„Komisja morderstw” na antenie TVP1 pokazywana jest we wtorki o godz. 21.25, począwszy od 30 sierpnia br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków kryminalnego serialu wyniosła 1,08 mln osób, co przełożyło się na 7,88 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 6,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory zdecydowanie największą widownię przyciągnął pierwszy odcinek formatu, który śledziło średnio 1,33 mln widzów.

Oglądalność programu odcinek po odcinku
TVP1 w paśmie nadawania „Komisji morderstw” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP2 z udziałem na poziomie 17,97 proc., nadająca w tym czasie końcówkę „M jak miłość”, kulisy tego serialu oraz „Magazyn Expressu Reporterów”. Drugi jest TVN (9,89 proc.; gł. „Top model” i film fabularny), a trzeci - Polsat (9,55 proc.; końcówka „Hell’s Kitchen” i filmy fabularne).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/komisja-morderstw-nowy-serial-tvp1-bardzo-mrocznie-bylismy-w-takich-miejscach-w-ktorych-prywatnie-nie-chcialbym-sie-znalezc ##
Widownia produkcji na tle konkurencji
„Komisja morderstw” to 12-odcinkowy serial kryminalny opowiadający historię grupy policjantów z Wydziału Spraw Niewyjaśnionych, którzy zajmują się rozwiązywaniem zagadek sprzed lat. W rolach głównych występują Krzysztof Pieczyński, Paweł Małaszyński, Małgorzata Buczkowska i Marcel Sabat.

Produkcja początkowo miała być pokazywana na antenie Dwójki, jednak finalnie emisję serialu przeniesiono do TVP1.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##











