty Kidawy-Błońskiej złożył do przewodniczącego KRRiT skargę na "Wiadomości" TVP. Poszło o sobotnie wydanie dziennika. - TVP łamie prawo - uważa Adam Szłapka, rzecznik prasowy sztabu wyborczego kandydatki PO na prezydenta. więcej

EBOR kupił ,,zielone obligacje" Cyfrowego Polsatu za 200 mln zł

Z puli 1 mld zł 7-letnich obligacji Cyfrowego Polsatu papiery o nominalnej wartości 200 mln zł nabył Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju (EBOR). więcej

Inea udostępni T-Mobile Polska swoją sieć światłowodową, podpisano umowę

Inea podpisała umowę z T-Mobile Polska, która da dostęp do sieci światłowodowej na obszarach, gdzie operator wybudował infrastrukturę w ramach własnej inwestycji. Tym samym T-Mobile Polska dotrze do kolejnych 300 tys. gospodarstw domowych w Wielkopolsce. więcej

Polsat Play nowym liderem stacji lifestylowych w styczniu

W ubiegłym miesiącu najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym był Polsat Play. Największy wzrost odnotowała Active Family, a na czele spadków uplasował się TVN Style - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Brazylijska telewizja zniszczyła malowidła sprzed 11 tys. lat. Zapłaci 500 tys. dolarów kary

Należąca do Uniwersalnego Kościoła Królestwa Bożego brazylijska stacja religijna Record TV została prawomocnie skazana na grzywnę w wysokości 500 tys. dolarów. Pracowników telewizji uznano za winnych zniszczenia prehistorycznych malowideł naskalnych w jednej z prowincji Brazylii. więcej

Jarosław Olechowski o zapowiedzi pozwów ws. materiału ,,Wiadomości" o Kindze Rusin: poczekajmy, aż dotrą

Reporter „Wiadomości” wykorzystujący w materiale o Kindze Rusin wypowiedź Piotra Zelta wiernie ją zacytował - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. - Nie chcę wypowiadać się na temat zapowiadanych pozwów, poczekamy, aż je dostaniemy - komentuje Olechowski. więcej

Od 8 marca do TVN wraca "Efekt Domina" z Dominiką Kulczyk

Od niedzieli, 8 marca - wraz ze startem wiosennej ramówki - do TVN powróci "Efekt Domina". W siódmej edycji programu Dominika Kulczyk odwiedzi Indie, Kambodżę czy Senegal i opowie o historii osób zmagających się z wieloma problemami. więcej

W Polsat Sport Premium wraca Liga Mistrzów i Liga Europy, w Ipli wybrane mecze w jakości 4K

We wtorek 18 lutego ruszyły rozgrywki 1/8 finału piłkarskiej Ligi Mistrzów, dwa dni później zaczną się rozgrywki 1/16 finału Ligi Europy. Dostęp do wszystkich spotkań, także tych nieemitowanych w telewizji na żywo, zapewnia pakiet Ipla Polsat Sport Premium. więcej

Psy 2.5 od Storytel na Walentynki

Tego jeszcze nie było! „Psy 2.5. W imię miłości” to audiobook wyprodukowany przez Storytel we współpracy z twórcami kultowej serii Władysława Pasikowskiego oraz książka wydana przez Świat Książki. Fabularny pomost pomiędzy filmami „Psy 2. Ostatnia krew” i „Psy 3. W imię zasad” jest już do wysłuchania na platformie Storytel. Dla miłośników wersji papierowej, książka „Psy 2.5” na rynku już 19 lutego. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Mira Suchowiejko-Opolska na czele biura współpracy z zagranicą w Polskim Radiu

Obowiązki dyrektora biura współpracy z zagranicą w Polskim Radiu przejęła Mira Suchowiejko-Opolska, wcześniej związana z Telewizją Polską i Polsatem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Szefem biura poprzednio był Marek Solon-Lipiński. więcej

 
Polskie Radio wyda 562 tys. zł na modernizację centrali telefonicznej

Polskie Radio w trybie postępowania publicznego wybrało firmę Damovo Polska do przeprowadzenia modernizacji centrali telefonicznej publicznego nadawcy. Przeznaczy na to 562,3 tys. zł brutto. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności we Wrocławiu. Radio ZET awansowało na podium

Liderem rynku radiowego we Wrocławiu w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Eska i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Piotr Bugajski dyrektorem biura komunikacji korporacyjnej Grupy PZU

Piotr Bugajski został nowym dyrektorem biura komunikacji korporacyjnej Grupy PZU. Zastąpił Damian Ziąber, który pełnił tę funkcję przez ostatni rok - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Polska Fundacja Narodowa: Robert Lubański poza zarządem, Andrzej Dobosz w radzie nadzorczej

Robert Lubański pożegnał się z funkcją członka zarządu Polskiej Fundacji Narodowej. Jednocześnie członkiem rady nadzorczej PFN został Andrzej Dobosz, a kilka miesięcy wcześniej do rady nadzorczej weszli Nikodem Rachoń, Mariusz Paczkowski i Adam Kasprzyk. więcej

Artur Wójcik za Urszulę Stankiewicz dyrektorem zarządzającym ClickAd Interactive

W agencji mediowej ClickAd Interactive funkcję dyrektora zarządzającego objął Artur Wójcik. Wcześniej pracował m.in. w OMD Poland, MullenLowe MediaHub, MediaCom Warszawa i BZ WBK. więcej

Salestube we współpracy z Artox Media otwiera oddział w Moskwie

SalesTube, agencja należąca do  grupy komunikacyjnej Group One, rozszerza obszar swoich działań na rynek wschodni. Od stycznia 2020 wspólnie z rosyjskim partnerem, Artox Media, polska agencja rozwija  filię one stop shop dla e-commerce w Moskwie. Za rozwój biznesu tam odpowiadają Joanna Czekaj i Bartosz Krzewski. więcej

Sephora wprowadza nowe pozycjonowanie. ,,The Unlimited Power of Beauty"

Sieć perfumerii Sephora wystartowała z kampanią reklamową, prezentującą nowe pozycjonowanie marki. Hasłem akcji przygotowanej przez francuską agencje BETC jest „The Unlimited Power of Beauty". więcej

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę prezentuje "Domowe zasady ekranowe"

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę rozpoczęła kampanię społeczną „Domowe zasady ekranowe”, która uczula na problem nadużywania mediów cyfrowych w środowisku rodzinnym. więcej

Vision Express reklamuje ,,wielkie badanie wzroku" (wideo)

Sieć salonów optycznych Vision Express zaczęła kolejną edycję kampanii „Wielkie badanie wzroku”. Działania reklamowe przygotowały i realizują firmy marketingowe Walk Creative i MullenLowe MediaHub. więcej

E.Leclerc z akcją lojalnościową nawiązująca do serialu "Psi Patrol"

Sieć sklepów E.Leclerc wystartowała z akcją lojalnościową dla klientów, której motywem przewodnim jest popularny serial animowany "Psi Patrol". Kampania potrwa do 20 kwietnia. więcej

Kościelisko z pierwszą w historii księgą znaku z herbem, logo i hasłem

Gmina Kościelisko ma od stycznia br. swoją pierwszą w historii księgę znaku zawierającą m.in. nowy herb, logo, hasło. Prace nad nią trwały od 2017 roku i zaangażowani w nie byli mieszkańcy gminy, pracownicy, wójt, studio designu Kolektyw Musk, agencja reklamowa Saints. Copywriters And The Advertising Orchestra, współpracownicy Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Daniel Wahl, koordynator. więcej

Agnieszka Mann account supervisorem w VMLY&R

Agnieszka Mann - dotychczas senior account manager - awansowała na stanowisko account supervisor. Do jej obowiązków należy kierowanie pracą zespołu accountów oraz koordynowanie projektów dla marek z portfolio Danone EDP (Essential Dairy And Plant-Based Products). więcej

Hyundai Kona reklamowany z trzema rodzajami napędu (wideo)

Wystartowała kampania promująca gamę modeli Hyundai Kona z trzema różnymi rodzajami napędu. Przygotowały ją agencje Opus B i Havas Media. więcej

Łukasz Berski na czele zespołu produkcji digital w Bluecloud Interactive

Łukasz Berski objął nowe stanowisko head of digital production w Bluecloud Interactive, agencji specjalizującej się w kampaniach z wykorzystaniem experience i performance marketingu. więcej

K2 Precise wygrała przetarg Coders Lab

Firma szkoleniowa Coders Lab rozstrzygnęła przetarg na obsługę SEO i content marketingową. W postępowaniu zwyciężyła agencja K2 Precise. więcej

"Rozmawiaj jak zawsze. Pomagaj jak nigdy" w kampanii Viva Mobile

Pod hasłem "Rozmawiaj jak zawsze. Pomagaj jak nigdy" ruszyła kampania reklamowa sieci Viva Mobile. Jej klienci opłacając abonament wspierają podopiecznych Fundacji Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt. Akcję przygotowała Olmeka Creation House. więcej

Shell hasłem "Dolce Vita!" reklamuje produkty spożywcze

Sieć stacji paliw Shell Polska wystartowała z kampanią wizerunkowo-sprzedażową marki deli by Shell. Główna fala kampanii zaplanowana jest do końca marca, część działań będzie prowadzona przez cały rok. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Kamikaze. więcej

Katarzyna Małek: z IAA Polska do Centrum Edukacji Obywatelskiej

Katarzyna Małek objęła stanowisko ekspertki ds. komunikacji w Centrum Edukacji Obywatelskiej. Przez ostatni rok była związana z IAA Polska Międzynarodowym Stowarzyszeniem Reklamy, gdzie odpowiadała za public relations. więcej

Cape Morris wygrywa przetarg Trzuskawicy

Marka Trzuskawica, zajmująca się wydobyciem kamienia wapiennego oraz produkcją wapna, powierzyła agencji Cape Morris obsługę komunikacyjną. więcej

Orkla Health reklamuje Esberitox N w telewizji

Ruszyła telewizyjna kampania promująca preparat Esberitox N (Orkla Health). Akcję przygotowały agencja Communication Unlimited (CU) i dom mediowy Universal McCann. więcej

Jak łączyć online z offline? Case study Rainbow z kampanii programmatic w Adform

W mijającym sezonie wakacyjnym Rainbow po raz pierwszy zastosował zautomatyzowany system reklamowy programmatic z wykorzystaniem dynamicznych formatów Adform. Kampania, której celem była promocja wybranych biur podróży przyniosła 12% wzrost sprzedaży ofert w tych punktach. O sukcesie zadecydowała kreacja, precyzyjne targetowanie oraz połączenie reklam online ze sprzedażą offline. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Tomasz Sakiewicz oskarżony o zniesławienie przez Tomasza Grodzkiego. "Grozi mi proces kopertowy"

Do sądu trafił prywatny akt oskarżenia o zniesławienie, który skierował marszałek Senatu Tomasz Grodzki przeciwko Tomaszowi Sakiewiczowi, redaktorowi naczelnemu "Gazety Polskiej". Chodzi o artykuły i wypowiedzi zarzucające Grodzkiemu przyjmowanie łapówek, kiedy był lekarzem Specjalistycznego Szpitala im. prof. Alfreda Sokołowskiego w Szczecinie. więcej

Liberté! bez wsparcia Ministerstwa Kultury, apeluje o pomoc do czytelników

Pismo "Liberte!" – podobnie jak w ubiegłym roku – nie zakwalifikował się do otrzymania wsparcia w tegorocznym programie Czasopisma od ministra kultury i dziedzictwa narodowego. „Nasz misją jest edukacja. Dlatego nie chcemy zamykać naszych treści za żadną formą paywalla. Nie zrobimy tego jednak bez twojego stałego wsparcia finansowego” - apeluje redakcja do czytelników. więcej

,,Tele Tydzień" i ,,Tele Świat" na czele sprzedaży w 2019 roku, wszystkie tytuły na minusie

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w 2019 roku był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wiertualnemedia.pl. więcej

Egmont Polska wprowadza do sprzedaży pisma o grze ,,Roblox" i serialu ,,Mustang. Duch wolności"

Wydawnictwo Egmont Polska wprowadza na rynek dwa nowe magazyny: „Roblox. Nieoficjalny magazyn” oraz „Spirit. Riding free”. Oba wydawnictwa są dwumiesięcznikami, przeznaczonymi dla dzieci w wieku 6-12 lat. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Singiel ,,Rap God" Eminema ma ponad miliard wyświetleń na YouTube

Jeden z teledysków Eminema, gwiazdy hip-hopu, ma ponad miliard wyświetleń na YouTube. Raper już po raz trzeci odniósł taki sukces w serwisie. więcej

Amazon szykuje się do ekspansji w Polsce, negocjuje z Pocztą Polską

Sklep internetowy Amazon przygotowuje się do uruchomienia swojej polskiej wersji. W zakresie dostarczania zakupów ma współpracować m.in. z Pocztą Polską. więcej

Psy 2.5 od Storytel na Walentynki

Tego jeszcze nie było! „Psy 2.5. W imię miłości” to audiobook wyprodukowany przez Storytel we współpracy z twórcami kultowej serii Władysława Pasikowskiego oraz książka wydana przez Świat Książki. Fabularny pomost pomiędzy filmami „Psy 2. Ostatnia krew” i „Psy 3. W imię zasad” jest już do wysłuchania na platformie Storytel. Dla miłośników wersji papierowej, książka „Psy 2.5” na rynku już 19 lutego. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Marcin Gruszka wspiera PR-owo Booksy. ,,Projekt skupiony na USA"

Marcin Gruszka, były rzecznik sieci Play został zaangażowany przez Booksy do wsparcia polskiego startupu w obsłudze PR. Projekt przewiduje przede wszystkim działania w USA. - To olbrzymi rynek mediowy z naszej krajowej perspektywy. Jestem jednak przekonany o sukcesie bo produkt jest świetny i Amerykanie go kochają. Nie ma innego wyjścia, będzie polski jednorożec - zapowiada Marcin Gruszka w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

Piotr Bugajski dyrektorem biura komunikacji korporacyjnej Grupy PZU

Piotr Bugajski został nowym dyrektorem biura komunikacji korporacyjnej Grupy PZU. Zastąpił Damian Ziąber, który pełnił tę funkcję przez ostatni rok - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Lightscape otrzymała ponad milion złotych z grantu Centrum Obsługi Przedsiębiorcy

Agencja Lightscape otrzymała grant badawczo-rozwojowy przyznawany przez Centrum Obsługi Przedsiębiorcy. Zostanie przeznaczony na prace nad autorską technologią pozwalającą optymalizować widoczność marek online. Wartość projektu to 1,3 mln zł. więcej

Dorota Wasiak communication managerem w Unileverze

Dorota Wasiak dołączyła do zespołu Unilever Polska obejmując stanowisko communication managera na rynek Polski i krajów bałtyckich. Dotychczas pracowała w agencji MSLGroup. więcej

Rafał Zagrobelny i Aleksander Łoś w zespole agencji Komunikacja+ PR

Rafał Zagrobelny, dotychczas związany z centrum wiedzy o wodzie Hydropolis oraz Aleksander Łoś, były szef działu marketingu i PR w MPK Wrocław, dołączyli do zespołu agencji Komunikacja+ PR. więcej

MJCC w globalnej sieci agencji OneAgent

MJCC staje się częścią globalnej sieci agencji employer brandingowych OneAgent. więcej

CluePR dla Fundacji Habitat for Humanity

Agencja CluePR rozpoczęła współpracę z Fundacją Habitat for Humanity. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Marcin Gruszka wspiera PR-owo Booksy. ,,Projekt skupiony na USA"
Ponad 70 procent Polaków korzysta z internetu. 52 złote na opłaty za usługi komórkowe
Inea udostępni T-Mobile Polska swoją sieć światłowodową, podpisano umowę
K61, K51S i K41S - LG pokazało smartfony serii K na 2020 rok
Apple ofiarą epidemii koronawirusa. Firma odnotowała spadek sprzedaży
Urządzenia Sony do analizy brzegowej oparte na AI testowane na uniwersytecie
Plus rozszerza dostępność serwisu Tidal. Darmowe 90 dni dla nowych użytkowników
Prezes Amazona przeznaczy 10 miliardów dolarów na walkę ze zmianami klimatu
Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę prezentuje "Domowe zasady ekranowe"
Audi i Ericsson współpracują przy budowie aut. Szybka interakcja z robotem dzięki 5G
mObywatel na iOS z mLegitymacjami
 
 
 
GOSPODARKA
 
Prezes Amazona przeznaczy 10 miliardów dolarów na walkę ze zmianami klimatu
Audi i Ericsson współpracują przy budowie aut. Szybka interakcja z robotem dzięki 5G
Władze Warszawy rozważają zakaz plastikowych jednorazówek
PGE uruchomi do 300 punktów ładowania samochodów elektrycznych przy salonach Volkswagena
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Apple pokaże serial "Niesamowite historie". Scenariusz napisał Bryan Fuller
James Bond nie pojedzie do Chin, bo "nie czas umierać" (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj